2010-11-03, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Kungen giftse sig 1996...det handlar om otrohet långt efter det
1976.

Knugendebatt på pajaskanalen TV4: snäll, inte mycket dirt om knugen.
Citera
2010-11-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Detta program på tv4 är kanske ett första steg mot att Victoria får ta över några år tidigare än förväntat. Följer drevet upp det hela och får några av tjejerna som varit med på orgierna med vår Monark är det nog helt kört. News of the World i England kan enkelt lyfta på telefonluren till Michaela de la Cour och erbjuda henne 500 000 SEK för en kiss and tell.

Dum eller? Victoria lär aldrig få ta över om det är kört med kungen...Då blir det repulik i landet ...äntligen demokrati...svenska folket kommer kräva kungahuset avskaffas om det är sant med kungen...vilket det förmodligen är...
Citera
2010-11-03, 23:53
Medlem
Provokatörs avatar
Om det någonsin funnits någon som helst substans i dessa rykten så har kvasiförfattaren och hobbyjournalisten Deanne Rausher förstört allt igen! Precis som hon klantade till Geijeraffären /bordelhärvan. Hon hämtade även då material från Flashback, letade reda på några halvdana icke trovärdiga "vittnen" skrev en bok, satt i debattprogram och försökte tjäna pengar på Flashback och sen rann allt ut i sanden. Tråden om bordellhärvan är i princip död...precis vad som kommer hända med den här tråden när allt lagt sig och ingen som är trovärdig träder fram! Helen Wellton, en bitterfitta som är sur på sin exman, vad faan yrar hon om, virkningar?

Deanne fick tom JK att granska bordellhärvan men som jag sa innan allt rann ut i sanden, inget hände och utredningen lades ned.
Den gången var det Palmes heder som stod på spel,Palme var död men var en verklig och maktfullkomlig makthavare som sökte sig till makten något vår monark näppeligen kan anklagas för.

Deanne Rausher: https://www.flashback.org/t591070

Bordellhärvan: https://www.flashback.org/t314588

Deanne Rausher ge faan i våra trådar och håll dig till att vårda missbrukare!

/Provokatör
Citera
2010-11-03, 23:54
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Kungen giftse sig 1996...det handlar om otrohet långt efter det

Visst finns det mycket som pekar på att han varit otrogen efter äktenskapet, fast vigsel skedde så vitt jag vet 1976 men du kanske har andra uppgifter
Citera
2010-11-03, 23:57
Medlem
Citat:
Tarras är fortfarande lojal med vet mkt...falsk människa
Skojar du? Mycket kan man säga om Elisabeth T-W men integritet, det har hon.
Citera
2010-11-03, 23:58
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Jag tycker det hedrar knugen att han knullat runt och supit friskt. Han är ju en representatant för den befolkning som i hög grad agerar sammaledes. Men de flesta av oss uppdagas inte i böcker, enda skillnaden.

Leve Kungariket, Otroheten, och Dryckenskapen. Svenskheten i ett nötskal.
Citera
2010-11-04, 00:01
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det här är uppenbart en skandalbok där fokus mer ligger på underlivet än hjärnan. Men inget fel i det! Det behövs det också!

Din information/skvaller om hur Jokern headhuntades till jobbet låter mycket intressant. Har du någon mer information?

Angående monarkin så vill jag upprepa. Monarkins främsta uppgift är dess egen överlevnad. Genom att acceptera och förstå det är det lite lättare att fårstå de lite konstiga dribblingarna de har för sig. Att någon skulle ta och sätta sig ner och göra en ordenligt undersökning i den svenska monarkins moderna historia från Gustav V och framåt, vore naturligtvis en välgärning. Men jag tror också att det är en svårare uppgift än att hitta källor som säger att han hånglat med popstjärnor eller gått på bordell.

Gunilla v.B (med en mamma fr stockholmska överklassen med hovkontakter) och S.S. var goda vänner på Spanska Guldkusten vid den tiden när det började bli hög tid att skaffa fram en hustru åt den unge monarken för som du säger Monarkins främsta uppgift är ju att skaffa fram en tronföljare! En ung man i GvBs närmaste vänkrets redan vid den här tiden var C-G så det kan man väl spekulera i om inte S introducerades som en lämplig kandidat här. Att det var så är jag hyfsat övertygad om faktiskt. Olympiaden var väl ett lämpligt tillfälle och gjorde en god historia lite mer romantisk sotospeak S har ju skött sig utmärkt och uppenbarligen verkligen gillat läget, så det var väl ett bra val, jag tror det hade gått käpprätt åt h utan henne ärligt talat!
Citera
2010-11-04, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Jävligt löjlig debatt. En sketen redaktör på SAS:s flygplanstidning Scanorama skriver och sprider en massa skvaller han läst om på Flashback. Han behöver såklart pengar eftersom SAS snart gör blaskan till en broschyr i handsfacket i flygplansstolen framför din plats.

