2013-06-14, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Jag skulle inte vilja ta i dig med grillvantar, så mig behöver du åtminstone inte frukta.

Kanske om du bjuder på några drinkar, skjutsar mig runt på stan lite?

Lär dig lita på folk. Och vill de knulla så är det för att du är tillräckligt attraktiv för att befrukta, det är inget negativt, det är biologiskt. Men i ditt fall så tror jag att "cat lady" blir det rätta epitetet.

Vad är det du inte fattar, jag har över 16 killkompisar som inte är såhär som jag behandlar bra. Jag är knappast ensam, även om det är din och din pillevinks våta dröm. Detta är ett fåtal äckel där jag lovar att du är med.
Citera
2013-06-14, 12:56
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Nej, du fattar inte evolution. Eftersom ni inte blir valda och inte får barn, blir ni inte alls flera "fler och fler" - efter redan efter några enstaka generationer.

Hur förklarar du då att folk med kyligt intresse för.sex, och "snälla killar" bara blir fler och fler?

Om det är någon som inte förstår sig på evolution här så är.det du. Din "nivå" är ungefär på grundskolans om man säger så...
Citera
2013-06-14, 13:05
Medlem
illustratuss avatar
Jag tror inte att det spelar någon roll på vilken typ av människa man är och TS jag tror du har fel att många killar spelar ett "spel".

Jag ser mig själv som en snäll kille men inte fan springer jag ärenden och lallar med en tjej för det, jag är inte någons jävla slav.

Sådana killar är troligvis efterblivna eller fett desperata.

Jag tror inte heller att dom flesta killar placerar sig själva i ett fack utan man accepterar den man är och kanske ändrar lite på sitt beteende men att en badboy ser sig själv som en badboy låter i mina öron relativt fjantigt.

Du TS bör växa upp.
Senast redigerad av illustratus 2013-06-14 kl. 13:09.
Citera
2013-06-14, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Hur förklarar du då att folk med kyligt intresse för.sex, och "snälla killar" bara blir fler och fler?

Om det är någon som inte förstår sig på evolution här så är.det du. Din "nivå" är ungefär på grundskolans om man säger så...

Synd att du ska bli otrevlig med en gång man pekar på att du har fel. Det är märkligt att du inte förstår att de som inte är intresserade av sex och därmed inte får barn försvinner...

Men vad du menar är väl inom just de generationerna vi är inom, och då kan det ju vara sant "lokalt i tiden" s a s. Och det kan bero på att samhället har förändrats, kvinnor är mer noggräknade med sitt inte så sällan förtäckta och taktiska intstrumentella sexande. Vi är ju rätt olika.
Kvinnor behöver inte kollektivt ha sex på samma sätt som män. Det borde vara uppenbart för alla, och är evolutionärt logiskt dessutom.
Alltså far många män illa, då de inte kan få den sexen som kvinnor tradade med...
Jag vet inte vad man ska göra för de killarna. Har själv ätit starka opiat-värkmediciner ett tag av olika skäl..., och det tar i princip bort eller reducerar sexlusten, vilket faktiskt har varit väldigt befriande. Men jag har sex, och njutningen blir lite annorlunda. Inte lika ofta, men orgasmerna kan vara mycket bättre faktiskt än normalfallet faktiskt, men sämre också. Det är olika. Men den stora poängen är att inte tänka på det så mycket och vara fri att rikta uppmärksamheten mot andra saker i livet - som är relevanta.
Man är inte fångad i ett nät längre.

Kvinnor har en otrolig makt med sitt skrev, dvs om de är okej f ö, för annars kan det ju vara...haha.
Citera
2013-06-14, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illustratus
Jag tror inte att det spelar någon roll på vilken typ av människa man är och TS jag tror du har fel att många killar spelar ett "spel".

Jag ser mig själv som en snäll kille men inte fan springer jag ärenden och lallar med en tjej för det, jag är inte någons jävla slav.

Sådana killar är troligvis efterblivna eller fett desperata.

Jag tror inte heller att dom flesta killar placerar sig själva i ett fack utan man accepterar den man är och kanske ändrar lite på sitt beteende men att en badboy ser sig själv som en badboy låter i mina öron relativt fjantigt.

Du TS bör växa upp.

Jo, nästan alla killar och män är idag "kuvade". Dock inte maktlösa. Men ytterst få män vågar eller vill lämna sin tjej. Antingen så riskerar de att inte få träffa sina barn, eller så riskerar de att inte få regelbunden fitta, eller ingen alls (hemska tanke! haha).
Så sexen är central fär att beveka män. Men sen är ju de flesta kvinnorna munviga som psykopater och kuvar sina män den vägen parallellt med de andra "hotena".
Citera
2013-06-14, 14:03
Medlem
TexasTigers avatar
Jag förstår mig inte på reaktionerna i den här tråden...

