Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Om Jarri hördes i somras så var det i repriser. Jag är förvånad att han inte dykt upp ännu men han har kanske glömt att kliva av Ålandsfärjan. Den där katt-Lisa försvann också illa kvickt samt Birgitta från Östermalm. Oftast på fyllan men rätt underhållande. Portade?
Undrar hur många ufon som varit med som man har glömt bort. Har ett sånt jobb som gör att jag lyssnar varje dag då tiden rinner iväg trots allt. Nästan så det skulle vara kul om Katt-Lisa ringde upp helt plötsligt. Hon är inte mindre spånig än övriga stammisar. Den äckliga Svenne-Pedde borde bojkottas helt då han verkar sjuk på riktigt .Så vidrig och jag mår illa av att höra fanskapet.
Vad det gäller
Jari ska jag låta det vara osagt om det var repris eller ej. Orkar inte lyssna igenom alla program...
Katt-Lisa tror jag de spärrat, då de infört screening av samtalen. Eller bara målar sina katttavlor...
Birgitta hörde jag senast då förra höstsäsongen drog igång (2012), sedan knäpptyst. Kanske har blivit nykter och inte vågar ringa då.
Men som du säger, hon var rätt underhållande.
Ernst,
Valdemar,
Jerka (
Erik) har inte hörts av på länge. Säkert många mer gubbar och tanter som jag inte kommer på nu.
Vad det gäller
Svenne-P håller jag med dig fullständigt. Han tror säkert att han är hipp.
Påminner om en kollega till mig, som lider av mytomani. En sjuhelsikes livlig fantasi, eller så vill han impa på några småbratts....
Hörde ett ufo nu i en reklamjingel för
Eva.R.
Var
"Schlager-Maritin" eller vad fan han kallar sig för, som sjöng för
Jan Johansen.......
Han påstår att han är musikalartist i London, "Är alla i London stendöva eller utan sångröst???"
Låter för dj......t när denne
"Schlager-Martin" tar ton.
Han kvalificerar sig som ett inringar-UFO. Klockrent............................(är inget han kan).