Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Mötte precis en aatrox (inte i lane, men på moståndarlaget).
Förstår inte vad hysterin är.. han verkade suga hästkuk för att vara ärlig. Han gjorde ju ingenting i teamfights förutom att dö och sedan komma tillbaka för att dö igen. Då kan jag tillägga att han vann sin lane och tog 2 0 i turrets ett tag.
Vad är det ni anser som gör honom så "op"?
Spelade honom för första gången nyss i jungeln, det gick bättre än jag hade förväntat mig. Dessvärre var deras motståndarlag bättre, men dom hade en Aatrox på top som fick rövpisk utav Riven även fast han hann bli level 4 innan Riven connectade.
Som sagt, squishy utav helvete men kan bursta utav helvete. Och vilken life-steal, snodde typ 200+ i varje slag ett tag där bara med en bloodtörstare och wriggles.