2013-02-18, 16:19
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
vet faktiskt inte om man kan jämföra detta med heroin då jag inte testat det. men typ alla opiater/opioder ger i grund och botten samma rus med olika små ändringar beroende på sort. så hade du testat heroin så hade det inte varit ett främmande rus för dig

Ok...
Tack, då vet jag...
Heroin kommer jag aldrig testa.
Och detta var nog en engångs-grejj. Kanske skulle kunna testa en svag opiat. Detta är säkert en av dom starkaste. Velat testa opiater innan, en gång..
Men hade inte en aning om att det var så pass starkt bara...

Men nej, alkohol får fungera istället då och då.
Tat lugnt
Citera
2013-02-18, 16:35
Medlem
mariejanas avatar
Hur ska man mäta upp en 1mg lina?
Citera
2013-02-18, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariejana
Hur ska man mäta upp en 1mg lina?

Det kan bli lite svårt. om du har en hel b8:a så dra av en liten bit som du uppskattar skulle kunna passa in 8 gånger på pillret. Det är ingen fara om du råkar tex ta 1.2 lr 2 mg. men det betyder inte att du ska försöka gå efter 2 mg. Mvh

Eller så kan du vara extra försiktig och ta en liten bit och sen gå därifrån. tex dubbla dosen o mdu absolut inte känner något efter 20 min
Citera
2013-02-18, 17:12
Medlem
mariejanas avatar
Citat:
Det kan bli lite svårt. om du har en hel b8:a så dra av en liten bit som du uppskattar skulle kunna passa in 8 gånger på pillret. Det är ingen fara om du råkar tex ta 1.2 lr 2 mg. men det betyder inte att du ska försöka gå efter 2 mg. Mvh

Eller så kan du vara extra försiktig och ta en liten bit och sen gå därifrån. tex dubbla dosen o mdu absolut inte känner något efter 20 min
Det är en 8 runtpiller... Har Kört andra opis min icke sub. Spyr man som en fontän i några timmar eller är de lixom engång så mår man bra igen? Bästa är väll att krossa det och sedan dela in det i 8 lila stora högar?
Citera
2013-02-18, 18:28
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Det är en 8 runtpiller... Har Kört andra opis min icke sub. Spyr man som en fontän i några timmar eller är de lixom engång så mår man bra igen? Bästa är väll att krossa det och sedan dela in det i 8 lila stora högar?

Runtpiller?

Illamåendet kan sitta i en stund, men du behöver ju inte nödvändigtvis må illa. Bara om du har otur. Ta en Postafen en timme innan, för säkerhets skull, så minimerar du risken.
Citera
2013-02-18, 19:07
Medlem
mariejanas avatar
Dragit 3 linor. Är skön känns som tramadOl typ. Förväntade mit mycket skönqre. Känner inget illamående alls. Försöker sPela tv spel men ögonlOcken vill gärna blunda. Kan metylfenidat kombineras md detta? S
Citera
2013-02-18, 22:40
Medlem
Detta är bara början complex
Ha det bra så ses vi i rännstenen mycket snart

Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Ok...
Tack, då vet jag...
Heroin kommer jag aldrig testa.
Och detta var nog en engångs-grejj. Kanske skulle kunna testa en svag opiat. Detta är säkert en av dom starkaste. Velat testa opiater innan, en gång..
Men hade inte en aning om att det var så pass starkt bara...

Men nej, alkohol får fungera istället då och då.
Tat lugnt
Citera
2013-02-18, 23:00
Medlem
Citat:
Dragit 3 linor. Är skön känns som tramadOl typ. Förväntade mit mycket skönqre. Känner inget illamående alls. Försöker sPela tv spel men ögonlOcken vill gärna blunda. Kan metylfenidat kombineras md detta? S

Update brooo
Citera
2013-02-19, 06:01
Medlem
pumathemans avatar
Jag älskar när man tar en lina och man känner smaken av suben Smaken är så god. Sen när det kommer i halsen, så tycker det smakar lite bittert.
Citera
2013-02-19, 07:56
Medlem
Citat:

man kan blanda MEN det är absolut inte bra då ditt hjärta kan balla ur vilken skeund som helst

Concertan ökar hjärt pumpen och subutexen drar ner hjärtpumpen. Detta kan leda till att hjärtat bara lägger av helt plötsligt. Så jag rekommenderar dig att inte blanda opioder/opiater med centralstimulantia droger Mvh
Citera
2013-02-19, 08:09
Medlem
MistAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumatheman
Jag älskar när man tar en lina och man känner smaken av suben Smaken är så god. Sen när det kommer i halsen, så tycker det smakar lite bittert.
Hell Yes!!! smuttiSmuTT!!! bästa smaken tycker jag orifarm subben har å sämsta subuxone och actavis subben usch å fy, precis dragit en halva orifarm mmmmmmmm
Citera
2013-02-19, 19:44
Medlem
psykosxprts avatar
Citat:
man kan blanda MEN det är absolut inte bra då ditt hjärta kan balla ur vilken skeund som helst

Concertan ökar hjärt pumpen och subutexen drar ner hjärtpumpen. Detta kan leda till att hjärtat bara lägger av helt plötsligt. Så jag rekommenderar dig att inte blanda opioder/opiater med centralstimulantia droger Mvh

Håller med. Har upplevt konstiga fysiska saker när jag blandat och jag brukar få flimmer för ögonen. Jag antar det har något med blodtrycket o göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in