Citat:
Ursprungligen postat av
torstenhingsten
JAg var på ett ställe för ngn månad sedan i sthlm
Var lite fräck och tog med en strapon...
Hon blev lite förvånad thaitjejen men tog mig i analen och samtidigt runkade av mig...
var riktigt skönt..en ung fin thaitjej i 25-30 årsåldern..
grym upplevelse....blev ganska dyrt dock

Smakar det så kostar det!
Återfall i söderförort, ställe i ny regi.
Mycket fin tjej i 25 årsåldern. Låsbara dörrar
BtB med härlig kropp precis i min smak. Ganska små bröst men härliga höfter och rumpa. Ingen stress eller tråkig attityd, tvärtom. 800 kr OKade hon men hon var så bra att jag betalade 1000 kr. Man är ju ingen snåljävel och jag tycker man ska visa lite extra uppskattning när servicen är toppnotch. Dessvärre erbjöd hon inte FS, vilket var en besvikelse då det egentligen var det jag var mest sugen på men BtB är väl så nära man kan komma.
Nåväl själva BtB:n inleds med lite nipplesglidande över bröstet sen över till sidan putandes med stjärten åt mitt håll så jag lätt kommer åt mellan benen på henne och samtidigt kan se hennes härliga rumpa. Grenslar och gnider sina fylliga blygdläppar mot kuken, vänd mot mig, vänder sedan så att jag kan se och greppa hennes fasta lilla stjärt samtidigt som jag kan se hennes fylliga blygdläppar runt min kuk glidandes upp och ned. Går inte att stå emot denna känsla i kombination med vad mina ögon möter särskilt länge. Final. Nu blir det väl till att ta en liten klammetest, men det var det värt!
Massage (inget extraordinärt men helt ok men denna salong konkurrerar på en annan marknad

) 3/5
Extra 4/5 (där avsaknaden av FS drar ned betyget, annars en klar 5:a!) Bättre lycka nästa gång kanske och kommer då ha med mig egna regnrockar så får vi se.
Bemötande 4/5
Lokaler 4/5
Tjejen 5/5 (snygg, sympatisk, snäll, glad, och mycket fin kropp och pratade bra svenska)