Kort recension av helgen:
I allmänhet bra skit.

Området ombyggt sen förra året för att göra barområdena större. Det räckte naturligtvis inte, men när halva Stadion är en bar och det ändå inte var nog så går det nog inte att göra mer utan att släppa alkoholen fri över hela arenan (något man nog inte vill göra av olika orsaker).
Bra att köpen i baren limiterades till en flaska/person. Ja, även ni som gnäller som fan här i tråden blir säkerligen riktiga fittor när ni är svinfulla, så jag är bara glad över att man lyckades få ner er promille lite grann.
Mat gick att få tag på utan att köa i timmar om man bara såg till att gå strax innan alla andra gick, och toaletterna fungerade hyfsat för oss killar. Stopp i pissoarerna blev det då och då, men det var ju bara att ställa sig på ett ställe där det inte rann över.

Vettigt att inte köra en second stage, den tokfloppade ju förra året och hade ingen publik alls.
Det här med att byta biljett mot armband i förväg förstår jag inte. Precis som förra året så var det ju ändå samma kö. Vi kom väl ungefär när dom flesta kom i fredags, kön för standardbiljetter ringlade sig ner ända till Valhallavägen. Men det tog inte mer än en kvart att komma in, så det får räknas som godkänt. På lördag så var kön lika lång, men då öppnade dom upp VIP-ingången för oss vanliga dödliga, så det gick fort.
Artister:
Hardwell hade en rätt fin spellista, men ljudet var fortfarande inte uppdraget när han spelade så det blev tyvärr rätt mesigt. Hade skyhöga förväntningar, som inte riktigt infann sig. Ljummet.
Aoki var kul att se på, men helvete vad det började regna där i miten av hans set. Var lite för taggad så stod kvar där nere vid scenen och blev plaskblöt. Men det gjorde inte så mycket. Bra set, taggade människor trots regn, kul show. Dom där två skabbiga dansarna kunde han skippat.
Alesso blandade tungt skit med mesig radiopop, precis som väntat. Lite väl mycket mellanmjölk över hans set. Men duktig är han.
Angello var den enda under fredagen som vågade stå ut lite och lira mer eget, och köra mer tekniskt. Kul spelning! Bäst under fredagen med råge.
Medeon var faktiskt fetast och tyngst under hela helgen. Visste i princip inget alls om honom men fan vad han lirade musik för mina öron. Trots att han ser ut som en 14-åring lirade han riktigt tungt. Mycket kärlek!
DVLM var riktiga sköna, som väntat. Hatar dock MC:s så det förstörde lite grann att han inte kunde hålla käften en enda låt. Bra musik, bra stämning.
Feed me är vi uppenbarligen inte redo för i Sverige, i alla fall inte på prime time. Modigt och dumt att lägga honom näst sist. Lirade en del riktigt tunga dängor där han fick publiken med mig, annars flydde många upp på läktarna under hans spelning. Skön snubbe men malplacerad. One Click Headshot är för övrigt fantastisk.
Ingrosso började tungt, sen blev det lite väl mycket skönsång och meserier. Bäst drag från publiken under helgen.
All in all en bra helg! Ses på SB 2014.