2013-06-18, 21:35
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotnan
Vi träffades snabbt på någon butik men jag hälsade bara som snabbast. ville inte ställa massa frågor om försvinnandet. Tänkte att han hade väl fått nog mycket såna.

Tack för att du kommer in i tråden och rätar ut några frågetecken!

Du har möjligtvis ingen aning om vid vilken tid KJ kom hem till lillbrorsan och spelade spel den där kvällen när Vatchareey* försvann?
Citera
2013-06-18, 21:35
Medlem
jotnans avatar
Någon frågade på vilket sätt han var annorlunda. Många tror säkert att det är på något "crazy"-sätt, som om han vore en galning och precis rätt kaliber för det här brottet. Han var lugn, kanske lite slarvig och bohemisk om man vill kalla det så. Han var inte precis som alla andra, sa kanske någon lite skum sak ibland och hade lite annorlunda saker för sig, men absolut inte en "galning". Tvärtom gör hans karaktär att jag har svårare att se honom stycka en människa än om han vore världens svensson, för han var så ovanligt fredlig.
Citera
2013-06-18, 21:37
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Tack för att du kommer in i tråden och rätar ut några frågetecken!

Du har möjligtvis ingen aning om vid vilken tid KJ kom hem till lillbrorsan och spelade spel den där kvällen när Vatchareey* försvann?
Inte exakt, men vid senkvällen.
Citera
2013-06-18, 21:37
Medlem
inter-preters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Men du tar ju hans parti genom att dämpa rykten.

Absolut inte. Att säga sanningen är väl inte liktydigt med att ta parti i detta fall. Rykten utan grund tjänar inget syfte, eller hur?
Citera
2013-06-18, 21:38
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:

Vad innebär senkvällen, efter 21 eller senare som i 22, 23 på kvällen?
Citera
Medlem
Citat:

Vet man hur han tog sig dit? Vem som körde m.m
Citera
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Någon frågade på vilket sätt han var annorlunda. Många tror säkert att det är på något "crazy"-sätt, som om han vore en galning och precis rätt kaliber för det här brottet. Han var lugn, kanske lite slarvig och bohemisk om man vill kalla det så. Han var inte precis som alla andra, sa kanske någon lite skum sak ibland och hade lite annorlunda saker för sig, men absolut inte en "galning". Tvärtom gör hans karaktär att jag har svårare att se honom stycka en människa än om han vore världens svensson, för han var så ovanligt fredlig.

Vad sa han?

Vi har fått höra att KJ sagt att han vill pröva på hur det känns att döda. Då stack de tuffaste grabbarna, de blev rädda för honom.
Citera
2013-06-18, 21:39
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:

Men är det något du har hört från KJ:s bror och hans kompis, eller vet du det genom att du tex pratade i telefon med någon där under kvällen och fick VETA att han var där?
Citera
2013-06-18, 21:39
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Men du tar ju hans parti genom att dämpa rykten.
Vem tar jag parti mot? Gynnar det någon att rykten sprids?
Citera
2013-06-18, 21:41
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Tror att det är konfidentiellt.
Hans bror och en gemensam vän kan ge alibi för det, de jammade och han kom dit

Vet du vilket tidslag KJ kom till lillebror? På ett ungefär.
Citera
2013-06-18, 21:42
Bannlyst
Citat:
Vem tar jag parti mot? Gynnar det någon att rykten sprids?

Glöm det. Jag ignorerar dig istället eftersom du enligt min mening inte vet ett skit mer än det som redan skrivits i tråden.
Citera
2013-06-18, 21:43
Medlem
jotnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Vad sa han?

Vi har fått höra att KJ sagt att han vill pröva på hur det känns att döda. Då stack de tuffaste grabbarna, de blev rädda för honom.
Som jag sa, absolut inget sånt här. Han kunde väl börja snacka, visa och berätta om nåt spel han hade köpt bara sådär. Kanske inget de allra flesta gör med någon de inte känner så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in