2013-05-15, 14:49
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag vet inte hur pass ny denna nyhet är, men jag fick precis reda på att Kavinsky ska ha en egen radiostation i GTA V, där några av hans låtar förmodligen kommer att finnas med.

Kavinsky är förmodligen mest känd p.g.a. Kavinsky - Nightcall, som var en av huvudlåtarna i filmen Drive.

Härligt!

Hoppas på riktigt bra radio i V.
Radion i IV sög slak hästpenis..

Offtopic: Förvisso rätt gamla nyheter men nästa tisdag (21 maj) kommer Microsoft att ha ett event om den kommande xboxen, ska bli intressant.
2013-05-15, 18:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Scans från ytterligare en artikel gällande en förhandsvisning av Grand Theft Auto V: http://imgur.com/a/PLcKT#0

En sammanfattning av de punkter som tas upp i artikeln; (Taget från tråden på Reddit)
2013-05-15, 18:58
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Scans från ytterligare en artikel gällande en förhandsvisning av Grand Theft Auto V: http://imgur.com/a/PLcKT#0

En sammanfattning av de punkter som tas upp i artikeln; (Taget från tråden på Reddit)

''Erratic driving or police chases could pop over the curb and kill you on the beach.''

??? Vad har stranden med okontrollerad körning och polisjakter med varandra att göra? Låter som en väldigt underligt formulerad mening.
2013-05-15, 19:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
''Erratic driving or police chases could pop over the curb and kill you on the beach.''

??? Vad har stranden med okontrollerad körning och polisjakter med varandra att göra? Låter som en väldigt underligt formulerad mening.
Som jag uppfattar det finns det en risk för att polisjakter som involverar andra personer än dig själv kan resultera i att du blir påkörd i processen. Jag kan dock inte förstå hur stranden kommer in i bilden.

EDIT: Jag hittade ursprungstexten:
Citat:
"Criminals and erratic drivers, who will mount the curb and/or drive onto the beach; these people will literally kill you!"
Kort sagt - det finns risk att bli påkörd av andra vårdslösa bilister.

Senast redigerad av PUSClFER 2013-05-15 kl. 19:15.
2013-05-15, 19:22
Medlem
WalterSullivans avatar
Fan vad häftigt! Lätt att man tar in på nån lyxsvit på Richman nån gång Gillar även att det finns fler små hålor i Blaine County. Hoppas på biker barer man kan supa i o spela biljard.

Om berget nu är så stort att man kan gå vilse måste det vara större än berget i Skyrim?
2013-05-15, 19:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Blaine County has many rustic towns

Flights to 5 locations starting at $499

The mountain area is so big you could get lost very easily.

Bara de tre punkterna gör att jag inte tror att någon i nuläget kan föreställa sig hur stor kartan faktiskt kommer att vara
Senast redigerad av Reggaeman 2013-05-15 kl. 19:25.
2013-05-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Bara de tre punkterna gör att jag inte tror att någon i nuläget kan föreställa sig hur stor kartan faktiskt kommer att vara

Personligen var det detta som fick mig att börja dreggla: "The base is near Grape seed and has lots of advanced Military Machinery. It's not easy to get on base and steal."

Jag vet att jag kommer spendera på tok för mycket tid med att försöka sno en stridsvagn eller om det finns några galna vapen inne på militärbasen. Jag misstänker att det blir minst ett uppdrag i spelet där man skall fixa en uniform för att sedan nästla sig in och sno något, jag gissar på att det blir ett militärt jetplan!
2013-05-15, 21:07
Medlem
Citat:

Vad menas med att halvnakna tjejer kommer skjuta en om man stirrar?

Kul med korvgubbe på stranden kanske simmat lite slagits mot någon och förlorat liv och går och köper korv. Kanske skratta lite åt den svettiga korvgubben som står och säljer korv på stranden medans alla solar och badar LOL.
2013-05-15, 21:20
Medlem
Innan ni hypar upp er över senaste infon läs detta, taget från reddit tråden med sammanfattningen.

Kort och gott verkar det som att alla nya saker som kom fram i Xbox360 artikeln är antaganden och önsketänkande från journalisterna som skrev den, inte bekräftat från Rockstars sida.
2013-05-15, 21:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Vad menas med att halvnakna tjejer kommer skjuta en om man stirrar?
Jag skulle gissa på att de kan bli uppretade om man fotograferar dem med mobilkameran eller liknande. Annars känns det som att det finns hög risk för att spelet tror att man stirrar på en tjej när man egentligen stirrar på någonting längre bort.

Punkten i dess originella textform:
Citat:
"Not to blatantly stare at half naked women. They really don't appreciate it and they will shout at you and/or shoot you."
2013-05-15, 22:38
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvattsvamp
Innan ni hypar upp er över senaste infon läs detta, taget från reddit tråden med sammanfattningen.

Kort och gott verkar det som att alla nya saker som kom fram i Xbox360 artikeln är antaganden och önsketänkande från journalisterna som skrev den, inte bekräftat från Rockstars sida.

Haha, snacka om att ens humör sjönk en aning nu. Upp som en sol, ner som en pannkaka.
2013-05-15, 22:40
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvattsvamp

Dagens buzzkill går ju till dig iaf, hahah vad besviken man blev

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in