Citat:
Ursprungligen postat av
ThatCoolGuy77
Så om vi säger att jag tar 1mg första gången, skulle jag sedan klara av 2mg andra gången? Är 1mg en tröskeldos, eller helt enkelt en medeldos för de utan tolerans? Om vi säger att jag skulle ta för mycket första gången, vad skulle hända då? Går det att snea? Vad är en dödlig dos för en utan tolerans?
Hur starkt kommer illamåendet att vara av sub om jag inte medicinerar mot det? Och hur är det med kliandet? Har redan ganska grova eksem på händer och fötter, kommer det klia extra mycket just där då?
Vad har de för styrka? Finns det kanske någon hemsida med en samling på alla buprenorfinpreparat med bilder?
Hur är det att få tag på sub i stockholm, plattan? Saknar kran, så det får nog bli att köpa av en random blatte...
Börja med 1mg första gången, räcker det så behöver du inte höja dosen. Det som händer om du tar för mycket är det som också kan hända annars - nämligen illamående och spyor i mängder (men alla råkar inte ut för det, tog själv en halv sub (4mg) första gången och mådde som en kung.)
.
Att snea behöver du inte oroa dig för, det skulle väl vara om du tror att du ska spy eller klia ihjäl dig (men på sub är klåda inte lika vanligt som på andra opiater).
Dödlig dos är inte heller något du behöver oroa dig för, subutex har ett tak för hur mycket som tas upp av kroppen så sålänge du är nykter i övrigt så är det "ofarligt".
Finns i styrkor från 0.2mg - 8mg Och 8mg'arna är absolut vanligast.
En samling med bilder och allt hittar du på fass.se bara söka på Buprenorfin som aktivt ämne så får du upp alla preparat innehållande dessa och bilder.
Plattan är väl stället med stort S om man inte har någon kran, åk in dit mellan 11 och 14 en vardag och handla av dom slitna människorna (inte ungdomarna!) och ge dom inget utan att samtidigt få varorna i handen.
Räkna med att betala 2-300:-