2013-06-14, 01:00
Medlem
twoeggss avatar
Min uppfattning är att de som påstår sig vara sig själva i alla lägen, är just de som inte är sig själva i alla lägen.
Citera
2013-06-14, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Tja, vad sägs om att vara en man som är sig själv? En som inte kompromissar med sin personlighet, beteende eller åsikter i syfte att uppnå sex hela tiden?

Men det ligger ju i våran natur, alltså tvångsmässigheten till sex. Och det är simpelt för att det är så skönt, för mig i alla fall. Jag tror alla ni andra män har samma basala instinkter, annars kommer evolutionen sålla bort er.
Citera
2013-06-14, 02:30
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Men det ligger ju i våran natur, alltså tvångsmässigheten till sex. Och det är simpelt för att det är så skönt, för mig i alla fall. Jag tror alla ni andra män har samma basala instinkter, annars kommer evolutionen sålla bort er.

"Evolutionen" gav upphov till oss och verkar göra det fler och fler gånger med varje generation. Detta säger dig ingenting om evolutionen?
Citera
2013-06-14, 06:17
Medlem
Ts vissa kvinnor har varit odrägliga långt innan jag visste något om sex så något problem har dem de är ganska uppenbart. Så de är ganska självklart varför dessa grabbar är pissed of när de är pyskopatiskt lagda. Du rättfärdigar ju ändå att du är manipulativ mot dem den ända som är ute efter makt är du själv
Citera
2013-06-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Ts vissa kvinnor har varit odrägliga långt innan jag visste något om sex så något problem har dem de är ganska uppenbart. Så de är ganska självklart varför dessa grabbar är pissed of när de är pyskopatiskt lagda. Du rättfärdigar ju ändå att du är manipulativ mot dem den ända som är ute efter makt är du själv

Klart att TS får ut något av det hela, dvs trots allt gillar killarna. Varför skulle hon bry sig annars? Hon är väl besviken på något. Förmodligen för mycket hyckel och för lite kuk!
Oavsett vad, så är det egentligen lätt för en kille. Bara att ta tag i rodret och se hur det går! Broar bär, eller brister.
En tjej som slentrianmässigt säger nej, och inte vågar ge killar en chans, är väl värre?
Citera
2013-06-14, 09:41
Medlem
blowns avatar
Jag förstår inte riktigt kontentan?

Snälla killar är kräk, och badboys är kräk. De snälla är kräk för att alla killar är kräk och ingen är snäll på riktigt, och badboys gillar att vara kräk. Har jag förstått TS rätt?
Citera
2013-06-14, 10:17
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Ni framstår bara som rädda och fega och projicerar er egen hänsynslöshet.

Egen hänsynslöshet? Nu tog du i va?

Citat:
De snälla killarna är ju inte falska - för då skulle de ju inte ge allt det där när det inte blir någon utdelning.

Gäller ju självklart inte alla snälla killar men att snällhet kan utnyttjas som ett "vapen" precis som "badboystilen" i jakten på 6 förekommer ju också. Beror ju på vad/vem man är ute efter.

Citat:
Man måste inte delta i ett Game, man kan vara på riktigt också, men det är du för trasig för lilla svampen. Synd bara att du inte står för din rädsla att släppa någon nära

Nu förutsatte du att jag sysslade med "the game" stilen vilket var ett felaktigt antagande. Resten av detta inlägg var en ganska bra analys. Bra jobbat.

Citat:
Men häxan kommer inte ha geväret mot tinningen, utan hon kommer ta ut allt sitt hat och sin bitterhet mot andra människor

Pratar du om dig eller mig??
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-06-14 kl. 10:20.
Citera
2013-06-14, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
"Evolutionen" gav upphov till oss och verkar göra det fler och fler gånger med varje generation. Detta säger dig ingenting om evolutionen?

Nej, du fattar inte evolution. Eftersom ni inte blir valda och inte får barn, blir ni inte alls flera "fler och fler" - efter redan efter några enstaka generationer.
Citera
2013-06-14, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Ser ut som det skall, sedan skall man ju inte glömma att det är inte synonymt med att vara sig själv och vara ett svin. Tyvärr är ju många av de "snälla" killarna det i grunden och kan aldrig förstå skillnaden.

Jag ser inget problem att män/killar vill (ibland bara) ha kvinnors kroppar. Nästan alla kvinnor/tjejer vet vad de gör. Jag vet det. Titta på dig själv! Lite tråkigt bara att du har blivit bitter. Men du kanske har haft riktigt otur och inte haft någon som tidigt så hur världen är, eller inte förstod det själv.
Citera
2013-06-14, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Ser inget fel i det, dont hate tha playa, hate the game.

Det är ju gamandat som är roligt! Sen är det kanske inte så viktigt att knulla 04.00 ändå. Men man blir ju förvisso snabbt pigg när det vankas premium fitta...
Citera
2013-06-14, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Jag är 23 år gammal och ser väl ganska bra ut, vad jag vill ha sagt med detta är att "snälla" killar flockas runt mig. Jag får ideligen förslag om att gå ut och äta eller varför inte gå på bio, dessa killar har hela tiden massor med förslag bara för att få vara i min närhet. Efter en kortare tid som aktiv inom singelmarknaden var mönstret tydligt, "snälla" killar och såkallade badboys är samma sorts människa där den enda skillnaden är utseendet eller självsäkerheten.

Det finns förstås andra sorters killar, som alltid är att föredra men jag ansåg att dessa kryp till "snälla" killar som inte vågade stå för att de bara ville använda mig sexuellt precis som alla töntiga badboys behövde få betala lite för sin falskhet. Jag började låta dem göra mina hemtentor, betala för min mat på krogen eller varför inte hämta upp mig efter en vända på stan då jag inte ville betala för en taxi.

Varje gång sitter dessa små människor som tror att dem är snälla, för att de gör mig tjänster i hopp om utbyte av sex eller förhållande och gnäller om att de blir behandlade som luft. De tror att om dom bara ser bättre ut så kommer tjejerna flockas till dom trots deras usla och falska personlighet.

Från min synvinkel som tjej så är ni till för att användas, ni är "snälla" med falska intentioner och jag vet att de alla vill inget hellre än att knulla med mig så varför skulle jag respektera dessa fega kräk?

Jag har ett nytt konto för att jag vill inte att de killar på Flashback som jag använder såhär skall se vem jag är, jag tycker dock att det är viktigt att de få som har självinsikt förstår hur det är ifrån en tjejs sida. Ni är inte snälla, ni är falska.

Stämmer bra. Tjejer utnyttjar snubbar som de inte respekterar/inte är rädda för. Ser exempel på det dagligen. Har en kvinnlig kollega på jobbet som utnyttjar en tjock snubbe som gör i princip allt hon säger till honom. Han slänger hennes äppelrester, lämnar saker på hyllan, springer och köper läsk från automaten osv osv. Tycker synd om snubben som inte säger ifrån

Det här är en sån där riktig manhaftig tjej dock. Det roliga med manhaftiga tjejer som ger sken av att vara så jävla dominanta men innerst inne är så grymt undergivna. Eller så är det jag som får fram den sidan hos dem...
Citera
2013-06-14, 12:12
Medlem
TheBoots avatar
Jag skulle inte vilja ta i dig med grillvantar, så mig behöver du åtminstone inte frukta.

Kanske om du bjuder på några drinkar, skjutsar mig runt på stan lite?

Lär dig lita på folk. Och vill de knulla så är det för att du är tillräckligt attraktiv för att befrukta, det är inget negativt, det är biologiskt. Men i ditt fall så tror jag att "cat lady" blir det rätta epitetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in