2013-06-10, 11:48
Medlem
kpcs avatar
Gick in på en salong i Göteborgs södra delar, fanns tid och blev visad till ett draperat rum.
Vi började småprata under massagen. Det var en ok massage och hon lyckades lösa upp de flesta knutar.
Trots ganska sent på eftermiddagen var jag tydligen dagens första kund. Hon råkade komma åt pungen lite för att se reaktionen. Hon fnissa ocj fråga om det var ok, vilket det var. 'Det är ok för mig med' log hon tillbaka.

Efter vändning så sov lilleman fortfarande, gymmat lite och värmen gjorde honom inte pigg idag.
Hon sa 'Vi väcker honom' och började smeka lite, när den kommit till halvresning kom frågan.
Massage där med, mycket skönt och kom fort till avslut, började trilla in mer kunder i salongen så hon fick lite bråttom.
Synd att jag inte kom tidigare så hade jag nog fått mer tid med henne...
Citera
2013-06-10, 15:02
Medlem
Heffners avatar
Kände att det var dags att skriva några rader efter att bara tjuvläst alla inlägg under lång tid. Att vara fast i TM träsket är inget att skämmas över, för mig är det drygt ett år sedan jag besökte min första salong och på den vägen är det.

Har väl avverkat ca 30 ställen i StorStockholm, dock ingen i city så med andra ord är det en ganska bred erfarenhet jag skaffat mig och som så många av er skriver så är det en väldig skillnad om man vill ha det där lilla extra Har så smått ratat väldigt många ställen med tråkiga lokaler med tråkiga damer som endast ger HJ (kan jag syssla med själv i värsta fall) och det har växt fram ca fem favoriter i fallande skala.

Var hos min riktiga favorit i dag söder om söder. En riktig pärla som kastar sig om halsen när man kommer (gör hon säkert inte med någon annan......eller hur......) Vi har ett uppgjort pris sedan ett tag tillbaka så vi behöver aldrig diskutera det innan. Hon går med in i rummet och låser dörren efter sig (andra går ut med man tar av sig...) och hjälper till att ta av mig kläderna innan hon på ett proffsigt sätt börjar massera rygg, ben och paketet bakifrån innan hon så småningom "vänder på mig". Väl liggandes på rygg börjar hon strippa för mig och när väl kläderna är borta kryper hon upp mot mig naken och kysser mig intensivt. Smyger sig så småningom nedåt på min kropp, biter i bröstvårtorna och börjar sedan utforska nedre regionen med tungan innan hon sedan tar lilla gubben i sin mun och suger i långa drag medan hon tittar mig i ögonen och ler ondskefullt....

Efter ett tag vänder hon sig helt om och kryper med sin bakdel upp mot mitt ansikte och placerar sig över min mun medan hon fortfarande suger intensivt och låter mig slicka hennes klitoris medan jag med fingrarna penetrerar hennes sköte.

Nu är det bara en kort stund kvar innan jag kommer i hennes mun med kraft. Hon smyger ut satsen diskret i en liten handduk innan hon lägger sig bredvid mig och pustar ut. Vi ligger omslingrade i några minuter innan hon torkar av mig med en handduk innan jag går ut till duschen. Efter en kopp kaffe och kaka lämnar jag henne för denna gång men vet redan att jag är tillbaka om en vecka eller max två.

Pris: 300 + 700
Citera
2013-06-11, 09:49
Medlem
tja

jag har varit borta i snart ett och ett halvt år från TM.

Med många knutar och lite deg började jag kika lite ¨på vad som finns där ute igen.

Som vanligt så har inte mkt ändrats i Gbg.

#1 Gick till min favoritställe på en lördag, och fick ett nytt ansikte, (stor rullians på stället)

dom har skaffat dusch så jag duschade först, la mig på bänken och utan handduk inväntade henne.
En thaikvinna, någorlunda smal, bra svenska, runt 35-40.
"Har du varit här förr" ? -jaaaa flera år!

massagen var bra, men sen insisterade hon att jag skulle berätta vad jag vill, hård eller mjuk, var det gör ont m.m.

