Citat:
Ursprungligen postat av
Islampeace
Du har inte svarat på kärnan i min fråga. Nu ljuger du, jag har inte sagt de enda eller de andra angående din liknelse. Jag sa bara att den inte hörde hemma i verkligheten, snarare i soptunnan.
Din fråga hör inte heller hemma i verkligheten, det skrev du själv, så vad är då skillnaden?
Citat:
Vi struntar i sista stycket. Här presenteras två olika frågor till dig och du kan välja att svara ¨på ena av de eller på både två. Du väljer helt själv.
Fråga nr1. Din son Simon på 17 år är gay. Det är givet. Din son Simon känner att han har ett behov av att få saker uppkörda, även om det skulle vara ett finger upp i sin rumphåla. Han känner en tillfredställese då. Men mest tycker han om att få upp manligt könsorgan i röven. Han varken lider av sin läggning eller älskar det, han känner bara att han blir tillfredställd på detta sättet.
Du som är äkta far till honom vet ett botemedel som kan göra honom till hetero. Hade du gett botemedlet till honom (med eller utan hans vetenskap, du väljer själv) eller hade du varit likgiltig inför hans läggning?
Botemedel mot homosexualitet? Skulle vi inte hålla oss i verkligheten?
Oavsett, jag hade varit likgiltig då jag inte anser det vara något fel i att vara homosexuell och om han söker njutning genom anal stimulation så får han väl göra det, det är hans ensak. Jag kan bara hoppas att han tar hand om sig själv och inte stör någon annan.
Citat:
Fråga nr2
De flesta av oss vet att små barn kan föräldrarna forma till nästan vad som helst.
Din son Simon på 3 år visar tydliga tecken på att han tänker feminin genom att hellre vilja ha klänning istället för skjorta, leka med barbiedocka istället för att leka med leksaksbilar, på många sätt visar din son Simon på 2 år att han är väldigt feminin. Hade du på något sätt ingripit och försökt få honom att sluta vara feminin? Eller hade du gett efter för hans önskningar och köpt ännu flera barbiedockor åt honom?
Om han själv i butiken väljer en barbiedocka så hade han fått välja en barbiedocka.