"It´s all about the money" och en oseriös redaktör som riskerar bli arbetslös vill sälja böcker! Helt normalt och inget att hesta upp sig för. Att "författaren" är en skitstövel kan vi leva med, eller hur?

Man kanske också ska kolla "medförfattarinnan" Deanne Rauscher. En "socialarbetare" som bor på exklusivt på gård i Bergslagen och på Sibillegatan. Hon tjänar pengar på "behandlingshem för unga flickor" och bör synas ordentligt i sömmarna. Var har hon fått sina pengar ifrån. Gården Bergsängs Gård har hon köpt av Björn Rosengren för 6,2 miljoner.

Med tanke på härvan med kvinnliga pedofiler kan hon vara speciellt intressant.
Citera
2010-11-04, 00:02
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Vad svamlar du då om?

Du skrev "Kungen giftse sig 1996...det handlar om otrohet långt efter det". Kungen gifte sig 1976 ville bara förtydliga.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%B6llopet_mellan_Carl_XVI_Gustaf_och_Silvia_S ommerlath
Citera
2010-11-04, 00:04
Medlem
Här bor en av "den motvilliges" polare (AL). Kolla in bilden. Är det inte AL själv i mercacaben som knyter näven mot googlebilen. Om så är fallet. Vilken tönt han verkar vara.

Se http://maps.google.se/maps?f=q&source=s_q&hl=sv&geocode=&q=Floragatan+21 +stockholm&sll=61.606396,21.225586&sspn=33.765035, 134.912109&ie=UTF8&hq=&hnear=Floragatan+21,+Stockh olm,+Stockholms+L%C3%A4n&ll=59.34283,18.078389&spn =0,0.032938&z=16&layer=c&cbll=59.343762,18.076604& panoid=ZM5lhVi94GV4LtGfavjI_Q&cbp=12,308.58,,0,15. 91

Sen så hittade jag det här. En 7-rumslägenhet har varit ute till försäljning på floragatan 21 under tiden 2008-08-19 till 2008-08-28. Utropspris: 14 mille. Kolla in vem som var mäklare...

Se http://www.booli.se/bostad/lagenhet/ostermalm/floragatan+21/237754/
Citera
2010-11-04, 00:06
Medlem
Nu tycks hela Sverige darra - När jag läser varje tidning inatt så har de något att delge. Moderatblaskor försvarar - röda tidningar går på. Alla tycks verkade chockade att kungen super, går på krogen (trots att han är gift) ..och blablabla...Det som inte tycks intressera vår Konung är att han just är Konung och har alla blickar på sig 24 timmar om dygnet eftersom han har sin lön och hela hans familj med råge av skattepengar. Då får vi andra svenskar också kräva något tillbaka. Vi tror vår kung är lammet själv och är total vit liksom hela kungafamiljen. När det falnar så är det otroligt illa för hela landet, eller hur?
Jag har sagt i många år - när kommer det att rasa - såklart kungen har gjort klavertramp - men journalisterna vågar inte berätta i landet- kan väl alla människor inse. Nu har kaoset börjat - och det lär komma mer av skandaler...
Jag gläds lite - för nu får vi äntligen republik i landet - en demokratisk vald ledare...Detta kommer aldrig knugen fixa upp
Citera
2010-11-04, 00:07
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Man kanske också ska kolla "medförfattarinnan" Deanne Rauscher. En "socialarbetare" som bor på exklusivt på gård i Bergslagen och på Sibillegatan. Hon tjänar pengar på "behandlingshem för unga flickor" och bör synas ordentligt i sömmarna. Var har hon fått sina pengar ifrån. Gården Bergsängs Gård har hon köpt av Björn Rosengren för 6,2 miljoner.

Med tanke på härvan med kvinnliga pedofiler kan hon vara speciellt intressant.

Precis! Rikta nu FBs spaningstrupper mot henne med full styrka i den här tråden: https://www.flashback.org/t591070 Hon sabbar för oss, jag är så djävla sur på hennes halvdana "scoop"!

Detta stod att läsa i Expressen för någon dag sedan då hon skulle förklara bakgrunden till boken...
Citat:
Efter ett tips från en känd kvällstidningsjournalist registrerade hon sig på det skvallerstinna forumet Flashback i ett försök att komma närmare de uppgifter ingen dittills hade vågat skriva om.

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2010-11-04 kl. 00:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in