Visade sig att hon extraknäckte endast på helgerna, jobbade med annat under vardagarna.

hon körde RIKTIGT hårt massage, och fick bort en hel del knutar.

Efter vändingen så hade jag ingen stånd så hon massserade ben, och mage, och bröst, riktigt hårt återigen.

Frågan kom och hon prisade in 500 för HE!!
Jag tänkte "what the fuck" (stället är dyrt generellet)
nej 300, OK; hon började, och jag började smeka henne mellan benen och hon sa det kostar extra, hur mycket? 700kr, 500, med topless kontrade jag.
OK, hon tog av sig toppen och visade ett par helt ok bröst.
det var avklarat och en till dusch,

massage 4+
HE 3
lokal 4

#2 efter en veckas vila så besökte jag ett ställe som en FB vän tipsade mig om xtra allt.
ringde i förväg, kom in och det satt 2 kvinnor på soffan, den ena runt 35 den andra runt 55.

som tur fick jag den yngre.

massagen började, och det dumma jag sa var när hon fråga mig, har du varit här förr, NEJ.
Hon fortsatte, och frågade hur jag ville ha massagen?
-klagade på mina knutar och hon tog det mer som en behandlings massage, fick aldrig erbjudan vid vändning heller.

massage 4
ställe 3

#3 efter en veckas åter vila, så hittade jag ett nytt ställe, enligt deras hemsida så har dom snygga brudar, dom har tagit över lokalen efter en konkurrent.

ringde o bokade tid, pratade via tfn med en ung tjej på engelska.
kom dit och i lokalen väntar endast en 60 årig kvinna
frågade var det du som svarade i tfn?
-nej det är min dotter, (vart är hon d , tänkte jag)

för att spara er tid, jag fick OK massage med henne, och fick inga erbjudanden.

massage 3+
ställe 3

får nog vila lite till tills det blir lika bra som i Sthlm.
Citera
2013-06-12, 07:55
Bannlyst
Ögnade igenom TM-guiden och hittade ett par nya ställen med bra öppningserbjudanden. Det första strax söder om söder hade väntetid och det andra på södermalm höll på med fotografering till websidan
Vad då göra? Drog till ett välkänt ställe i närheten där bl a en berömd katoy finns. Dock syntes hon inte till när jag kom, utan istället en väldigt söt och petite tjej med små söta fötter (som jag gillar).

Hon visade mig en trappa ner och började strax en sedvanlig massage med lite småprat. Jag berömde hennes utseende och söta fötter och vågade mig på lite beröring.
Efter lite mer beröring från mig så frågade hon om jag ville ha mer.....ja sa jag, vad kan man få? Allt sa hon!
Tyvärr så hade jag bara 500 kr och då kunde hon bara erbjuda HJ, vilket jag tyckte var för dyrt och lät henne fortsätta med endast massage en stund.

Jag kan ta av på överkroppen och ge dig ett footjob om du vill, säger godingen.....JA, säger jag!
Hon tar av sig och blottar två helt underbara bröst och en fantastisk vältränad mage och rygg, jag smeker och suger på hennes bröst och överkropp. Hon stönar och verkar njuta av det.

Hon ber mig lägga mig ner och hon sätter sig på sidan och häller massor av olja över min kuk och hon placerar fötterna på den och börjar att fotrunka mjukt och lugnt......helt underbart. Sen lägger hon liksom kuken på vänster fot och smeker med höger fotvalv längs hela kukens undersida, från ollonet ända ner till roten.......hennes teknik var fulländad.

Efter några underbara minuter i hennes fötters våld så stönar jag högt och sprutar över hennes fötter. Snabbt tar hon kuken med handen och avslutar med att smeka kuk, pung och anus tills jag är helt slut
Helt klart värt 500 kr........

