2011-12-10, 18:17
Medlem
P55s avatar
Han är 173-174 cm, inget annat. Silvia är några cm kortare runt 162-164 cm.
Citera
2011-12-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Därför måste kungen flyga i ett alldeles eget flygplan. Dessutom flyger aldrig kungen och drottningen gemensamt i samma flygplan.

Gör om gör rätt, mitt inlägg var ett svar på fransosen och inte kungen. Fel skvallertråd jag vet
Citera
2011-12-10, 20:14
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Nu när Knugen avslöjats som illiterat horkarl med försänkningar i den organiserade brottsligheten, tar rojalisterna till ett ynka halmstrå att hänga upp sin beundran på. Knugen är lång och ståtlig i alla fall. Och inte ens det stämmer!
Citera
2011-12-10, 21:18
Medlem
citizeninsanes avatar
PH-värdet ökar när knullkungen surar.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14058800.ab
Citera
2011-12-10, 21:38
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
PH-värdet ökar när knullkungen surar.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14058800.ab

Heja Lena PH!

Så här gnäller Ternert i artikeln:
"Det är väldigt olyckligt att det ska falla på kungen. Under snart ett års tid har kungen försökt ta avstånd från och dementerat att han har haft vetskap om det Anders Lettström har gjort. Det är olyckligt att kungen blir involverad i något sådant här, säger han."

Det är mycket han får med.
  • Det är "olyckligt att det ska falla på kungen", d.v.s. det är sant med vi ska inte tala om det.
  • Knugen har "försökt ta avstånd", d.v.s. han har för ovanlighetens skull ansträngt sig, och ingen bryr sig om det.
  • Han har "dementerat att han har vetskap", d.v.s. han påstår att han inte vet något, men gör det naturligtvis ändå.
  • Och så är det "olyckligt att kungen blir involverad", d.v.s. alldeles oavsett att det är sant ska Knugen inte befläckas av orenhet. Åtminstone inte officiellt.

Sen kan man dessutom ifrågasätta om Ternert överhuvudtaget ska ifrågasätta om artister har rätt att använda sin yttrandefrihet att, (väldigt snällt för övrigt), ironisera över Knugen. Vad skulle Ternert säga om Flashback om han hade makten att göra något? Är det "olyckligt" att jag får skriva det här?
Citera
2011-12-10, 21:57
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Sen kan man dessutom ifrågasätta om Ternert överhuvudtaget ska ifrågasätta om artister har rätt att använda sin yttrandefrihet att, (väldigt snällt för övrigt), ironisera över Knugen. Vad skulle Ternert säga om Flashback om han hade makten att göra något? Är det "olyckligt" att jag får skriva det här?

Egentligen är det här väldigt oskyldigt. När en stor del av svenska befolkningen, inklusive media, tror att kungen och hans vänner ljuger, varför skulle inte Lena Philipsson kunna "skoja" lite om det? Jag tycker faktiskt att det är under Ternerts värdighet att ens kommentera tilltaget, det känns så jävla ofarligt.

Om det hade varit någon annan lördag hade jag gissat att hovets "raseri" berott på att någon i kungafamiljen sett programmet och tagit illa upp, men med tanke på att de pimplat vin på Nobelfesten i några timmar nu har de ju inte haft den möjligheten.
Citera
2011-12-10, 22:13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Egentligen är det här väldigt oskyldigt. När en stor del av svenska befolkningen, inklusive media, tror att kungen och hans vänner ljuger, varför skulle inte Lena Philipsson kunna "skoja" lite om det? Jag tycker faktiskt att det är under Ternerts värdighet att ens kommentera tilltaget, det känns så jävla ofarligt.

Om det hade varit någon annan lördag hade jag gissat att hovets "raseri" berott på att någon i kungafamiljen sett programmet och tagit illa upp, men med tanke på att de pimplat vin på Nobelfesten i några timmar nu har de ju inte haft den möjligheten.

Tja, det kan man ju undra, men eftersom Kongen und Silvia und deras barn är i Stadshuset så kanske det kan vara så att Ternert sitter på slottet tillsammans med Sofia och är bittra att dom
inte får vara med. Så därför efter lite drinkar och så har dom blivit fulla i fan och hittar på bus
Citera
2011-12-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke

Jag har inte läst dagens Aftonblad så jag undrar mest vad hovet rasar åt enl löpet
Citera
2011-12-10, 22:20
Bannlyst
Citat:
Nu när Knugen avslöjats som illiterat horkarl med försänkningar i den organiserade brottsligheten, tar rojalisterna till ett ynka halmstrå att hänga upp sin beundran på. Knugen är lång och ståtlig i alla fall. Och inte ens det stämmer!
Jag måste ge dig en poäng för att du ljuger på ett dråpligt sätt ditt ljugande lilla troll, hahaha...
Citera
2011-12-10, 22:32
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Citat:
Jag måste ge dig en poäng för att du ljuger på ett dråpligt sätt ditt ljugande lilla troll, hahaha...
Vari ligger lögnen?
Citera
2011-12-10, 22:38
Bannlyst
Citat:
Vari ligger lögnen?
Du ljuger i det att du påstår (som om det vore bevisat) att kungen avslöjats - sanningen är ju att han blivit beskylld för div. saker, ditt ljugande troll. Alla utom du förstår skillnaden.
Citera
2011-12-10, 22:41
Medlem
Mogrens avatar
Nobelfesten skulle vinna stort på om knullkungen stannade hemma. Blir det för tråkigt kan han ju vända några blad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in