2013-06-13, 15:53
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Riktigt bra killar beter sig inte som parasiter för min närvaro, dom hör inte av sig 3-4 ggr om dagen och gör sitt bästa för att ställa in sig hela hela tiden.

Vad tycker du är en bra kille då? Någon som kallar dig hora och säger åt dig att diska och laga mat? Skulle du gå igång på det?

Skulle du säkert.
Citera
2013-06-13, 15:55
Medlem
TS vill bara provocera fram reaktioner därför att hon egentligen känner sig ensam. Hon får mycket uppmärksamhet av "snälla" killar, utan att våga öppna upp sitt hjärta. Lever i ytlighet och älskar förmodligen inte sig själv. Det är såklart synd om henne som har den synen på män, men sluta mata henne med kommentarer, det är hon inte värd.
Citera
2013-06-13, 15:55
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Tja, det är väl samma sak som att killar bjudar på drinkar och anser att det ger dem rätten att bli avsugna på en nattklubbstoa. Trist människosyn, något som vi tjejer OFTA utnyttjar.

Jag hade lätt gått ner på en snygg brud för några drinkar, I'm such a whore!

Killar som bjuder tjejer på drinkar är så jävla tråkiga, jag tycker verkligen inte synd om dem när de blir blåsta. Däremot, rent etiskt, är det mer rätt att neka drinkarna om det är tydligt underförstått att han bjuder på dem för att få ligga sedan - såvida du inte tänker ligga med honom.
Citera
2013-06-13, 15:57
Medlem
Hela den här tråden är ett bevis på att kvinnan är en enda stor gåta. Låt mig citera Stephen Hawking:

"Women are 'a complete mystery"

Helt omöjligt att förstå sig på de. Vad fan är det du vill egentligen?
Citera
2013-06-13, 16:00
Medlem
aeons avatar
Citat:
Riktigt bra killar beter sig inte som parasiter för min närvaro, dom hör inte av sig 3-4 ggr om dagen och gör sitt bästa för att ställa in sig hela hela tiden.

Du kanske inte trollar men det faktum att du skriver så där tyder bara på att du är en av de som vanligtvis skapar "snälla killen"-trådar.
Citera
2013-06-13, 16:02
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Så vad är planen? Att hitta någon som "älskar dig" men varken gör något åt dig eller vill ha sex med dig?

Your life is going to be awesome...
Påminner mig om låten "You better die young" - Nomy.

Det fenomenet som låten beskriver har inneburit att tjejer får orimligt mycket uppmärksamhet tills de fyller 25-30, och sedan undrar de varför killar plötsligt slutar ringa och höra av sig! Därefter blir det kaos i deras huvud, och de åker på en sjuhelvetes identitetskris som troligen är unik för generationen som just nu når den åldern. Det har lett till att kvinnor över 30 försöker leva vidare på sin kropp (genom t.ex. tighta eller avslöjande kläder) trots att den nu är ointressant för killarna.

Det roligaste är tjejerna som tror att de är roliga och smarta i killarnas ögon, men som överges av männen så fort brösten börjar hänga lite. Vilken jäkla skev verklighetsbild de vaggas i under högstadie- och gymnasietiden!
Citera
2013-06-13, 16:03
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Hela den här tråden är ett bevis på att kvinnan är en enda stor gåta. Låt mig citera Stephen Hawking:

"Women are 'a complete mystery"

Helt omöjligt att förstå sig på de. Vad fan är det du vill egentligen?

Ja, undrar varför inga tjejer vill haffa Hawking.

http://www.chronicle.su/wp-content/uploads/hawking.jpg
Citera
2013-06-13, 16:05
Medlem
Håller med TS fullt ut, personerna som går apeshit är väl förmodligen dom sluga männen, sen får man även tänka att beroende på hur bruden är kommer killen antagligen bete sig annorlunda t.ex du TS dig hade man fan inte kunnat ha till annat än att besudla. Så slug du är.
Citera
2013-06-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Ja, undrar varför inga tjejer vill haffa Hawking.

http://www.chronicle.su/wp-content/uploads/hawking.jpg

Han har inte heller besökt svarta hål, men förstår sig på de rätt bra vill jag påstå.
Citera
2013-06-13, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Du kanske inte trollar men det faktum att du skriver så där tyder bara på att du är en av de som vanligtvis skapar "snälla killen"-trådar.

Jaha, så för att jag använder en normaliserad term som dessutom är korrekt är jag alltså ett troll? Tror du att jag är ensam i mitt beteende, och varför ropa ut att jag skulle vara ett troll då för frågeställningen så är det oviktigt.
Citera
2013-06-13, 16:10
Medlem
aeons avatar
Citat:
Jaha, så för att jag använder en normaliserad term som dessutom är korrekt är jag alltså ett troll? Tror du att jag är ensam i mitt beteende, och varför ropa ut att jag skulle vara ett troll då för frågeställningen så är det oviktigt.

Normaliserad term som dessutom är korrekt? Korrekt, enligt vem? Enligt dig? Vilken frågeställining är det förresten vi pratar om här? Hurvida du utnyttjar dessa killar? Det har du redan berättat. Att du är ensam i ditt beteende finner jag föga troligt, det finns motsatsen också.
Citera
2013-06-13, 16:13
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Citat:
Tror du att jag är ensam i mitt beteende, och varför ropa ut att jag skulle vara ett troll då för frågeställningen så är det oviktigt.
Nej, det finns tusentals fascistoida idioter som kommit till någon pubertal jävla "insikt" som i deras ögon gör det ok att utnyttja andra människor. Du är inte det minsta originell. Det är det som är sorgligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in