Tar ett glas vatten i foajen och kelar med katoyen efteråt......men det är en helt annan historia!
Citera
2013-06-14, 13:39
Medlem
Då åkte jag till Stockholm igen i affärsmöte. Självklart var jag tvungen att besöka ett av mina favoritmassage ställen..
Jag ringer på väg dit för att kolla om de har tid, vilket de har. Jag kommer dit ringer på dörren och öppnar gör en för mig ny tjej på stället och säger welcome med ett leende. Hon ser bra ut ca 30 år med långt hår och smal midja. Hon visar mig till ett av rummen och går. jag klär av mig naken och lägger mig på magen och väntar. Hennes engelska är bra, så vi kan prata under massage på ryggen. Hon masserar bra, det är avkopplande. Hon fnittrar och säger att hennes kollegor kände igen mig, vilket borgar för ett bra avslut. Jag vet vilken service de ger
Så när jag vänder på mig kommer frågan, what do you want know? Och jag säger självklart bombom.
Ok säger hon och vi förhandlar om priset. Jag blir nöjd och hon börjar strippa, vilken kropp som kommer fram. Riktigt snygg kropp. Hon börjar massera mig B2B och suger mig då och då, hon kan sin sak.
Hon fortsätter och retas och börja suga ordentligt, sedan sätter hon på mig !!! Jag tittar rädd på henne, hon skrattar. Hon har sugit på en kondom utan att jag märkte det Hon kunde sin sak. Hon ska jag till fler gånger när jag är på besök i Stockholm..
Citera
2013-06-14, 18:32
Medlem
#17. Göteborgs södra delar. Fått tips om extra och smiter tidigare från jobbet och tar mig med bussen till salongen. Kommer dit runt kl 16 och bara mamasan är ledig. En bastant och lite äldre sak som ger mig lite katoy-vibbar. Jag ber om en timme, blir invisad i ett bås som skiljs av från de anda båsen med draperier. Hör samtal från de andra båsen. Lyhört. Tar av mig och intar startposition: naken, på mage med handduk över rumpan och lilleman pekande söderut. Mamasan kommer in och massagen börjar. "Vad heter du?" "Hårt?" "Vart här förut?" Rätt snart letar händerna sin mot pung mellangård och anus och bitvis är det mer tease än massage. Teasen är mästerlig med intensiv stimulering av anus. Massagen hyfsad, om man är snäll. Vändning och handduken ryker och massagen på framsidan fortsätter en stund innan frågan kommer. "Extra?" Vad kan jag få? "Vad vill du betala?" 400? "OK". Intensiv massage av kuk, pung och anus påbörjas. Då och då slickar hon skaftet och suger lite på kuken. Riktigt skönt när hon suger. Efter ett tag slutar hon och runkar mig bara. "Oh my God!" "Oh yeah!" Hon väser lite porrklyschor och tokrunkar mig och jag kan inte stå emot stimulansen (trots att jag fnissar inombords av hennes "kåtklyschor") och jag skickar iväg satsen. Avtorkning och lite massage innan det är slut. Vatten i kassan och jag ger henne 800 för kalaset (400 + 400). Jag tippar att det finns mer att hämta.
Citera
2013-06-14, 23:22
Medlem
Inne i Sthlm o Jobbade, tänkte ett besök vore inte fel. Åkte till ett för mig nytt ställe, men när jag kom fram så var det igen bommat Jaha, väljer ett annat som även det är nytt för mig. Sitter 4-tjejer i sofforna och dom har tid såhär mitt på dagen. In i ett rum och den vanliga rutinen utförs.
In kommer en helt ok tjej mellan 25-30 kanske, bra massage med mycket erotisk touch. Vid vändning så fokuseras massagen mycket till ljumsk trakten så Lilleman blir Storeman kvickt
Hon tar helt sonika tag i paketet o fnissar "hmmm fin" säger hon
Frågan kom, här erbjuds allt, efter lite förhandling så blir det BB till bra pris
happy haunting out there....
Citera
2013-06-16, 00:17
Medlem
Gjorde ett återbesök på en salong jag gillar, ringde innan och bokade favorittjejen.
Blev inledd till massagemadrassen och tog av mig allt förstås och massagen började, efter ca 15 min så kommer det en annan kund i madrassen bredvid tyvärr.
Hindrade ju inte tjejen att börja pilla på kuken redan när jag låg på magen lyfte lite på höften så hon kom år och smårunka lite.
Vid vändningen strax efteråt hade jag förstås redan stånd och tjejen fnissade till.
Hon frågade inte ens utan började runka lite och jag smekte henne lite under den korta kjolen och hon gjorde som hon brukar, drog ner trosan lite så jag kunde pulla lite.
Kände efter ett tag att orgasmen var nära och sprutade sperma på magen samtidigt jag pullade henne.
Var lite konstigt att få HE med en kund ca en meter från oss, gillar stället då man nästan alltid får pulla eller smeka bröst. Efter duschen så kom hon in och hon fick 400 kronor och hon sken upp.
Citera
2013-06-16, 11:48
Medlem
Det blev en lång vinter och vår utan att jag gjorde några besök. Sparade mig för att få ny lust och nytt behov av massage. Har nu provat ett nytt och ett gammalt ställe.

