2013-06-21, 17:06
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
. Varför kan inte du påpeka mina ''grammatiska fel och stavfel?
När har du tänkt åka till Spaninien IP?
Citera
2013-06-21, 17:08
Medlem
kef71s avatar
jag hoppas du dör i furktansvärda plågor... igen
Citera
2013-06-21, 17:28
Medlem
iSlashs avatar
IP

Vet du vad? Jag hoppas mina ungar blir bisexuella. Tänk vilka valmöjligheter de får!
Citera
2013-06-21, 17:29
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nehej, men vad syftade du på då? Sa du inte att din son skulle få fortsätta leka med barbiedockor? Och varför förnekar du att du skulle det? Är det nåt fel på homosexualitet?
Du ställde två frågor och nu blandar du ihop dem. Men visst, ja, han skulle få leka med barbiedockor och nej, det är inget fel med homosexualitet.
Citat:
Ni slutar aldrig att förvåna. Din fråga lyder: ''Har du slutat slå kvinnor?'' Det förutsätter att jag slår kvinnor vilket jag inte gör. Det är en konkretfråga som lätt går att bevisa eller motbevisa.
Precis. Och din fråga om jag skulle ge min son medicin mot homosexualitet förutsätter att homosexualitet är en sjukdom som går att behandla, vilket det inte är.
Citat:
Vad jag frågar är en hypotetisk fråga som lyder: Vad önskar du din son? Homo? hetero? bi? Din fråga och min fråga är inte lika på långa vägar.
Jo, frågorna är likadana eftersom premisserna redan är satta. Så varsågod att svara nu, har du slutat slå kvinnor? Ja eller nej?
Citera
2013-06-21, 18:24
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
IP

Vet du vad? Jag hoppas mina ungar blir bisexuella. Tänk vilka valmöjligheter de får!

Tack! Du var ärligast. Du utvecklade också varför du tyckte som du tyckte modigt. Jag har således inget att invända här. du svarade på frågan.
Citera
2013-06-21, 18:26
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du ställde två frågor och nu blandar du ihop dem. Men visst, ja, han skulle få leka med barbiedockor och nej, det är inget fel med homosexualitet.

Precis. Och din fråga om jag skulle ge min son medicin mot homosexualitet förutsätter att homosexualitet är en sjukdom som går att behandla, vilket det inte är.

Jo, frågorna är likadana eftersom premisserna redan är satta. Så varsågod att svara nu, har du slutat slå kvinnor? Ja eller nej?

Vad pratar du om? Premisserna är olika. Din fråga säger att jag slår kvinnor och det är givet. Men jag slår ju inte kvinnor så frågan saknar värde. Min fråga är : Vad önskar du dig din son? homo? hetero? bi? Det är inte givet vad du önskar utan jag frågar vad du önskar.

Jag har aldrig slagit kvinnor över huvud taget. Men önskar du inget åt dina barn över huvud taget?
Citera
2013-06-21, 18:38
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Vad pratar du om? Premisserna är olika. Din fråga säger att jag slår kvinnor och det är givet.

Din fråga säger att homosexualitet är en sjukdom och går att bota med medicin och att det är givet.
Citat:
Men jag slår ju inte kvinnor så frågan saknar värde.

Och homosexualitet är ingen sjukdom som går att bota så frågan saknar värde. Börjar det ljusna nu?
Citat:
Min fråga är : Vad önskar du dig din son? homo? hetero? bi? Det är inte givet vad du önskar utan jag frågar vad du önskar.
Jag önskar att min son blir lycklig. Hans sexuella orientering skiter jag fullständigt i.
Citera
2013-06-21, 19:39
Medlem
Citat:
Och homosexualitet är ingen sjukdom som går att bota så frågan saknar värde. Börjar det ljusna nu?

Homosexualitet är utan tvekan en psykologisk sjukdom.
Citera
2013-06-21, 19:46
Medlem
baylifes avatar
Vad är det med muslimer och brist på källhänvisningar? Det bara väller ut påstående från dem.
Citera
2013-06-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Homosexualitet är utan tvekan en psykologisk sjukdom.

Begriper det inte, du pendlar mella att skriva riktigt vettiga inlägg och uppenbar idioti likt detta.
Homosexualitet uppfyller inte några kriterier för att kunna klassas som en sjukdom, du är givetvis fri att tycka detta men det får dig att framstå som en idiot.
Citera
2013-06-21, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baylife
Vad är det med muslimer och brist på källhänvisningar? Det bara väller ut påstående från dem.

Behövs inga källhänvisningar, det bara är så..... Fy fan vad man bara blir fylls av uppgivenhet ibland när man läser vad fanatikerna skriver.
Citera
2013-06-21, 20:32
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Tack för länken.
Helt fantastiskt vad tekniken kan ge.
Det är lugnt.
Citat:
Och nej kunskap kan man inte få för mycket av.
Den radikala tiden för religiösa grupper är snart förbi.
Med högre levnadsstandard och ökad utbildningsgrad kommer extrema yttringar minska.
Likt romarriket hade sin fredsperiod och lugn i Pax romana kommer vi få ett Pax religio.
Varken en kristen eller muslimsk pappa eller mamma vill mista sina söner i krig.
Vi vill alla att de ska få en trygg uppväxt med en bra utbildning och ett bra jobb.
Krig och det elände det är, finns det bara extremister som drömmer om.
Och de blir bara färre och färre.
Visst är det så människor strävar i grund efter samma basala förutsättning, bara en liten skara fantisera om förfall.

men upplever du verkligen att reformivriga tankar avtar konstant nu menar jag inte bara religiösa utan allmänt? tycker mig höra ekot av alltfler ytterkantsröster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in