2013-06-19, 22:43
Medlem
Är så sugen på massage av en Katoy, har varit runt på en del salonger men hittills bara hittat 1 med katoy (norrort) -Mycket trevlig upplevelse ,får leta vidare på söder
Citera
2013-06-20, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Hmm...Hur vanligt är det att få tilläggstjänster på krita???
Jag har fått på krita ett par gånger. Tjejerna har varit så sugna på att sälja extra tjänster att de själva kommit med förslaget att "betala nästa gång" när jag förklarat att jag inte har tillräckligt med pengar med mig.
Citera
2013-06-20, 08:59
Medlem
LemmyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljudlig
Jag har fått på krita ett par gånger. Tjejerna har varit så sugna på att sälja extra tjänster att de själva kommit med förslaget att "betala nästa gång" när jag förklarat att jag inte har tillräckligt med pengar med mig.

Jag har fått förslaget att lämna körkort och mobil för att gå ut till bankomaten och ta ut mer pengar. Gjorde så klart INTE det.
Citera
2013-06-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Gjorde ett återbesök på en salong jag gillar, ringde innan och bokade favorittjejen.
Blev inledd till massagemadrassen och tog av mig allt förstås och massagen började, efter ca 15 min så kommer det en annan kund i madrassen bredvid tyvärr.
Hindrade ju inte tjejen att börja pilla på kuken redan när jag låg på magen lyfte lite på höften så hon kom år och smårunka lite.
Vid vändningen strax efteråt hade jag förstås redan stånd och tjejen fnissade till.
Hon frågade inte ens utan började runka lite och jag smekte henne lite under den korta kjolen och hon gjorde som hon brukar, drog ner trosan lite så jag kunde pulla lite.
Kände efter ett tag att orgasmen var nära och sprutade sperma på magen samtidigt jag pullade henne.
Var lite konstigt att få HE med en kund ca en meter från oss, gillar stället då man nästan alltid får pulla eller smeka bröst. Efter duschen så kom hon in och hon fick 400 kronor och hon sken upp.

