2013-06-12, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Ösregnar det stannar jag hemma, precis som du säger förstör det hela grejen.. och inte så lite heller.
Duggar det lite, går det väl an - men fortfarande skittrist.

Molnigt gör inte så mycket.
Sol vore det bästa

Jävla GBG som hade bra väder förra helgen, det brukar väl för fan aldrig va bra väder på västkusten? regn och blåst trodde jag..

Haha, det var det första Axwell sa när han var på scen: "Fan vilket fint väder ni har Göteborg!! Är det alltid så fint här?
Citera
2013-06-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Alesso:
http://www.1001tracklists.com/tracklist/30347_alesso-at-summerburst-festival-gothenburg-sweden-2013-06-08.html

Hittar inget på Hardwell från SB, finns dock ett från EDM Copenhagen samma kväll, är förmodligen ett snarlikt det som spelades i Göteborg:
http://www.1001tracklists.com/tracklist/30422_hardwell-at-edm-copenhagen-denmark-2013-06-09.html

Båda två var bra, speciellt Hardwell som körde riktigt tungt!

Hardwell var helt klart bäst under hela Summerburst, men han körde inte riktigt samma set i Köpenhamn som han gjorde i GBG.

Han körde bland annat en remix på Linkin Parks Numb, Cannonball, Footrockers och Get Loose tror jag att jag hörde med på Summerburst.
Citera
2013-06-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubinsky
Hardwell var helt klart bäst under hela Summerburst, men han körde inte riktigt samma set i Köpenhamn som han gjorde i GBG.

Han körde bland annat en remix på Linkin Parks Numb, Cannonball, Footrockers och Get Loose tror jag att jag hörde med på Summerburst.
Grymt! Hoppas han kör ungefär samma i Sthlm, alla dom låtarna är riktigt feta!
Citera
2013-06-12, 17:51
Medlem
Grabbjaevels avatar
Kasst att åldersgränsen på efterfesterna är 20 bast. Förstår inte heller hur man kan lägga Feed Me efter Dimitri Vegas & Like Mike.
Citera
2013-06-12, 18:37
Medlem
Efterfesterna verkar ju ha en åldersgräns på 20år. Finns det något ställe där man kan dra in med folk som är under 20?
Citera
2013-06-12, 21:11
Medlem
För er som sett fram emot W&W, de kommer tyvärr inte till Sthlm enligt SBs facebooksida.

"We regret to inform you that we have been forced to cancel all of our appearances through the month of June. Willem is currently in the hospital with heart and lung complications and on doctor's order has been grounded for the entire month of June. Willem is expected to make a full recovery but will be unable to travel until June 30th."
Citera
2013-06-12, 21:18
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ammer
För er som sett fram emot W&W, de kommer tyvärr inte till Sthlm enligt SBs facebooksida.

"We regret to inform you that we have been forced to cancel all of our appearances through the month of June. Willem is currently in the hospital with heart and lung complications and on doctor's order has been grounded for the entire month of June. Willem is expected to make a full recovery but will be unable to travel until June 30th."

Alltså skit också. Dom var en av top 3 för mig.

SPG måste ju fixa en ersättare. Vad tror ni?
Citera
2013-06-12, 21:19
Medlem
NickeNyfiken..s avatar
Fruktansvärt tråkigt att W&W tvingas ställa in. De tillsammans med Hardwell och DV&LM var de akterna man såg fram emot mest att se/höra.

EDIT:
"Red Bull Silent Disco" http://www.youtube.com/watch?v=HgHa43As2Q4
Detta måste upplevas! Skönt att veta att man har någonstans att hänga när trötta Steve Angello lirar.
Ni som var där förra året, var det bra stämning i tältet?
Senast redigerad av NickeNyfiken.. 2013-06-12 kl. 21:30.
Citera
2013-06-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Alltså skit också. Dom var en av top 3 för mig.

SPG måste ju fixa en ersättare. Vad tror ni?
FAN! Dom ville man ju verkligen se. Känns som det blir oerhört svårt att hitta en vettig ersättare (om det nu ens blir någon). Skulle gissa på Sebjak eller något sånt isåfall..
Citera
2013-06-12, 21:42
Medlem
Ni som var på Ambassadeur idag och fick ert armband till festivalen, vilken färg var det på armbandet? skulle gärna behöva veta det, kanske en konstig fråga, men men.
Citera
2013-06-12, 21:51
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clevelander
Ni som var på Ambassadeur idag och fick ert armband till festivalen, vilken färg var det på armbandet? skulle gärna behöva veta det, kanske en konstig fråga, men men.
Är antagligen samma som i Göteborg, här var vanliga armbandet orange, premium tror jag var brunt (var tjejer som klagade på FB över att få ett fult bajsbrunt armband då de minsann hade betalat mer än vanliga besökare )

Riktigt tråkigt för er i Stockholm att W&W ställer in, var riktigt bra i Göteborg! Blir intressant att se vem som hoppar in istället!
Citera
2013-06-12, 21:54
Medlem
dunderdasens avatar
Neeeej W&W fan vad tråkigt! De var ju en av de man såg fram emot mest!

Aja fortfarande DVLM, Hardwell och Aoki. Kommer bli bra ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in