"Snäll" kille försöker manipulera tjej. Tjej synar "snäll" kille och manipulerar honom istället. Det är ju bara rättvist?! Hade jag varit tjej hade jag tveklöst gjort precis likadant som TS gör, det är ju bara dumheter att inte utnyttja en sådan situation. Det är ju knappast så att TS är en bedragare och golddigger som letar upp naiva "snälla" killar som hon kan parasitera på i all evighet. Det vore omoraliskt. Nu är det ju faktiskt dem som kommer till henne med sin falska snällhet och tveeggade uppvaktning. Hur kan man göra annat än att utnyttja situationen till max? Jag hade aldrig haft dåligt samvete över det.
Citera
2013-06-14, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger

"Snäll" kille försöker manipulera tjej. Tjej synar "snäll" kille och manipulerar honom istället. Det är ju bara rättvist?! Hade jag varit tjej hade jag tveklöst gjort precis likadant som TS gör, det är ju bara dumheter att inte utnyttja en sådan situation. Det är ju knappast så att TS är en bedragare och golddigger som letar upp naiva "snälla" killar som hon kan parasitera på i all evighet. Det vore omoraliskt. Nu är det ju faktiskt dem som kommer till henne med sin falska snällhet och tveeggade uppvaktning. Hur kan man göra annat än att utnyttja situationen till max? Jag hade aldrig haft dåligt samvete över det.

Sedär en logisk människa med läsförmåga, dock skall du inte förvånas av replikerna i tråden krälar ju av bittra "snälla" killar här.
Citera
2013-06-14, 14:39
Medlem
Hur vet du att dom bara vill använda dig sexuellt?
Dom kanske är kära etc?
För många killar känns det naturligt att tex uppvakta en tjej man gillar, ofta unga killar.
Är du snällare som utnyttjar deras känslor? Enligt mig är det oftast så att dessa snälla killar inte alls bara vill utnyttja dig sexuellt, folk som vill det skulle aldrig orka hålla på sådär, hoppas jag ser nån tjej behandla en kille så nån gång, så jag kan få outa henne och terra skiten ur henne.
Citera
2013-06-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Ärlighet, genuint intresse och en förståelse för vad som är viktigt i en casual sexuell relation. Nästan ingen tjej köper den falska vänakten, och gör dom det så är killarna asexuella i våra ögon och kommer aldrig komma på tal som sexuell partner.

Hans intresse kan vara väldigt genuint, även om han uttrycker intresset på ett sätt som inte du uppskattar. OK, manipulationen är i din mening att han bjuder dig på middag i hopp om att du ska ta steget att föra relationen vidare? OCh hur kan du på det stadiet veta om han önskar en casual eller mer långsiktig relation?
Men, OK du föredrar män som är mer direkta och rakt på sak, antar jag. Och ja....jag skulle gissa att fler tjejer/kvinnor är som du...betydligt fler än vad unga "gentlemen" anar.

Då så...då har du ju chansen att upplysa de unga männen vad du anser vara viktigt i en tillfällig sexuell relation! Hur ska en kille/man närma sig dig rent konkret?
Citera
2013-06-14, 14:46
Medlem
Fel. Du är en bitch som antagligen blivit bränd och nu försöker ta ut din ilska och frustration på lätta offer. Du försöker inte lära någon något utan bränna så många som möjligt. Du kommer antagligen bränna den kille du genuint gillar i förbifarten pga du lär in ett ryggmärgsbeteende som tar lång tid att bli av med. Med det sagt, Good luck and have fun
Citera
2013-06-14, 14:51
Medlem
En falsk tjej som utnyttjar falska killar, vad trevligt. Lika barn leka bäst heter det ju
Citera
2013-06-14, 14:54
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger

Synar och synar. Tänk om hon stöter på en kille som genuint är intresserad av att lära känna henne, men eftersom hon avfärdar alla som gör något artigt eller rent ut sagt av ren vänlighet kommer hon då bara behandla denna kille likadant som resten av fjollorna och fortsätta vilseledda för att uppfylla sina materiella behov gratis.

Du får det att låta som om TS är någon certifierad psykolog som vet med hundra procents träffsäkerhet exakt vem som är ''snäll'' och därför vem hon ska utnyttja.

Varför ska man hålla på och spela onödiga psykologiska spel?
Om det är uppenbart att någon överöser henne med gratis grejer och annat lyxigt för att han ska bli gillad för sina pengar och inte för sin personlighet/charm etc kan hon lika bra säga från början att hon inte är intresserad.

Sen har hon inga problem med att kalla killarna för falska och manipulativa när hon gör precis samma sak, dubbelmoral. Det är detta som bekräftar att TS är en uppenbar golddigger, hon är inte intresserad av förhållande med dessa killar för att hon anser att de är ''falska'' och inte värda henne, som om hon nu vore någon demi gud som killarna borde avguda för att sen utan problem haffa åt sig så mycket som det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in