2013-06-22, 17:42
Medlem
Vet inte om nån redan tagit upp det här ber om ursäkt isf. Orkar inte lusläsa alla inlägg...

Under loggan och texten till höger på Schlangens sida finns en länk som leder till en sida med användare A*mobeast (*s). Googlade på namnet och kom till en typ av dejtsajt där A*mobeast är
24, Male, Straight, Single, Boden Sweden.

Enligt Wiki är A*mobeast en persisk ilskegud som inom kristendomen setts som sexualitetens djävul.
Citera
2013-06-22, 17:45
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemlunda2000
Vi vet bara hur KJ reagerat genom att läsa wardens uttalanden och att advokaten säger att han mår dåligt.
Det finns inget generellt beteende, men genom att förstå hur och varför människor reagerat på ett sätt så kan vi lättare även förstå GM. Inte med säkerhet, men ev få ngn vink.

Warden menade att KJ mår förhållandevis bra medan adv. Forssberg är av en annan uppfattning. Tror mera på warden i det fallet.
Senast redigerad av MBoudine 2013-06-22 kl. 17:52.
Citera
2013-06-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Jag läste någonstans att de (satanisterna) föraktar militärer. KJ var ju besatt av sånt, jämt militärklädd och så... KJ var ju medlem i Kristen Ungdom och liknande, och såg upp till den kristne "sektledaren" Arth*r Pfa*f. Fattar inte hur KJ skulle plötsligt omvända sig så...

En fågel sa... den där satanisten de talar om, är det den där killen som jobbar på bageriet och som är nekrofil? VA? sa jag. Fågeln sa ... jo han är visst rätt känd sjunger i något death metal band som också är rätt känt......

Bodensare: Vem är här?
Senast redigerad av dapravda 2013-06-22 kl. 18:31.
Citera
2013-06-22, 17:58
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Warden menade att KJ mår förhållandevis bra medan adv. Forssberg är av en annan uppfattning. Tror mera på warden i det fallet.

Jag frågade även om KJ gråtit någon gång. Det hade han inte gjort, däremot hade vårdaren hört KJ skratta någon gång. Säger åtminstone mig en del om hans tillstånd och karaktärsstörningar.
Citera
2013-06-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Jag med faktiskt
Citera
2013-06-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObadymedN
Vet inte om nån redan tagit upp det här ber om ursäkt isf. Orkar inte lusläsa alla inlägg...

Under loggan och texten till höger på Schlangens sida finns en länk som leder till en sida med användare A*mobeast (*s). Googlade på namnet och kom till en typ av dejtsajt där A*mobeast är
24, Male, Straight, Single, Boden Sweden.

Enligt Wiki är A*mobeast en persisk ilskegud som inom kristendomen setts som sexualitetens djävul.

Han var senast online januari 2010 på den sajten. Han har gjort personlihetstest där som säger att han är "brute"
http://www.okcupid.com/profile/asmobeast/tests?cf=profile
Surprise?
Citera
2013-06-22, 18:14
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag vet inte om det är bara jag som tycker att den här tråden går trögt fram? Vi har en mtGM som sitter anhållen och det enda som vi vet om honom är att han är militär -och vapenfixerad. Resten är bara spekulationer. Det verkar att bodensare vill inte komma fram och berätta sanningen om KJ och hans omgivning. Kanske för att det är ett ganska litet samhälle, där många känner varandra på något sätt och tänker varför ska man skaffa sig fiende när det gäller en thai hora? Och om någon vågar och vill berätta fakta här i fb, då, hoppar en annan mellan och skriver om moral och att du har tystnadsplikt!
Jag är lite rädd att GM skall komma undan som *ats *lm gjorde.

Ynkedom om det är så det ligger till. Om någon skaffar sig en fiende, eller förlorar en "vän", genom att berätta vem/vilka eller vad som ligger bakom ett bestialiskt styckmord på en ung tjej med framtiden för sig är väl det ett överkomligt pris ? Svagt att skylla på att Boden är en liten håla. Eller är det så att bodensare över lag är ryggradslösa ? Vill inte tro det, måste ju för f-n finnas någon med rättskänsla i Boden med omnejd som vet, så totalt rensopat på normal, anständig rättskänsla kan det ju bara inte vara ..
Citera
2013-06-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gileas
skulle ju stödja din "trötta" teori om att schl*ngekr*ft velat sätta dit KJ. fö, textförfattare är en bra anledning att vara så bra på engelska, håller med.

Det finns folk med kopplingar till Boden som är mer eller mindre tvåspråkiga. Kolla igenom de fejjan-länkar som finns här och titta igenom, även långt tillbaks, så ser ni folk som är ordentligt slängda i engelska.
Citera
2013-06-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Det finns folk med kopplingar till Boden som är mer eller mindre tvåspråkiga. Kolla igenom de fejjan-länkar som finns här och titta igenom, även långt tillbaks, så ser ni folk som är ordentligt slängda i engelska.
Många ungdomar idag är mkt slängda i engelska, mkt för att alla spel är på det språket.
Citera
2013-06-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gileas
jo iofs, eller den kan åtminstone ha fått blodfläcken efter den varit tvättat sist. kanske en sån där tröja som glömts kvar i åratal i bilen?
ja denna teori om hur personer med AS lever om när de blir anklagade och avvaktande om de är skyldiga är intressant. men att det finns några generella regler tror jag ändå inte på, de kan vara utagerande eller introvärta precis som alla andra. vore bättre ta reda på hur gm brukat reagera vid anklagelser, falska vs riktiga, än hur folk med viss diagnos brukat agera, dvs innan mordanklagelserna.

Är inte den där tröjan en ren "trådsanning", dvs har aldrig nämnts någon annan stans än här och det först i sistone.
Citera
2013-06-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
När tror ni den lilla psykutredningen av KJ är klar, och lär resultatet bli offentligt?

Sen undrar jag ifall det handlar om 1 eller 2 olika blodfynd från bilen. Ryktades om blod på en tröja. Låg tröjan i bagageutrymmet kanske?

"I bilen låg bland annat militärkläder, ett par handskar och en kartong till ett soft-airgunvapen."
Vet ni om detta stått i media?
Citera
2013-06-22, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Jag frågade även om KJ gråtit någon gång. Det hade han inte gjort, däremot hade vårdaren hört KJ skratta någon gång. Säger åtminstone mig en del om hans tillstånd och karaktärsstörningar.
Jag läste i tråden att KJ har mardrömar och pratar i sömn om sig själv som tredje person. Kan det vara sant? Har vårdaren skrivit nåt om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in