2013-06-11, 07:53
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Hahaha! En mer förvirrad stackare än Ekman får man ju leta efter. Förstår inte hur man kan påstå något annat! Var det verkligen radio1 du rattade in? Testa annars att lyssna på programmet igen så kanske du förstår..

Ekman var den krossade parten och det krävdes inte speciellt mycket ansträngning för det.
Det som drar ner betyget på programmet var att man lät folk ringa in, det blev ett sammelsurium bara.

Jag har lyssnat flertalet ggr på det programmet och jag förstår att man kan ha svårt för åsikterna, men kom för fan inte och säg att han inte vann debatten. Det som drog ner betyget mest i programmet var den där förbannade projektledaren (Fujan eller nån random blattebrud hette hon tror jag) som skulle börja tjafsa. Aschberg hade skött hela programmet bättre själv.
Citera
2013-06-11, 08:31
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Jag har lyssnat flertalet ggr på det programmet och jag förstår att man kan ha svårt för åsikterna, men kom för fan inte och säg att han inte vann debatten. Det som drog ner betyget mest i programmet var den där förbannade projektledaren (Fujan eller nån random blattebrud hette hon tror jag) som skulle börja tjafsa. Aschberg hade skött hela programmet bättre själv.

Helt obegripligt hur du kan tolka debatten åt det hållet! Hela världen hörde ju Ekmans bortkommenhet! Åsikterna kan jag faktiskt bortse ifrån, jag är politiskt intresserad och analyserar VAD som faktiskt sägs. Jaja! Vi kommer aldrig att enas i detta fallet, punkt!
Citera
2013-06-11, 22:10
Medlem
Är det bara jag som är helt otroligt jävla trött på "blind-Patrik" som ringer in och visar sin stora självupptagenhet?

Blind snubbe från Skåne som senast idag hos Aschberg påtalade minst TRE-FYRA gånger att han är blind som handikapp. Samma sak händer frekvent när han ringer in till Eva Rusz, Gert och Cissi Wallin.

Idag hann han även säga att han är ganska storvuxen, gymmar 6-8 pass i veckan och har "1312" dvs ACAB intatuerat på kroppen.

Shit vilken ball kille!!!!
Citera
2013-06-12, 00:54
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Helt obegripligt hur du kan tolka debatten åt det hållet! Hela världen hörde ju Ekmans bortkommenhet! Åsikterna kan jag faktiskt bortse ifrån, jag är politiskt intresserad och analyserar VAD som faktiskt sägs. Jaja! Vi kommer aldrig att enas i detta fallet, punkt!

I det här fallet måste jag hålla med dig till 100 % . Ekman var ju patetiskt korkad vilket framstod tydligt även om Robban tog i lite för mycket med sina poänger någon gång (som när det gällde att stora delar av Sverige är obebott och att man därför kunde jämföra med utvandringen till Amerika) När den där Foujan lade sig i blev det också tramsigt. Något kanalen senare tog avstånd till.

Fast mest av allt satte Ekman krokben för sig själv. Ingen som lyssnade skulle kunna ta honom på allvar. Det man kan störas av är varför Robban ger honom så mycket utrymme, när han själv konstaterar att rörelsen kanske har runt 50 anhängare i Sverige. Ibland slås man av misstanken att vissa gillar att överdriva det rasistiska hotet i Sverige som väl är mer tolerant än någonsin i historien. Något även Robban själv brukar påpeka, hänvisandes till större undersökningar.
Citera
2013-06-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Är det bara jag som är helt otroligt jävla trött på "blind-Patrik" som ringer in och visar sin stora självupptagenhet?

Blind snubbe från Skåne som senast idag hos Aschberg påtalade minst TRE-FYRA gånger att han är blind som handikapp. Samma sak händer frekvent när han ringer in till Eva Rusz, Gert och Cissi Wallin.

Idag hann han även säga att han är ganska storvuxen, gymmar 6-8 pass i veckan och har "1312" dvs ACAB intatuerat på kroppen.

Shit vilken ball kille!!!!
Vad förväntar du dig av den kanalen? Halta, lytta, blinda, alkisar och psyksjuka inringare är vardagsmat på menyn. Så djävla trött på skiten och jag hoppas att dom byter ut samtliga programledare förutom Aschberg i höst. Att lyssna på dessa självgoda människor står mig upp i halsen.Det är bara JAG och JAG och har du en annan åsikt än JAG lägger JAG på luren i ditt öra. JAG bestämmer för JAG är programledare och ni ska tycka som JAG!
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-06-12 kl. 16:52.
Citera
2013-06-12, 21:50
Medlem
Nä, jag hade väl inte förväntat mig något annat egentligen men just denna snubbe stör mig lite extra.
Men håller med, byt ut alla utom Aschberg, in med friskt blod !!
Citera
2013-06-13, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Nä, jag hade väl inte förväntat mig något annat egentligen men just denna snubbe stör mig lite extra.
Men håller med, byt ut alla utom Aschberg, in med friskt blod !!
Som tur är slipper du se honom, och han dig.

Jag stör mig på sångfågeln Martin. Han är kul att lyssna på även om man rodnar ibland.Så pinsam är personen.
Citera
2013-06-15, 16:09
Medlem
neqers avatar
Har ett intressant avslöjande här; nämligen att stammisen Jari bara är en karaktär.

2011 ringer han in som "Åke" och har inte lika mycket finsk brytning: http://play.radio1.se/catchup/4473 (34:40)

Någon mer som kände till detta?
Senast redigerad av neqer 2013-06-15 kl. 16:25.
Citera
2013-06-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Har ett intressant avslöjande här; nämligen att stammisen Jari bara är en karaktär.

2011 ringer han in som "Åke" och har inte lika mycket finsk brytning: http://play.radio1.se/catchup/4473 (34:40)

Någon mer som kände till detta?

Har oxo trott detta.
Om jag inte missminner mig så har Radio 1 (kommer inte ihåg vem det var) testat om det var han.
Kommer inte ihåg svaret, men det var någon annan som ringde in och sa att han skulle heta Åke och de hade jobbat ihop. Någon som kommer ihåg detta bättre???
Citera
2013-06-15, 17:18
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma60
Har oxo trott detta.
Om jag inte missminner mig så har Radio 1 (kommer inte ihåg vem det var) testat om det var han.
Kommer inte ihåg svaret, men det var någon annan som ringde in och sa att han skulle heta Åke och de hade jobbat ihop. Någon som kommer ihåg detta bättre???
Okej, då var det väl säkert redan allmänt känt. Typiskt mig att komma på saker i efterhand.
Citera
2013-06-15, 18:55
Medlem
sigurts avatar
Det finns ju ett Instagramkonto som jag antar Shabbe kontrollerar, det heter Aschbergradio1

Dom ville att folk skulle ta bilder på nån artikel som dom tyckte skulle diskuteras i programet.
Var inte många bilder alls som kom upp såg jag, tyvärr såg jag det själv i efterhand så jag hann inte få in nån bild.

Men vet ni om dom tog upp något prat angående artiklarna som lyssnarna tipsade om?

Tycker det är ett kul nytt sätt att verkligen ha nära kontakt med sina lyssnare.
Citera
2013-06-15, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma60
Har oxo trott detta.
Aschberg har frågat ut Jari gällande detta, men han totalt förnekade. Men ja, det är ju nästan ett faktum att det faktiskt är Jari!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in