2013-06-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Kort recension av helgen:
Feed me är vi uppenbarligen inte redo för i Sverige, i alla fall inte på prime time. Modigt och dumt att lägga honom näst sist. Lirade en del riktigt tunga dängor där han fick publiken med mig, annars flydde många upp på läktarna under hans spelning. Skön snubbe men malplacerad. One Click Headshot är för övrigt fantastisk.

All in all en bra helg! Ses på SB 2014.
Det är Summerburst som uppenbarligen inte är redo för Feed Me, inte Sverige som helhet...
Citera
2013-06-16, 18:10
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Du kan inte jämföra Tiesto med Steve..
Haha nej jag vet men ändå. Båda var avslutningsakter på fredagen.
Citera
2013-06-16, 18:16
Medlem
dunderdasens avatar
Herregud, DVLM var det man såg mest fram emot men ändå så blev man helt blown away. Sjukt jävla bra! Feed me hade jag inte någon vidare koll på innan men det var ju riktigt bra alltså, blev dock att sitta på läktaren och hänga i barområdet då för att vila upp sig lite efter DVLMs spelning men jag kunde inte sitta/stå stilla ändå..

Ingrosso? Njaae, lite för förutsägbart och tråkigt enligt mig. Hade mörkret på sin sida som gjorde det maffigt dock.
Angelo var över förväntan faktiskt, bra set med inte bara radiohits.
Albin är en favorit hos mig, han öser verkligen, riktigt grymt när han drog på The code för W&W som tyvärr fick ställa in!
Senast redigerad av dunderdasen 2013-06-16 kl. 18:31.
Citera
2013-06-16, 18:18
Medlem
dauits avatar
Tiesto var tydligen på Summerburst i Sthlm i år, fast bara som gäst...

Eller i alla fall av att döma på bilderna som Summerburst har tagit; http://stureplan.se/bilder/event/2013/06/15/summerburst-stockholm-dag-2-del-2, ni måste scrolla ett tag.
Senast redigerad av dauit 2013-06-16 kl. 18:31.
Citera
2013-06-16, 18:22
Medlem
DropoutBears avatar
Steve Angello var nog en topp 10 upplevelse för mig, musikmässigt, lifetime. Var ju mycket med omständigheter osv, men gud så bra det var! DVLM, Feed Me var båda riktigt bra och sen gjorde Albin Myers sin bästa spelning utav vad jag sett tidigare av honom live.

Visst, köerna sög och sen tyckte jag det var tråkigt att de inte hade någon 2nd stage men overall en av årets höjdpunkter ur festsynpunkt.
Citera
2013-06-16, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayson
Ja det kan man faktiskt fråga sig.

Han är en del av Refune-familjen och kom antagligen som en paketdeal i och med att ingrosso och alesso spelade
Citera
2013-06-16, 18:54
Medlem
DropoutBears avatar
Hann inte in till Le Fleur, vad tyckte ni som var där?
Citera
2013-06-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
Tiesto var tydligen på Summerburst i Sthlm i år, fast bara som gäst...

Eller i alla fall av att döma på bilderna som Summerburst har tagit; http://stureplan.se/bilder/event/2013/06/15/summerburst-stockholm-dag-2-del-2, ni måste scrolla ett tag.

Det stämmer.
Citera
2013-06-16, 20:15
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Bra att köpen i baren limiterades till en flaska/person. Ja, även ni som gnäller som fan här i tråden blir säkerligen riktiga fittor när ni är svinfulla, så jag är bara glad över att man lyckades få ner er promille lite grann.
Det handlar ju om att köpa rundor för att få lite effektivitet på det hela så att inte alla som vill ha en öl ska stå och trängas i baren. Vem köper fyra öl åt sig själv?
Citera
2013-06-16, 22:06
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Det handlar ju om att köpa rundor för att få lite effektivitet på det hela så att inte alla som vill ha en öl ska stå och trängas i baren. Vem köper fyra öl åt sig själv?
Om man vet att det är brutallång kö så är det tyvärr säkert många som köper fyra öl åt sig själva.

Det gick alldeles utmärkt att köpa fler än en öl så länge man hade de man köpte åt i närheten och kunde peka ut dem.
Citera
2013-06-16, 22:13
Medlem
Grabbjaevels avatar
Det tär på kroppen att stå längst fram och veva på X antal konserter, men fyfan vad grymt det var. Sjukt häftig upplevelse.

Topp 3 enligt mig:
1. Sebastian Ingrosso - Avslutade festivalen helt magnifikt. När han sänkte musiken och lät oss sjunga långa rader ur "Don't You Worry Child" kom jag nästan. Magiskt.
2. Alesso - Bjöd på grym show och fick med sig publiken. Bra låtval och byggde upp setet riktigt bra. Man såg verkligen hur han själv njöt av att stå där.
3. Dimitri Vegas&Like Mike - Älskar de här grabbarna. Grymt set och spelade exakt det jag ville höra. Det blev inte sämre när Like Mike steg ut och bjöd mig på dricka.

Bubblare:
Steve Aoki - Gjorde sin grej och ett riktigt bra set. Tyvärr så förstörde regnet en hel del.
Galavant - Inte i toppen, men jag vill gärna se mer av dessa. De har sjukt kul på scenen, vilket man vill se som publik. Förhoppningsvis har de mycket på gång.
Citera
2013-06-16, 22:52
Medlem
macbookishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel

Topp 3 enligt mig:
1. Sebastian Ingrosso - Avslutade festivalen helt magnifikt. När han sänkte musiken och lät oss sjunga långa rader ur "Don't You Worry Child" kom jag nästan. Magiskt.

Blev personligen riktigt besviken på honom. Inget oförutsägbart, nästan identisk playlist som SHM hade på Friends Arena och sen bristen på egna låtar gillar jag inte. Tacka vet jag Steve Angello!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in