Ögnade igenom TM-guiden och hittade ett par nya ställen med bra öppningserbjudanden. Det första strax söder om söder hade väntetid och det andra på södermalm höll på med fotografering till websidan
Vad då göra? Drog till ett välkänt ställe i närheten där bl a en berömd katoy finns. Dock syntes hon inte till när jag kom, utan istället en väldigt söt och petite tjej med små söta fötter (som jag gillar).
Hon visade mig en trappa ner och började strax en sedvanlig massage med lite småprat. Jag berömde hennes utseende och söta fötter och vågade mig på lite beröring.
Efter lite mer beröring från mig så frågade hon om jag ville ha mer.....ja sa jag, vad kan man få? Allt sa hon!
Tyvärr så hade jag bara 500 kr och då kunde hon bara erbjuda HJ, vilket jag tyckte var för dyrt och lät henne fortsätta med endast massage en stund.
Jag kan ta av på överkroppen och ge dig ett footjob om du vill, säger godingen.....JA, säger jag!
Hon tar av sig och blottar två helt underbara bröst och en fantastisk vältränad mage och rygg, jag smeker och suger på hennes bröst och överkropp. Hon stönar och verkar njuta av det.
Hon ber mig lägga mig ner och hon sätter sig på sidan och häller massor av olja över min kuk och hon placerar fötterna på den och börjar att fotrunka mjukt och lugnt......helt underbart. Sen lägger hon liksom kuken på vänster fot och smeker med höger fotvalv längs hela kukens undersida, från ollonet ända ner till roten.......hennes teknik var fulländad.
Efter några underbara minuter i hennes fötters våld så stönar jag högt och sprutar över hennes fötter. Snabbt tar hon kuken med handen och avslutar med att smeka kuk, pung och anus tills jag är helt slut
Helt klart värt 500 kr........
Tar ett glas vatten i foajen och kelar med katoyen efteråt......men det är en helt annan historia!