* En liten stad i den stora staden. Nytt ställe för mig men jag har läst goda vitsord. Jag blev nyfiken på det. Såg trevligt ut på hemsidan. Ett SPA och det vet vi vad det brukar innebära. En stor källarlokal som inte alls var mysig. Såg nästan ut som ett garage i bottenplan. De stoltserade med bastu på hemsidan och jag tror jag såg dörren in till den. Såg inte det minsta inbjudande ut. . Förskottsbetalning. En lite mullig tjej. Benen gick snabbt och ryggen var inte någon höjdare. Mest tryck och tunga stötar. Frågan kom inte oväntat efter vändning. Såg lite småsur ut redan innan jag tackade nej. Förstår inte att ens någon tackar ja till extraerbjudande efter en dålig massage. Fick ett glas vatten ute på bardisken medan hon satte sig i soffan där hennes trötta kollega låg och snarkade. Jag kunde åka hem på tunnelbanan med samma biljett som jag åkte dit. Med andra ord var det långt ifrån en timma som jag ens befann mig i lokalen. Sunkigt ställe men nu behöver jag inte fundera mera på det iallafall. Blir troligtvis aldrig ett återbesök.

* Åkte en bit utanför SL:s område. Besökte ett ställe där jag inte varit på två år. En gammal favorit från förr som fortfarande håller måttet visade det sig. Lokalen är trevlig. Dörrar som låses under massagen. Ska jag säga något negativt om det så verkar personalen lite småsura mellan varandra och det är ingen mysig stämning som det skulle kunna vara. Hon som masserade mig var ny på salongen. En sådan där bra massage som får en att fundera på varför man inte går dit varje dag. Jag tycker om när man får ligga naken och de jobbar över hela kroppen. Inte benen först och sedan gömmer dem för att jobba på ryggen en tvärtom. Här gick hon från axlarna ner till fötterna, upp och ner igen. Mycket massage över skinkorna. Samma behandling på framsidan. Mycket fokus på mittenpartiet. Ingen sur min då jag tackade nej till erbjudandet. Istället fortsatte massagen med samma fokus. Otroligt skönt att bygga upp sexuell energin till ett senare tillfälle. Tror inte det kommer dröja två år till nästa besök.
Citera
2013-06-16, 17:32
Medlem
hej!

tänkte bjuda på en liten kort recension om mitt senaste besök.

Söndag och har tråkigt hemma så bestämmer mig för att åka och ta en massage istället för att slöglo på tvn.

Kom att tänka på ett ställe hyffsat centralt i sthlm som jag besökte för någon månad sen men då var det stängt.

Så sätter mig i bilen och åker dit, parkerar en bit bort då jag ej gillar att ha min bil precis utanför.
Kliver in genom dörren på stället som denna gången är öppet.

Blir välkomnad av en dam i runt 50års åldern, ser även en yngre tjej i runt 30 års åldern i lokalen.

Efter betalning blir jag visad till ett rum med riktigt dörr. klär av mig och lägger mig på madrassen med handuken slarvigt över rumpan. Efter ca 5min kommer den äldre damen in =/
Massagen börjar med ryggmassage som faktiskt är rätt skön, efter ca 10 min övergår det i ben & rumpmassage med en del beröring av dom ädlare delarna och skåran. Älskar den typ av massage vilket jag visar med stön varje gång.