Var på massage (för ont i ryggen, ni vet). Från madrassen bredvid så kom det små läten av en som uppenbart var nöjd med massagen. Efter ett tag var det rätt uppenbart vad det var som låg bakom njutningsljuden. Min massörs började generat fnissa och visste inte vart hon skulle ta vägen. Massören bredvid sa nåt till min massös som då började massera mina öron så jag inte skulle höra mer men det var omöjligt att missa de komiska ljuden. Hela situationen var mycket komisk och jag och min massös fick oss ett förlösande gapflabb när de andra lämnat sin madrass.
Citera
2013-06-21, 10:48
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemmyM
Jag har fått förslaget att lämna körkort och mobil för att gå ut till bankomaten och ta ut mer pengar. Gjorde så klart INTE det.
Den har jag också råkat ut för, haha. När jag var lite "nyare/dummare" fick hon ta betalt med iZettle vilket kändes smidigt. Jag såg förstås till att få ett utskrivet kvitto på ett presentkort i händelse av att det skulle bli nåt trubbel av farbror blå vid ev framtida razzia. Salongen är sedan länge borta så jag tror jag kom undan
Citera
2013-06-21, 15:11
Medlem
Det har varit länge sen jag skrev något men jag läsa flitig så tack till alla fina report.
Nu tänkte jag delar med mig min sista upplevelse. Mina första 3besök har varit på samma salong. Sen tänkte jag att byta salong och ser om det finns mer där ute. Efter säkert en 10 besök märkte jag att damerna blev bara äldre eller lite konstiga. Det har även förkommit att redan när jag klädde av mig att dom fans kvar i rummet och började att smeka packetet innan jag ens låg på madrassen. Sen att farbror blå gjorde lite besök gjorde mig lite oroligt. Jag har inte råkat ut för något men jag blev lite oroligt sist. Pga detta blev det allt mer att jag tackade nej till extra och det blev mest en positiv respons från damerna. Sen åkte jag tillbaka till min första stället och besökte den säkert en 4-5gången men även nu tackade jag nej till extra. Jag har varit alltid sugen i början men sen under massagen har det antingen varit för tjartig tjej eller en gammal tant som inte intresserade mig. Jag visar alltid uppskattning för deras jobb och skojar mycket med dom under massagen så dom är aldrig arg när jag tacka nej till erbjudande. Nu har det ändrat sig lite på dom sista 3 besök. Tjejer vet redan att det finns inget att hämta från mig i extra betalning så jag få tilldelat dom nya eller blyga men dom är fortfarande intresserad att har kul. Så dom sista 3besök med olika damerna som har varit alla mellan 25-35 har det blivit så att under massagen börjar dom att reta lite extra lillmannen . Dom gör att dom sträcka sig över en för att hämta oljan på andra sidan madrassen eller lägga mina händerna på deras bröst eller på grottan för att massera armarna. Sen tar dom bort handduk och massera väldig nära min skrev och frågar lite mer för att har frågat om jag är intresserad i extra. Efter jag har tackat nej blev dom lite mer närgående och börjar att runkar lite. Jag sa igen att jag inte har pengar med mig och betalar inte för extra vilket dom nicka till. Sen till min förvåning börjar dom att berätta att det är så varmt eller fråga om jag tycka att dom är fula. I båda fall klär dom sig utan förvarning av och sitta naken brevid mig. sen börjar dom glömma helt massagen och leka med min stave eller ge mig en b2b. Senare lägga dom sig brevid mig och frågar om jag inte kan massera dom lite. Alla 3 gången blev jag avrunkat utan att blir frågat efter pengar eller någon annan krav. jag har fått alla gången en kyss på kinden och en kom back again. Jag vet låta lite efter mycket fantasi och om jag inte skulle har upplevt det heller skulle jag inte tror att detta finns i stockholm men så är det. Jag ser inte bra ut eller har en super tränad kropp men antagligen har jag lite charm och dom tycka även om att har kul ibland att bara vara sig själv, skratta mycket och har det roligt.
Jag kommer inte att svara på pm och lämnar ut stället, jag måste först njuta lite till själv.
tack lgmf2
Citera
2013-06-21, 15:43
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf2
Det har varit länge sen jag skrev något men jag läsa flitig så tack till alla fina report.
Nu tänkte jag delar med mig min sista upplevelse. Mina första 3besök har varit på samma salong. Sen tänkte jag att byta salong och ser om det finns mer där ute. Efter säkert en 10 besök märkte jag att damerna blev bara äldre eller lite konstiga. Det har även förkommit att redan när jag klädde av mig att dom fans kvar i rummet och började att smeka packetet innan jag ens låg på madrassen. Sen att farbror blå gjorde lite besök gjorde mig lite oroligt. Jag har inte råkat ut för något men jag blev lite oroligt sist. Pga detta blev det allt mer att jag tackade nej till extra och det blev mest en positiv respons från damerna. Sen åkte jag tillbaka till min första stället och besökte den säkert en 4-5gången men även nu tackade jag nej till extra. Jag har varit alltid sugen i början men sen under massagen har det antingen varit för tjartig tjej eller en gammal tant som inte intresserade mig. Jag visar alltid uppskattning för deras jobb och skojar mycket med dom under massagen så dom är aldrig arg när jag tacka nej till erbjudande. Nu har det ändrat sig lite på dom sista 3 besök. Tjejer vet redan att det finns inget att hämta från mig i extra betalning så jag få tilldelat dom nya eller blyga men dom är fortfarande intresserad att har kul. Så dom sista 3besök med olika damerna som har varit alla mellan 25-35 har det blivit så att under massagen börjar dom att reta lite extra lillmannen . Dom gör att dom sträcka sig över en för att hämta oljan på andra sidan madrassen eller lägga mina händerna på deras bröst eller på grottan för att massera armarna. Sen tar dom bort handduk och massera väldig nära min skrev och frågar lite mer för att har frågat om jag är intresserad i extra. Efter jag har tackat nej blev dom lite mer närgående och börjar att runkar lite. Jag sa igen att jag inte har pengar med mig och betalar inte för extra vilket dom nicka till. Sen till min förvåning börjar dom att berätta att det är så varmt eller fråga om jag tycka att dom är fula. I båda fall klär dom sig utan förvarning av och sitta naken brevid mig. sen börjar dom glömma helt massagen och leka med min stave eller ge mig en b2b. Senare lägga dom sig brevid mig och frågar om jag inte kan massera dom lite. Alla 3 gången blev jag avrunkat utan att blir frågat efter pengar eller någon annan krav. jag har fått alla gången en kyss på kinden och en kom back again. Jag vet låta lite efter mycket fantasi och om jag inte skulle har upplevt det heller skulle jag inte tror att detta finns i stockholm men så är det. Jag ser inte bra ut eller har en super tränad kropp men antagligen har jag lite charm och dom tycka även om att har kul ibland att bara vara sig själv, skratta mycket och har det roligt.
Jag kommer inte att svara på pm och lämnar ut stället, jag måste först njuta lite till själv.
tack lgmf2

