2013-06-22, 20:04
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
"Politiskt korrekt"? Kanske dags för dig och dina gelikar att dra tillbaks till I&I forumet? Här snackar vi TV spel å grejjer, hajjar du?

INTE för att kunna tapitsera om i sina hus eller byta till Hawaii skjortan. Vill man göra sånt så finns ju såklart sims och diverse andra skit spel...

Nej bryshan jag "hajjar" inte, blatte används på varenda del på flashback.

Precis samma argument skulle jag kunna vända mot dig o säga att alla som vill döda o kniva ihjäl folk som Leatherface kan gå och spela COD och andra skitspel
2013-06-22, 20:31
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Nej bryshan jag "hajjar" inte, blatte används på varenda del på flashback.

Precis samma argument skulle jag kunna vända mot dig o säga att alla som vill döda o kniva ihjäl folk som Leatherface kan gå och spela COD och andra skitspel
Hörru lägg ner nu med barnrumpe snacket. "Blatte" hit och "blatte" dit... Här snackar vi GTA och inte om "BLATTAR".

Leatherface, är det inte han i SAN ANDREAS som sitter på bryggan i en rostig rullstol?! Helvete alltså snackar vi GTA V eller SA?! Håll dig topic för i helvete. Jag nämnde aldrig COD i mitt inlägg, du å andra sidan refererade till Saints row i din post. Där har vi skillnaden grabben.

Vad jag är rädd för är att du och dina gelikar vill föra GTA mot samma oseriösa utveckling som vi sätt i just Saints row. Det är INTE en utveckling som jag och många andra uppskattar. Vi vill ha det klassiska våldsspelet Grand theft auto!
2013-06-22, 20:55
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Hörru lägg ner nu med barnrumpe snacket. "Blatte" hit och "blatte" dit... Här snackar vi GTA och inte om "BLATTAR".

Leatherface, är det inte han i SAN ANDREAS som sitter på bryggan i en rostig rullstol?! Helvete alltså snackar vi GTA V eller SA?! Håll dig topic för i helvete. Jag nämnde aldrig COD i mitt inlägg, du å andra sidan refererade till Saints row i din post. Där har vi skillnaden grabben.

Vad jag är rädd för är att du och dina gelikar vill föra GTA mot samma oseriösa utveckling som vi sätt i just Saints row. Det är INTE en utveckling som jag och många andra uppskattar. Vi vill ha det klassiska våldsspelet Grand theft auto!

Leatherface som i motorsågsmassakern men jag antar att du inte är gammal nog för att få se såna filmer än

För att kunna inreda saker är ju så mycket oseriösare än att slakta allt man ser? Saints Row om något är ju galen slakt non stop vilket är vad du eftersöker och glöm inte heller att SA var först med att kunna customiza bilar och sig själv så dem går snarare i sann GTA riktning genom att införa mer sånt

Blatte!
2013-06-23, 00:21
Medlem
floetoks avatar
Nu när WalterSullivan är ute ur bilden så tänkte jag fråga er i tråden angående en sån där Special Edition, vart kan man få tag på den?
2013-06-23, 01:14
Medlem
Citat:
Nu när WalterSullivan är ute ur bilden så tänkte jag fråga er...
Ok nu när vikingen är ute ur bilden så kan vi återgå till GTA tycker jag...

Haha, de lär bli ledsna när du fryser ut dem så hårt. Cp

Ont; Jag ser också fram emot när GTA släpps. Men vissa av er i tråden verkar längta lite väl mycket. Verkar som ni kunde skära av kuken för att det skulle släppas tidigare.
2013-06-23, 01:15
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Nu när WalterSullivan är ute ur bilden så tänkte jag fråga er i tråden angående en sån där Special Edition, vart kan man få tag på den?
https://www.spelbutiken.se/catalog/product/80924-grand-theft-auto-v-gta-5-special-edition
2013-06-23, 01:18
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Om det är något GTA står för så är det frihet. Och vad är inte frihet att kunna ändra och modifiera efter eget bevåg? Det är inget måste, men det finns där för de som vill. GTA är knappast en mördarsimulator. Snarare ett action-äventyr.
Håller med dig men heminredning är att gå för långt.

Ser att dom hellre använder den tiden, energin och diskutrymmet till att skapa längre story med ännu fler uppdrag. Det är vad GTA trots allt handlar om!
2013-06-23, 10:17
Medlem
LannibalHecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag tror också på ett släpp till PS4/Xbox One/PC. Det kommer troligtvis ta många år innan GTA VI kommer så R* vill säkert sälja även GTV V till de nya konsolerna.

Jag TROR att Rockstar väntar med att uttala sig om släppet till PS4/Xbox One/PC efter 17 september, för att sälja så mycket som möjligt.
2013-06-23, 12:23
Medlem
Leatherheads avatar
Det återstår att se. Spekulationer gillas ej i denna tråd angående release av GTA till andra konsoler än ps3 och xbox 360.
2013-06-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Håller med dig men heminredning är att gå för långt.

Ser att dom hellre använder den tiden, energin och diskutrymmet till att skapa längre story med ännu fler uppdrag. Det är vad GTA trots allt handlar om!

Tycker inte jag, heminredning kan vara allt från att köpa stora jäkla vapenskåp så man kan spara vapen man hittar, till att utöka maskinparken i sitt garage, jag skulle personligen även uppskatta om man kunde sno olika konstföremål som man kan ha i montrar eller på väggarna.

Ju mer jag ges utrymme att customisera, desto mer känner jag för karaktärerna och på så vis blir spelet bättre!
2013-06-23, 13:12
Medlem
Kaejkos avatar
Det vi måste fixa är en clan i spelet sen, sen ska vi gå runt och nacka andra gäng.
2013-06-23, 13:17
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Det vi måste fixa är en clan i spelet sen, sen ska vi gå runt och nacka andra gäng.
Fixa en clan , clan, clan!!!

Lira lite mot andra gäng är ju alltid kul. Troru man kommer få se Grove Street å Ballas igen elr?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in