2012-09-16, 14:09
Medlem
Tror jag felposta förut.

Har besökt några ställen i Stockholm, alltifrån St:Eriksplan till Solna, Sundbyberg samt Bromma.
Varit OK, förutom ett ställe där damen i fråga var grym, både massage mässigt, utseende mässigt samt avslutningsmässigt .

Grym kropp med sillisar, tights med grym rumpa.

Skulle vara grymt och hitta nåt annat ställe med fräscha tjejer i Stockholm, har varit och kört runt och varit inne på snabbesök för att kolla läget men oftast ser dem ganska risiga ut.
Citera
2012-09-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcha
Tror jag felposta förut.

Har besökt några ställen i Stockholm, alltifrån St:Eriksplan till Solna, Sundbyberg samt Bromma.
Varit OK, förutom ett ställe där damen i fråga var grym, både massage mässigt, utseende mässigt samt avslutningsmässigt .

Grym kropp med sillisar, tights med grym rumpa.

Skulle vara grymt och hitta nåt annat ställe med fräscha tjejer i Stockholm, har varit och kört runt och varit inne på snabbesök för att kolla läget men oftast ser dem ganska risiga ut.

Då har du haft otur. Fast eftersom du letar damer så kanske det inte går hem med unga snygga tjejer hos dig?
Citera
2012-09-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Då har du haft otur. Fast eftersom du letar damer så kanske det inte går hem med unga snygga tjejer hos dig?

Hehehe, tjejer går lika bra. Så länge de ser fräscha o snygga ut.
Citera
2012-09-17, 13:07
Medlem
berra77s avatar
Några korta recensioner från mina fyra senaste salongbesök, samtliga i Stockholm norr/nordväst

Ställe 1: Ett för mig nytt ställe rätt nära en tunnelbana. Gjorde en drop-in. Tjejerna satt och käkade, lunch? men avbröt genast då jag kom in. Stället har 3 mindre rum avskilda med draperier och väggar.
Väggarna såg ut att vara byggd av skivor/brädor hämtade från närmsta återvinningscentral. Riktigt sunkigt. Massagen var usel som massage, mera smekning som förberedelse för avslutningen som blev avklädd överkropp och handjobb.

Ställe 2: Också rätt nära en tunnelbana, fast en annan tunnelbanestation. Ett under året nyöppnat ställe vilket man var tvungen att prova. Väldans trångt i entren. Ett första försök vid lunchtid gav nitlott efterom alla massöserna var upptagna (2 st?). Återkom på eftermiddagen och nu gick det bra att få massage. En riktigt bra masssage på alla sätt, dock ingen huvudmassage. Speciellt massagen av magen var ordentlig och lilleman i givakt kom massösen åt vid varje knådning av magen. Avslutning med ett normalt handjobb.

Ställe 3: Hit brukar jag gå när kroppen behöver sitt och massagen är "ordentlig". Vid de första 5 besöken här fick jag inget erbjudande om extra. Därefter har det kommit utan att massagen blivit sämre. Jag vet inte varför, men det kan möjligen bero på att massöserna bytts ut eller att stället bytt ägare. Hur som helst så var det för mig en ny massös denna gång. Bra massage och här var det en liten nyhet, öronen masserades ordentligt. 3-5 minuter ägnades åt öronen vilket jag aldrig varit med om förut. Avslutning med ett handjobb. Bad om extra fotmassage i slutet av timmen vilket jag fick. Denna del av massagen var lagom hård till skillnad från ställe4 nedan.

Ställe 4: Nytt för mig, nära en större väg. Det var lätt att hitta parkering. Fick en äldre madam (mama san?) som masserade mig. Mycket bra massage och en avsugning som avslutning. Kändes bra om man blundade, för mama san var inte alltför vacker. Jag har haft lite ont i fötterna och bad om lite extra hård massage där, smärtsamt men antagligen välgörande.
Citera
2012-09-17, 14:18
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox69

- Fjärde: halv timme massage i City med boomboom (gammal kärring som såg ut som en övergödd Toker). (250kr + 500kr)
.
Fy fan va jag skrattade: Övergödd Toker. Klockrent
Citera
2012-09-17, 15:41
Medlem
Var på besök på ett ställe i södra Stockholm, rätt stort med rum med bara draperier för. Satt två tjejer och väntade nr jag kom in, en rätt kraftig men ung och en något äldre (kanske 25?) men smalare, den smalare frågade "massage?" och jag sa ja. In i ett rum med madrass på golvet, det vanliga, hon ut medan jag klädde av mig. Hon in och jag ner helnaken som hon la handduk på. Jag la kuken tillrätta ner mellan benen. Sen följde 1/2 timme bra massage av framförallt överkroppen innan hon började med benen och vid varje tag upp mot rumpan var det rejäl kukberöring. Slutade med att jag "svankade" uppåt så hon skulle komma åt bättre. Dags för vändning.

