Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenSvamp
Det antalet genuint snälla människor i Sverige är så lågt så chansen inte är värd att ta.
Du kanske skulle kunna lära dig att känna igen dem
realrecognizereal
Citat:
Jag skrev INTE att det var ett vapen men att det kan nyttjas som det. Bara att ringa till någon kvinnojour om du vill ha det bekräftat.
Och fin länk till en bok (vars titel + bild på framsidan) som skriker PK. Hart du läst den själv?
Jag känner till tankegången i boken. Du blandar ihop fjäsk och snällhet
Citat:
Jasså det är jag!?

Jag som ändå är väldigt öppen om mig själv har väl inte skrivit något någon gång att jag söker den typen av "närhet" för att få bekräftelse? Förövrigt är jag inte ens intresserad av att skaffa någon kille överhuvudtaget just nu i alla fall.
Det jag syftade på var hur du behandlade killen i din tråd
Citat:
Alla spelar det där jävla spelet men i olika grader. Men vissa fattar inte alltid att det är så. Du verkar vara en av dem även fast du är så "klipsk".
Nej det finns faktiskt folk som inte gör det.
Citat:
Varför skrev du det då?
It's not all about you you know
Citat:
Ursprungligen postat av
jungleboy2
Jag tror inte det är en tjej, utan en "snäll kille" - även om jag inte har läst mycket i tråden.
Nej det är inte en tjej, och ingen snäll kille. Det är någon som vill belysa ett problem och med tanker på svaren så görs det rätt bra tycker jag
Citat:
Ursprungligen postat av
snelhesten
På vilket sätt rör det sig om manipulation
att inte våga visa sina sexuella intentioner, och varför skulle en ev. avsaknad av vilja att få ut något långvarigare än tillfällig sex göra det hela så mycket hemskare? Om något så är det ju
du som är ett äckel som parasiterar på andras svaghet.
Mest troligt är dock att du under en längre tid hade en önskan om att vara ett drinkluder och att detta bara är ett svepskäl för att du på så sätt ska kunna rationalisera det hela för dig själv.

Snyggt! Djävligt snyggt. Som en straight flush
Det handlar inte bara om att inte våga visa utan snälla killar skäms för sin sexualitet. Det är ju liksom det som är problemet.
Och det blir ju en slags dubbelbestraffning här