2013-06-13, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av positivitizer
Estland är väl ett bra alternativ i så fall, tråkigt att du överväger det dock, men förstår dig. Jag kommer stanna ett tag till och kämpa emot dessa galenskaper.
http://www.friatider.se/estland-ska-for-alltid-vara-vitt

Fast nu kommer Estland vara påtvingat mångkulturen. De kommer få det rakt i ansiktet. De har inget att säga till om det.
Citera
2013-06-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Platin
Att invandrare med speciell "bakgrund och språkkompetens" skulle vara en viktig kugge i det svenska exportmaskineriet verkar snarare vara din fantasi, än något som är verklighetsförankrat.
Det är självklart verklighetsförankrat. De flesta inser nog värdet av djupare kunskap om det land man gör affärer med eller jobbar i. Sverige har massvis av framgånsrika invandrarledda företag som exporterar och importerar produkter och tjänster från och till Sverige främst med det land invandrarna har ursprung i.
Citera
2013-06-13, 23:43
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Fast nu kommer Estland tvunget vara påtvingat mångkulturen. De kommer få det rakt i ansiktet. De har inget att säga till om det.

Ok, Ryssland kanske? Där har jag svårt att tro att mångkulturen tvingar sig in...

Eller Finland?
Citera
2013-06-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag hoppas du länkar FT och Tinos rättelse av lögnerna. Det går inte att bara sitta tyst nu.

Det ska nog nå ut. Fria Tider har gjort en egen granskning som såvitt jag begriper stämmer, och Avpixlat som varit för lata för detta kablar ut Sanadajis genomgång. Nog får man säga att den invandringskritiska nätlobbyn är på hugget. DN hann knappt publicera artikeln innan det tog hus i helvete.

Vänligen,
SD-trollet
Citera
2013-06-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ok, Ryssland kanske? Där har jag svårt att tro att mångkulturen tvingar sig in...
Du är rolig du ,märks att du aldrig varit i Ryssland.

Citat:
Eller Finland?
Yeah the land of blown up shoppingcenters and classroomshootings.
Citera
2013-06-13, 23:45
Bannlyst
Citat:

Eller Finland?

Finland samma sak. Påtvingade mångkultur. EU beslut.

Ryssland fortsätter att kränka befolkningen genom korrumption.
Citera
2013-06-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Det ska nog nå ut. Fria Tider har gjort en egen granskning som såvitt jag begriper stämmer
med andra ord så är FTs redovisning felaktig då?
Citera
2013-06-13, 23:46
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Du är rolig du ,märks att du aldrig varit i Ryssland.

Yeah the land of blown up shoppingcenters and classroomshootings.

Har aldrig varit där, men jag vet att mångkulturen är ett jänkar och judiskt påhitt. Då faller allt ganska logiskt för mig.
Citera
2013-06-13, 23:47
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Finland samma sak. Påtvingade mångkultur. EU beslut.

Ryssland fortsätter att kränka befolkningen genom korrumption.

Vilket är ett bra alternativ då i så fall?
Citera
2013-06-13, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
med andra ord så är FTs redovisning felaktig då?

Jag förstår inte vad du vill ha sagt med detta. FT:s kritik och Tino Sanadajis kritik går på ett ut. Jag har ingen direkt anledning att misstro någon av dessa källor. Har du gjort en annan tolkning av rapporten?

Vänligen,
SD-trollet
Citera
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ministry.of.Truth
OM det vore så att invandringen var ekonomiskt positivt skulle det finnas en marknad och en konkurrenssituation som för allt annat här i världen som har ett värde! Länder, städer och kommuner skulle tävla om att få dit invandrare för det skulle gynna dem. Nu är så inte fallet... undra varför....
Så sant! Invandrare skulle vara mer värda än guld om vi faktiskt tjänade på dem. Isåfall kan vi ta in 1 miljon om året och tjäna pengar som fan!
Citera
Bannlyst
Citat:
Vilket är ett bra alternativ då i så fall?

Bra alternativ för vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in