Väl vänd masserade hon vänster arm och ben och nu reste sig kuken rejält så när hon bytte sida frågade hon "massage?" mer eller mindre hållande i kuken, jag sa ja och hon drog igång, rejält med olja och slutade med en rejäl fontän, samtidigt hade jag stoppat upp nåt finger i henne och hon ett finger i min röv (nja, tackar nog nej till det nästa gång). Efter avtvättning gjorde hon klart massage av höger arm och ben på samma sätt som vänstra sidan, innan handjobbet. Sen fick jag sitta upp och hon körde nacke och rygg med armbågarna. Sen var det hela klart. Kul att hon gjorde handjobbet som en grej mitti och sen bara fortsatte med normal massage. Ingen som helst diskussion om priser under allt detta, men när jag efteråt frågade vad hon ville ha sa hon 800 vilket jag fann rimligt och gav henne.
Citera
2012-09-17, 17:15
Medlem
Lördagsbesök till en för mig nytt ställe mitt i centrum stockholm, väldig liten lokal och där satt mamma san och en unga tjej och åt lunch. dom diskuterade kort när jag kom in och sen tåg den tjejen med kanske 25år hand om mig. lite längre in i lokalen fanns 2 rum med bara gardin som dörr. Massagen helt ok sen efter vändningen kommer lite teasing och hon jobbande bara rund median. kanske 10 min innan sluten frågar hon om jag är intresserad i extra med en stort leende. efter lite handtecken vad det skulle kostar och vad det finns visade hon att hon gör bara hj men det går bra att känna på henne utanför kläder. Och vilken kropp, medium storlek bröst men en stenhård mage och inget gram fett för mycket någonstans. Ni måste tänka er en 155cm muskelpacket med kanske 40kg. lite synd att man inte få ser mer utan kläder men kanske nästa gången. precis när jag skulle komma hörde jag mamma san leda en nytt kund till den andra basen. Hörde hur han frågade om det finns kanske en annan tjej där förutom mamma san och mamma san frågade på dåligt engelska "whei, what you want do". Jag bara ler mot min snygga tjej vid min sidan och tänkte mig jag vet hur det kan kännas. På den ställe fanns tyvärr ingen dusch så blir det bara torkning med handduk och sen vidare shopping i lördagssolen.
Citera
2012-09-18, 11:18
Medlem
Efter mkt velande provade jag thaimassage i Uppsala för första gången.
Blev bingo direkt! Erbjöds HE mot ett litet tillägg. Kommer dock ta med mej egna näsdukar nästa gång, den där använda handduken kändes inte jättefräsch att torka sej med efteråt!
Citera
2012-09-18, 18:41
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Mycket bra massage och en avsugning som avslutning. Kändes bra om man blundade, för mama san var inte alltför vacker.
Älskar dessa där någon biter ihop och går igenom alla möjliga otäckheter för att få komma till. Tack för bra recensioner!

Något jag saknar är fler ställen som tar kreditkort, på ett ställe kunde jag tom köpa extratjänsterna med kort - de slog en in extra massage som jag betalade för och tjejen tog kontanter ur kassan. Drömmen vore ju att tjejerna utrustade sig med iZettle, kan visserligen sluta som mardröm om man är kåt och förlorar omdömet!
Citera
2012-09-18, 23:01
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Älskar dessa där någon biter ihop och går igenom alla möjliga otäckheter för att få komma till. Tack för bra recensioner!

Något jag saknar är fler ställen som tar kreditkort, på ett ställe kunde jag tom köpa extratjänsterna med kort - de slog en in extra massage som jag betalade för och tjejen tog kontanter ur kassan. Drömmen vore ju att tjejerna utrustade sig med iZettle, kan visserligen sluta som mardröm om man är kåt och förlorar omdömet!

iZettle finns på en del salonger. Om man kan betala "extratjänster" via dem låter jag vara osagt då jag inte nyttjar dem.
Citera
2012-09-19, 08:51
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Skulle aldrig betala med kort på ett sådant ställe. Då finns det bevis på att man varit där. Inte så bra om stället sedan hamnar i en razzia eller liknande...

Och varför är det så många som köper "extra" av kärringar fula som stryk? Extra är trevligt men man vill ju inte må illa efteråt när man tänker på vem man stoppat i kuken i...
Citera
2012-09-19, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Skulle aldrig betala med kort på ett sådant ställe. Då finns det bevis på att man varit där. Inte så bra om stället sedan hamnar i en razzia eller liknande...

Och varför är det så många som köper "extra" av kärringar fula som stryk? Extra är trevligt men man vill ju inte må illa efteråt när man tänker på vem man stoppat i kuken i...

Håller helt med man vill ju inte lämna visitkortet kvar så kortbetalning är uteslutet för min del liksom även ringa från mina telefoner för bokning försöker jag också undvika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in