Hon märker rätt tydligt att jag gillar det och ropar nått på thai och efter nån minut kommer en annan tjej in i rummet och börjar även hon massera mig. har vid detta tillfälle ej sett hur tjejen som kommit in ser ut. Får nu 4-hands massage i ca 5min med en hel del beröring. Efter 5min tackar den äldre damen för sig och nu får jag se vem som tagit över, en 25:årig tjej med riktigt fin kropp.
Massagen av baksidan fortsätter runt 10min till och sen är det dags för vändning.

Direkt efter vändningen kommer frågan om extra, frågar som vanligt vad hon erbjuder. hon rabblar en lista med lite allt möjligt. Tar BB för 1100kr, när hon har klätt av sig och visat upp sin fina kropp med schysst rumpa och fina bröst så häver hon ur sig att jag även kan få ta henne i 2:an för lite mer cash. Förklarar för henne att jag tyvärr ej har mera pengar med mig, men kan ge henne mer nästa gång. Hon går med på det efter lite övertalning.
Får nu alltså ta henne i 2:an i lite olika ställningar innan jag kommer i en skön orgasm.

Summa:

Lokal: 4/5
Pris: 5/5
massös: 4,5/5 efter bytet
Extra 6/5
Citera
2013-06-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-master
hej!

tänkte bjuda på en liten kort recension om mitt senaste besök.

Söndag och har tråkigt hemma så bestämmer mig för att åka och ta en massage istället för att slöglo på tvn.

Kom att tänka på ett ställe hyffsat centralt i sthlm som jag besökte för någon månad sen men då var det stängt.

Så sätter mig i bilen och åker dit, parkerar en bit bort då jag ej gillar att ha min bil precis utanför.
Kliver in genom dörren på stället som denna gången är öppet.

Blir välkomnad av en dam i runt 50års åldern, ser även en yngre tjej i runt 30 års åldern i lokalen.

Efter betalning blir jag visad till ett rum med riktigt dörr. klär av mig och lägger mig på madrassen med handuken slarvigt över rumpan. Efter ca 5min kommer den äldre damen in =/
Massagen börjar med ryggmassage som faktiskt är rätt skön, efter ca 10 min övergår det i ben & rumpmassage med en del beröring av dom ädlare delarna och skåran. Älskar den typ av massage vilket jag visar med stön varje gång.

Hon märker rätt tydligt att jag gillar det och ropar nått på thai och efter nån minut kommer en annan tjej in i rummet och börjar även hon massera mig. har vid detta tillfälle ej sett hur tjejen som kommit in ser ut. Får nu 4-hands massage i ca 5min med en hel del beröring. Efter 5min tackar den äldre damen för sig och nu får jag se vem som tagit över, en 25:årig tjej med riktigt fin kropp.
Massagen av baksidan fortsätter runt 10min till och sen är det dags för vändning.

Direkt efter vändningen kommer frågan om extra, frågar som vanligt vad hon erbjuder. hon rabblar en lista med lite allt möjligt. Tar BB för 1100kr, när hon har klätt av sig och visat upp sin fina kropp med schysst rumpa och fina bröst så häver hon ur sig att jag även kan få ta henne i 2:an för lite mer cash. Förklarar för henne att jag tyvärr ej har mera pengar med mig, men kan ge henne mer nästa gång. Hon går med på det efter lite övertalning.
Får nu alltså ta henne i 2:an i lite olika ställningar innan jag kommer i en skön orgasm.

Summa:

Lokal: 4/5
Pris: 5/5
massös: 4,5/5 efter bytet
Extra 6/5

Hmm...Hur vanligt är det att få tilläggstjänster på krita???
Citera
2013-06-19, 07:35
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Hmm...Hur vanligt är det att få tilläggstjänster på krita???
Jag har aldrig fått det på krita, men flera gånger har det skett att de satt i gång med något utan att förhandla pris först. Lite jobbigt om man vet med sig att man inte har så mycket pengar och de börjar suga av en... Hittills har jag haft så det räcker, men jobbigt om det hade varit tvärt om.

Har någon råkat ut för att fått något som de inte haft pengar till, eller att priset plötsligt höjts och att man inte haft råd i slutändan? Vad händer så? Kommer baseballträt fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in