2013-06-16, 23:59
Medlem
Ja vad ska man sega?.....

Skyldig eller inte skyldig?

Forsta borjan var jag ganska saker. Nu ar jag mindre saker men tror fortfarande kj ar ratt gm.
Det brukar vara ganska enkelt men fb spekulerar och manga har ganska livlig fantasi.
kj sag henne sist och ganska mycket pekar mot honom. Inga klara bevis men en kedja av konstiga saker.

Vill bara ocksa saga att stycka en kropp kravs mycket hat och brist pa empati. Detta ar ingen transportstyckning!!!!!!

Far vi en ny Mats Alm historia? Paminner mycket om det fallet..

Dessutom anser jag lagro ar en javla idiot.

Sa nu ar jag inte langre fb oskuld...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Men näääääeeee, vi vill inte ha några cliffhangers nu när det är spännande, berätta, fort.
Tisdag em så kan jag återkomma
Citera
Medlem
Tror inte Lagopus hade mycket att komma med, tyvärr
Citera
2013-06-17, 00:01
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagopusLagopus
Tisdag em så kan jag återkomma

Driver du med oss? Du säger att du var på festen men kan inte på rak arm berätta vilka som var där, utan säger att du kan återkomma på tisdag? Hur mycket drack ni egentligen eller ni knaprade piller?
Citera
2013-06-17, 00:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Den är ju ganska skabbig så kanske inte blev fotad.
Det ser ut som en riktig fyllebil, säkert en yngre förmåga som äger den. Kolla bara vilka opassande fälgar!

Finns tre st med namnet D*aniel E*iksson på fb och en av dessa tränar på Boden Bushidocenter.
Citera
2013-06-17, 00:02
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Driver du med oss? Du säger att du var på festen men kan inte på rak arm berätta vilka som var där, utan säger att du kan återkomma på tisdag? Hur mycket drack ni egentligen eller ni knaprade piller?

Ofta? Vilken lirare
Citera
2013-06-17, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Jag trodde det var sommarstugan. Vilken är det?

Ok, vi tar det igen !

Den 4 Maj var det fest hos nån snubbe på kavalleri*ägen, ca 1 kvarter från
Flottiljev*gen. Såg det på en snubbes FB. Kommer doch tyvärr inte ihåg vem,

är det någon här som vet någonting om denna fest eller som vill hjälpa att gräva fram info
Citera
2013-06-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelfrida
När i tid kom uppgifterna angående de inslagna tänderna? Jag har för mig att de uppgifterna dök upp i tråden nästan på dagen då media rapporterade om dubbelmorden i Spanien, där en idrottskvinna (kommer inte ihåg hennes sportgren nu) och hennes tränare (var det väl?) hittades styckade och gruvligt lemlästade. I nyhetsrapporteringen om morden stod att läsa att gm hade använt motorsåg och att offrets tänder hade dragits ut eller slagits in.
Det är ju inte helt otänkbart att de "spanska" tändernas tillstånd på nåt sätt snodde sig in i denna tråd och plötsligt blev till sanning även i fallet VB
Kommer inte ihåg men jag fick veta det av en källa ca en vecka efter huvudet hittats. Har inte själv sett så jag vet ju inte om det är sanning, men källan är stark.
Citera
2013-06-17, 00:04
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Tror inte Lagopus hade mycket att komma med, tyvärr

Nej, förmodligen ett troll som sedan förvånades över att få så mycket frågor på sitt inlägg så h*n drog sig snabbt undan. Tråkigt med folk som av okänd anledning vill sprida massa fel information och de som vill trolla i sådana här trådar.
Citera
2013-06-17, 00:05
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Ok, vi tar det igen !

Den 4 Maj var det fest hos nån snubbe på kavalleri*ägen, ca 1 kvarter från
Flottiljev*gen. Såg det på en snubbes FB. Kommer doch tyvärr inte ihåg vem,

är det någon här som vet någonting om denna fest eller som vill hjälpa att gräva fram info

Du verkar ha bra koll på folket i Boden, bättre än någon av oss i tråden. Så om du försöker gräva och fråga runt bland dina kontakter kommer du nog få fram information snabbare än någon annan.
Citera
2013-06-17, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangera
Ur Norrbottenskuriren:

Schönbeck berättar att fler blodspår från den mördade Vachareeya Bangsuan nu kan kopplas till den misstänkte 22-åringen.

– Jag går inte in på var dessa fynd har gjorts. Men vi tycker att det stärker misstankarna mot honom, säger åklagaren.

Hon förklarar sedan att det inte kan uteslutas att andra gärningsmän är inblandade. Därför blir det även den här gången sparsamt med detaljer om utredningen för media.

Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Hur vet din kompis att polisen är ute efter en ytterliggare GM, och specifikt att den GM ska syssla med jakt?

Polisen har ställt frågor om vilka personer runt VB som sysslat med jakt, jaktämnet var återkommande genom hela förhöret. Dom är ute efter en person som sysslar/ sysslat med jakt.

Eftersom denna karatemedlem inte har någon koppling till KJ så fick denna person en klar uppfattning om att dom söker en person i anslutning till VB som sysslar med jakt och som då inte är självaste KJ själv. En ytterligare GM alltså ! Och dom tycks ha spår, detta pga av de specifika frågorna som dom ställt.

Tänker av respekt för att inte förstöra polisens arbete och utredningen avslöja exakt vilka frågor dom ställt och vilka spår dom tycks ha. Men att det är ganska uppenbart att som är efter en jakt sysslande person.

Polisen och åklagaren är alltså ute efter GM nr 2. Eftersom Boden är en mindre ort med få högutbildade är inte raggarbilar/cruisingar ovanligt alls. Nätverket som belyses just nu med JF, HE, MK etc etc har i urminnes tider haft stort intresse för bilar i allmänhet och raggarbilar i synnerhet. Gänget saknar kaliber för grova styckmord. Att delar av gänget pysslar med ibland ljusskygga aktiviteter är en roman för sig. Högintressant är däremot partyt i sommarstugan och entouraget då MGM 2 kanske är en närstående.
Citera
2013-06-17, 00:08
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makkkeveli
Ja vad ska man sega?.....

Skyldig eller inte skyldig?

Forsta borjan var jag ganska saker. Nu ar jag mindre saker men tror fortfarande kj ar ratt gm.
Det brukar vara ganska enkelt men fb spekulerar och manga har ganska livlig fantasi.
kj sag henne sist och ganska mycket pekar mot honom. Inga klara bevis men en kedja av konstiga saker.

Vill bara ocksa saga att stycka en kropp kravs mycket hat och brist pa empati. Detta ar ingen transportstyckning!!!!!!

Far vi en ny Mats Alm historia? Paminner mycket om det fallet..

Dessutom anser jag lagro ar en javla idiot.

Sa nu ar jag inte langre fb oskuld...

M*ts *lm satt och bölade i vartenda tv-program och det jag minns var att det gick kalla kårar i kroppen på mig var gång han sa något eller rörde sig. Han hade dessutom motiv - avstyra ett bröllop bl a.
KJ har inte varit i någon tidning, utan endast identifierat sig via skallgångarna. Med det menar jag på eget initiativ. Några mer MA/LC hoppas jag vi slipper.

Välkommen in i teoriernas Mekka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in