2013-06-14, 20:39
  #8041
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Ofta kopplad till easy.


Haha och jag som ibland avslutar matcher med:

Ownage!

Dident someone say "we will rape you lategame" (om någon på motståndarlaget var dum nog att säga det förut)

hahhahahahaha

och liknande saker för att visa humorn i det hela, kan också tycka det är lite kul när ens lagkamrat som sög och feedade sönder matchen skriver easy när vi vinner.
Citera
2013-06-14, 21:46
  #8042
Medlem
mazdaqs avatar
Varför finns det ingen ingame voice chat? Sjukt efterblivet det kändes när man kom från HoN.
Citera
2013-06-14, 21:49
  #8043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Varför finns det ingen ingame voice chat? Sjukt efterblivet det kändes när man kom från HoN.


Tacka gudarna för att det inte finns. Lol communityn skulle aldrig klara det. Eller, så länge man kan muta dom så hade det fungerat.

Fast hade ju varit trevligt om det kunde skötas
Citera
2013-06-14, 21:51
  #8044
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Mötte precis en aatrox (inte i lane, men på moståndarlaget).

Förstår inte vad hysterin är.. han verkade suga hästkuk för att vara ärlig. Han gjorde ju ingenting i teamfights förutom att dö och sedan komma tillbaka för att dö igen. Då kan jag tillägga att han vann sin lane och tog 2 0 i turrets ett tag.

Vad är det ni anser som gör honom så "op"?


Spelade honom för första gången nyss i jungeln, det gick bättre än jag hade förväntat mig. Dessvärre var deras motståndarlag bättre, men dom hade en Aatrox på top som fick rövpisk utav Riven även fast han hann bli level 4 innan Riven connectade.

Som sagt, squishy utav helvete men kan bursta utav helvete. Och vilken life-steal, snodde typ 200+ i varje slag ett tag där bara med en bloodtörstare och wriggles.
Citera
2013-06-14, 21:56
  #8045
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Tacka gudarna för att det inte finns. Lol communityn skulle aldrig klara det. Eller, så länge man kan muta dom så hade det fungerat.

Fast hade ju varit trevligt om det kunde skötas

Det skulle vara mycket roligare om man kunde snacka ingame. Man kunde det i cs som kom ut för typ 100 år sedan, varför kan inte League fixa det? ://
Citera
2013-06-14, 22:01
  #8046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Det skulle vara mycket roligare om man kunde snacka ingame. Man kunde det i cs som kom ut för typ 100 år sedan, varför kan inte League fixa det? ://


Dom kan säkert fixa det, det är väl ingen prioritet bara. Sedan är problemen med rage och flame så stora i Lol att det bara skulle bli ytterligare en kanal för flame, folk som pratar sitt egna språk etc.

Mer cons än pros typ.
Citera
2013-06-14, 22:08
  #8047
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Dom kan säkert fixa det, det är väl ingen prioritet bara. Sedan är problemen med rage och flame så stora i Lol att det bara skulle bli ytterligare en kanal för flame, folk som pratar sitt egna språk etc.

Mer cons än pros typ.

Det finns ju enkla lösningar på alla dessa "problem", kan jag tycka iaf.
__________________
Senast redigerad av mazdaq 2013-06-14 kl. 22:16.
Citera
2013-06-14, 23:29
  #8048
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Det skulle vara mycket roligare om man kunde snacka ingame. Man kunde det i cs som kom ut för typ 100 år sedan, varför kan inte League fixa det? ://

Men i CS var det endast bara 12åriga tyska ungar som vråla i voicechat.

Det finns en programvara/hemsida gjord för lol där man enkelt ska kunna gå in i Voicechat med sitt lag. Kommer dock inte ihåg vad tjänsten kallades, var fortfarande i betastadiet dock.
Citera
2013-06-14, 23:30
  #8049
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Spelade honom för första gången nyss i jungeln, det gick bättre än jag hade förväntat mig. Dessvärre var deras motståndarlag bättre, men dom hade en Aatrox på top som fick rövpisk utav Riven även fast han hann bli level 4 innan Riven connectade.

Som sagt, squishy utav helvete men kan bursta utav helvete. Och vilken life-steal, snodde typ 200+ i varje slag ett tag där bara med en bloodtörstare och wriggles.

Körde nyligen mot en sådan, hans ressurect var riktigt irriterande, men om man ska vara ärlig så skulle vi ändå ha vunnit den matchen, om vår mid annie inte hade sugit så jävla hårt, gankar mitten 4 gånger i början med maokai innan red ens hunnit försvinna, och lyckas låsa twisted 3 utav de gångerna, ändå misslyckas annie att döda han.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Men i CS var det endast bara 12åriga tyska ungar som vråla i voicechat.

Det finns en programvara/hemsida gjord för lol där man enkelt ska kunna gå in i Voicechat med sitt lag. Kommer dock inte ihåg vad tjänsten kallades, var fortfarande i betastadiet dock.

Skype?^^
Citera
2013-06-15, 06:01
  #8050
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Spelade honom för första gången nyss i jungeln, det gick bättre än jag hade förväntat mig. Dessvärre var deras motståndarlag bättre, men dom hade en Aatrox på top som fick rövpisk utav Riven även fast han hann bli level 4 innan Riven connectade.

Som sagt, squishy utav helvete men kan bursta utav helvete. Och vilken life-steal, snodde typ 200+ i varje slag ett tag där bara med en bloodtörstare och wriggles.

Han kan ju använda sin E till att få ännu mer lifesteal.
Citera
2013-06-15, 11:03
  #8051
Medlem
Reverentias avatar
Är level 11 på League of Legends och det går fan inte att spela. Alla trollar och beter sig som idioter. Orkar verkligen inte med detta spelet alls.
Citera
2013-06-15, 12:07
  #8052
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LooRy
Han kan ju använda sin E till att få ännu mer lifesteal.

Hur då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in