om inte PM eller något?
varför skriva då?
behövde du skryta om din upplevelse
Trevlig midsommar
Citera
2013-06-22, 09:44
Medlem
Jag tänkte att denna tråden handlar om att berätta om sina upplevelse och kanske med detta även visa att det finns guldkorn att leta efter där ute. Jag behöver inte skriva något om ni stör er på att jag vill behålla min lilla guldkorn för mig. Samtidig skulle det vara ganska lite inlägg om alla sluta skriva som vill inte delar med sig exakta uppgifter!? Det finns några inlägg om folk som har fått extra utan betalning och även dom är inte villigt att delar med sig adressen. Jag tycker det är uppmuntrande och spännande att läsa att såna ställen finns och leta mig själv fram till jag hitta ett ställa som jag anser blir mitt guldkorn. Glad midsommar och lycka till med sökande efter eras guldkorn.
Citera
2013-06-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
om inte PM eller något?
varför skriva då?
behövde du skryta om din upplevelse
Trevlig midsommar

Allvarligt, har du överhuvudtaget läst något om tråden du följer? PM är förbjudet, vore väl bra att följa det och istället nöja dig med skön läsning om andras upplevelser. Sedan är det väl bara att ge dig ut i träsket och söka dina egna guldkorn.
Citera
2013-06-22, 16:14
Medlem
torstenhingstens avatar
JAg var på ett ställe för ngn månad sedan i sthlm
Var lite fräck och tog med en strapon...
Hon blev lite förvånad thaitjejen men tog mig i analen och samtidigt runkade av mig...
var riktigt skönt..en ung fin thaitjej i 25-30 årsåldern..
grym upplevelse....blev ganska dyrt dock
Citera
2013-06-24, 15:40
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
JAg var på ett ställe för ngn månad sedan i sthlm
Var lite fräck och tog med en strapon...
Hon blev lite förvånad thaitjejen men tog mig i analen och samtidigt runkade av mig...
var riktigt skönt..en ung fin thaitjej i 25-30 årsåldern..
grym upplevelse....blev ganska dyrt dock
Smakar det så kostar det!

Återfall i söderförort, ställe i ny regi.

Mycket fin tjej i 25 årsåldern. Låsbara dörrar

BtB med härlig kropp precis i min smak. Ganska små bröst men härliga höfter och rumpa. Ingen stress eller tråkig attityd, tvärtom. 800 kr OKade hon men hon var så bra att jag betalade 1000 kr. Man är ju ingen snåljävel och jag tycker man ska visa lite extra uppskattning när servicen är toppnotch. Dessvärre erbjöd hon inte FS, vilket var en besvikelse då det egentligen var det jag var mest sugen på men BtB är väl så nära man kan komma.

Nåväl själva BtB:n inleds med lite nipplesglidande över bröstet sen över till sidan putandes med stjärten åt mitt håll så jag lätt kommer åt mellan benen på henne och samtidigt kan se hennes härliga rumpa. Grenslar och gnider sina fylliga blygdläppar mot kuken, vänd mot mig, vänder sedan så att jag kan se och greppa hennes fasta lilla stjärt samtidigt som jag kan se hennes fylliga blygdläppar runt min kuk glidandes upp och ned. Går inte att stå emot denna känsla i kombination med vad mina ögon möter särskilt länge. Final. Nu blir det väl till att ta en liten klammetest, men det var det värt!

Massage (inget extraordinärt men helt ok men denna salong konkurrerar på en annan marknad ) 3/5
Extra 4/5 (där avsaknaden av FS drar ned betyget, annars en klar 5:a!) Bättre lycka nästa gång kanske och kommer då ha med mig egna regnrockar så får vi se.
Bemötande 4/5
Lokaler 4/5
Tjejen 5/5 (snygg, sympatisk, snäll, glad, och mycket fin kropp och pratade bra svenska)
Senast redigerad av Fettsugning 2013-06-24 kl. 16:14. Anledning: Stavfel, typ
Citera
2013-06-24, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFryl
PM är förbjudet....
PM är inte på något sätt förbjudet. Det som inte gillas är att öppet be någon skicka PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in