2013-06-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Det låter som en exakt beskrivning på Kerosene - Unknown Pleasures
Själv tycker jag den är på tok för sliskig.
Skulle du kunna ge en mini recension på den? Är rätt så nyfiken då den låter som att den skulle passa mig perfekt! Vill främst veta hur den doftar från början till slut, hållbarhet och projektion.
Citera
2013-06-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
100 ml flaskan finns fortfarande kvar att köpa på deras officiella sida för under 1000 lappen.
Tackar! Ska kolla in.
Citera
2013-06-22, 19:36
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Skulle du kunna ge en mini recension på den? Är rätt så nyfiken då den låter som att den skulle passa mig perfekt! Vill främst veta hur den doftar från början till slut, hållbarhet och projektion.

Jag har aldrig haft den på mig mer än 30min, den är för svulstig. Det blir för mycket av det goda.Hållbarheten är säkerligen bra för jag kunde inte duscha bort den helt. Men efter en dusch blev den ok.
Citera
2013-06-22, 21:00
Medlem
skulle någon här kunna rekommendera en prisvärd parfym som kostar högst 200 för 50ml!:P
och ska finnas på en webshop här i Sverige!
vill bara ha en billig, har massa andra också, så klaga inte på att ja vill ha en så billig tack
Citera
2013-06-22, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grehn
skulle någon här kunna rekommendera en prisvärd parfym som kostar högst 200 för 50ml!:P
vill bara ha en billig, har massa andra också, så klaga inte på att ja vill ha en så billig tack
Prisvärd är nog allting för 200 kr, frågan är om det ens finns någonting som ens är värt att äga i den prisklassen. Inte att priset är fel, men det blir nog ohyggligt svårt att hitta något vettigt...

Edit: Du kan finna 30 ml - Burberry London för 199:-, vilket är en otroligt trevlig doft, dock fel årstid för den.
Senast redigerad av Ritinkin 2013-06-22 kl. 21:20.
Citera
2013-06-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Jag har aldrig haft den på mig mer än 30min, den är för svulstig. Det blir för mycket av det goda.Hållbarheten är säkerligen bra för jag kunde inte duscha bort den helt. Men efter en dusch blev den ok.
All right! Det här kanske låter konstigt, men din beskrivning får mig att vilja köpa en flaska nu på en gång! Hehe. Ska nog ta och beställa ett sample först... var fick du din ifrån?
Citera
2013-06-22, 22:00
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
All right! Det här kanske låter konstigt, men din beskrivning får mig att vilja köpa en flaska nu på en gång! Hehe. Ska nog ta och beställa ett sample först... var fick du din ifrån?

Jag köpte en 5ml från riktigparfym.se Sjukt snabba leveranser och trevlig.
Citera
2013-06-22, 22:46
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grehn

Här har du en parfym som passar för sommaren som ligger i din prisklass och som jag tror passar dig. Du får dessutom några kronor över till ett par cheeseburgare från McDonalds.

Varsågod.
Citera
2013-06-23, 03:41
Medlem
Finns det någon här som testat Sweet Redemption, Love Don't Be Shy eller Liaisons Dangerueses från By Kilian?
Citera
2013-06-23, 08:40
Medlem
Citat:
Finns det någon här som testat Sweet Redemption, Love Don't Be Shy eller Liaisons Dangerueses från By Kilian?
Har provat Sweet Redemption. Ingenting som jag tyckte var sådär jätteimponerande (för vad en flaska kostar). Väldigt söt doft, mycket citrus till en början. Påminner lite om APOM / Maison Francis Kurkdjian.
Jag tyckte den var för söt och kan verkligen bli för mycket av det goda och då blir den enbart jobbig att bära.
Citera
2013-06-23, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Har provat Sweet Redemption. Ingenting som jag tyckte var sådär jätteimponerande (för vad en flaska kostar). Väldigt söt doft, mycket citrus till en början. Påminner lite om APOM / Maison Francis Kurkdjian.
Jag tyckte den var för söt och kan verkligen bli för mycket av det goda och då blir den enbart jobbig att bära.
Minns du vad den mer doftade förutom citrusen?
Citera
2013-06-23, 14:23
Medlem
Citat:
Minns du vad den mer doftade förutom citrusen?
Jag tyckte att den inte förändrades speciellt mycket. En på Basenotes skrev att den påminner om gummi, lite medicinskt på något vis och även lite sköljmedel av något slag. Lite fruktigt och lite vanilj. Och det tycker jag stämmer in, nu var det visserligen kanske ett år sedan jag provade, så mitt minne är nog inte lika aktuellt idag som då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in