2013-06-18, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jotnan
Därför att jag hoppas att det kan dra ner på alla rykten som kommer upp. Jag behöver verkligen inte det men jag gör det för de anhörigas skull. Jag kom ju hit för att beskriva festen så att det inte behövs spekuleras om det. Är inte sugen på att hängas ut som misstänkt.

Ok. Hävdar du att KJ är oskyldig?
Citera
2013-06-18, 21:20
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Tror att det är konfidentiellt.
Hans bror och en gemensam vän kan ge alibi för det, de jammade och han kom dit

Det här är också en intressant fråga som har diskuterats tidigare utan framgång.

Gick alltså KJ hem till sin bror och hans kompis den 4:e på kvällen?

Vet du vilken tid det handlar om?
Citera
2013-06-18, 21:21
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Egentligen har han sagt allt som funnits i denna tråd. Inget nytt. Och vill ej svara på vidare frågor som inte ställts i tråden. Kanske det även stått på någons facebook att dom hade fest. Så vem som helst har kunnat läsa. Ändå väljer majoriteten att tro på allt denna kille sagt. Konstigt, trodde flashback deckare var mer skeptiska än så här.

Håller med. Det stör mig. Jag vill höra något nytt om KJ eller något som rör brottet, för att tro på den här människan. Det är för allmänt hållet. Ger man sig in här och vill ha cred, eller uträtta något, får man leva upp till det.
Citera
2013-06-18, 21:21
Bannlyst
Citat:
Vad tror ni att jag vet mer? Om jag visste något essentiellt skulle jag såklart gå till polisen och för det andra inte skriva det på flashback och förhindra polisarbetet.
Tricket är att ignorera dessa troll!
Jo, men f n är du ett troll, innan du bevisar motsatsen. Samma sak med trollet som sa att han/hos skulle återkomma med info på tisdag( idag), vilket han/hon såklart inte gjort.
Citera
2013-06-18, 21:23
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Jo, men f n är du ett troll, innan du bevisar motsatsen. Samma sak med trollet som sa att han/hos skulle återkomma med info på tisdag( idag), vilket han/hon såklart inte gjort.

Nä, nån info har hen inte lämnat, bara ett utrop om att Jotnan inte var på festen.
Citera
2013-06-18, 21:24
Medlem
Citat:

om det var den där lagro and laguposlagupos eller vad det nu var, så var juh denna är bara nån sida bak och påstod att denna jotnan inte var på festen.
tänker inte utala mig i övrigt dock huruvida det stämmer.
dock tycker jag det är lite elakt hur alla behandlar honom.. han vill juh bara hjälpa och klargöra rykten, inte ge MER rykten
Citera
2013-06-18, 21:24
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Några frågor,
träffade du KJ mellan mordet och dagen han blev anhållen?
Hur betedde han sig i så fall?
Vi träffades snabbt på någon butik men jag hälsade bara som snabbast. ville inte ställa massa frågor om försvinnandet. Tänkte att han hade väl fått nog mycket såna.
Citera
2013-06-18, 21:27
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Egentligen har han sagt allt som funnits i denna tråd. Inget nytt. Och vill ej svara på vidare frågor som inte ställts i tråden. Kanske det även stått på någons facebook att dom hade fest. Så vem som helst har kunnat läsa. Ändå väljer majoriteten att tro på allt denna kille sagt. Konstigt, trodde flashback deckare var mer skeptiska än så här.

Denna kille har, till skillnad mot alla vi andra här i tråden, indirekt talat om vem han är.

Det finns säkert många som läser i tråden som kan verifiera att denna är den han utger sig för att vara.

Dessutom är det ingen banbrytande information som lämnas, det mesta han bekräftat har redan de skribenter som har förmågan redan avfärdat för länge sedan.
Citera
2013-06-18, 21:28
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Vad tror ni att jag vet mer? Om jag visste något essentiellt skulle jag såklart gå till polisen och för det andra inte skriva det på flashback och förhindra polisarbetet.
Tricket är att ignorera dessa troll!

Du kan ju lika gärna vara KJs brorsa. Som sakta försöker tona ner sin egen delaktighet och KJ.
Citera
2013-06-18, 21:28
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ok. Hävdar du att KJ är oskyldig?
Jag säger inte att han är oskyldig men inte heller skyldig. Jag tänker att det inte finns någon poäng med att spekulera och pussla ihop någon utredning själv då resten av boden gör just det. Vi får väl veta i sinom tid av domstol, men fram till dess försöker man att inte tänka så mycket på det, fast det är svårt.
Citera
2013-06-18, 21:32
Bannlyst
Citat:
Jag säger inte att han är oskyldig men inte heller skyldig. Jag tänker att det inte finns någon poäng med att spekulera och pussla ihop någon utredning själv då resten av boden gör just det. Vi får väl veta i sinom tid av domstol, men fram till dess försöker man att inte tänka så mycket på det, fast det är svårt.

Men du tar ju hans parti genom att dämpa rykten.
Citera
2013-06-18, 21:32
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:

Du säger att VB var snäll, vad tror du ligger bakom brottet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in