Citat:
LadyMystica skrev
Du har fullstandigt ratt i detta. Att media ar ute efter monarkin rader ingen tvekan om. Nar man anvander en person som Mille som kalla da ar det fan i mig riktigt illa.
Att folk tycker detta ar ok ar for mig en gata, oavsett om man ogillar monarkin i sig. Men nar ett kriminellt pack som Mille ges massivt utrymme i media och far framfora sitt dravvel ideligen, da borde fan i mig alla reagera, oavsett vad man tycker om monarkin.
Det har varit helt sjukt att se hur smutskastningen pagatt.
Nu var det faktiskt Pungen och hans gubbskruttar som anställde gangstrarna Milan Sevo och Daniel Webb för att köpa idioten Markovics tystnad och dom bilder som han påstod att han hade.
Fifflaren Lettström använde sedan sina kontakter inom media för att förneka att det hela hade skett. Fifflaren Aje, som tydligen inte har samma kontakter som Lettström köpte en helsidesannons på SvD där han förklarade att han inte var inblandad i något.
Det tråkiga för dom var bara att Webb hade spelat in sina samtal med Lettström på band + att gubbstruttarna hade upprättat ett skriftligt kontrakt med Sevo och Webb.
Tycker du att det är konstigt att media hakar på en sådan sanslös historia?