Men alltså vad ni nu dissar den hängande sängen, jag som är av det kvinnliga könet hade inte gjort om den sängen om jag flyttat in där (fast jag hade målat den då jag hatar trä.)
Och hur ofta ramlar ni ur era sängar....jag har aldrig gjort det, man ramlar heller inte ur en säng oftare bara för att den är upphöjd. Har ni så vilda sexlekar att ni flyger på golvet och har en sådan där uppflugen säng så får ni väl leka på soffan. Det är en singellägenhet så att säga och då kan man med viss realism förmoda att vilt sex inte förekommer dagligen. Träffar människan som bor där sin livspartner så uppstår det säkerligen problem, men den dagen den sorgen
Mitt enda klagomål på den sängen är att stegen är så diskret, jag hade hellre haft en något lutande stege med mer fotvänliga steg, jag gillar inte tanken på att i mörker ta sig ner för att man vill ha ett glas vatten eller behöver på toa....en sömnig människa i mörker på den stegen känns bökigt.
Jag antar att det finns någon diskret hylla för väckarklocka och telefon och liknande, lite besvärligt att hoppa ner från sängen annars.