2013-06-13, 12:16
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Det tråkiga är att han gett upp och helt enkelt accepterat att det typ är hans dator det är fel på. Det sjuka är att kanske efter var 15:e game så stänger det inte ner sig, slumpmässigt funkar det alltså.

Självklart så vet han att LoLRecorder kan orsaka detta?
Citera
2013-06-13, 13:01
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd

Haha vet faktiskt inte om han kollat det, ska höra med han. Hoppas det är så enkelt även om vi kommer känna oss lagom efter. Tack för svaret.

edit: Frågade han och han sa att LolRecorder alltid va igång.. Så länge han gnällt över detta problemet och så korkade vi varit. Tack igen, dagens hjälte Mr Todd.
Senast redigerad av fgnm 2013-06-13 kl. 13:08.
Citera
2013-06-13, 14:13
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Haha vet faktiskt inte om han kollat det, ska höra med han. Hoppas det är så enkelt även om vi kommer känna oss lagom efter. Tack för svaret.

edit: Frågade han och han sa att LolRecorder alltid va igång.. Så länge han gnällt över detta problemet och så korkade vi varit. Tack igen, dagens hjälte Mr Todd.

Summan av kardemumman: LolRecorder är värdelös, när ska vi få våra replays i klienten?
Citera
2013-06-13, 14:20
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Summan av kardemumman: LolRecorder är värdelös, när ska vi få våra replays i klienten?

Testas inte det på pbe?
Citera
2013-06-13, 14:33
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Testas inte det på pbe?

Jooo, men jag vill ha det nu!
Citera
2013-06-13, 14:34
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus

Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Testas inte det på pbe?

jopp, det är uppe på PBE; varit det ett tag
Citera
2013-06-13, 16:17
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Tänkte vara snäll och fråga på en kompis vägnar. Hans klient stänger alltid ner sig efter ett game är slut och vad jag vet har han provat att reparera och installera om utan förändring. Varje gång efter ett game får han snällt logga in igen. Någon som råkat ut för samma/liknande?

Jep, sker då och då, och är irriterande, inte hittat någon lösning på detta.

Citat:

Har inte lolrecorder eller någonting liknande på
Citera
2013-06-13, 16:19
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89

Har inte lolrecorder eller någonting liknande på

Jag får det också efter .. var 20e game kanske
Citera
2013-06-13, 18:56
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Jag får det också efter .. var 20e game kanske

Varierar lite för mig, kan vara allt från varje spel på raken 3 gånger på raken, till var 20e match^^
Citera
2013-06-13, 19:12
Medlem
Är det någon här inne på forumet som nickar Jag tog Alex 1v1?
Såg en spelare med det nicket när jag speccade en polare och tyckte att det lät bekant...
Citera
2013-06-13, 19:39
Medlem
Jafan89s avatar
Sedan den senaste patchen så har det hänt att man blir disconnectad mitt i spelet, medan internet fortfarande fungerar perfekt, sedan tar det flera omstarter av spelet innan man kan komma in i matchen igen, det börjar bli lite irriterande.

Senaste matchen vann jag hårt mot en katarina, blir disconnectad, när jag kommer tillbaka till sist har den lyckats ta igen hela CS förlusten, och tagit mitt torn på mitten, andra gången det sker så dör laget i teamfighten.
Citera
2013-06-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Sedan den senaste patchen så har det hänt att man blir disconnectad mitt i spelet, medan internet fortfarande fungerar perfekt, sedan tar det flera omstarter av spelet innan man kan komma in i matchen igen, det börjar bli lite irriterande.

Senaste matchen vann jag hårt mot en katarina, blir disconnectad, när jag kommer tillbaka till sist har den lyckats ta igen hela CS förlusten, och tagit mitt torn på mitten, andra gången det sker så dör laget i teamfighten.
Jag har exakt likadant, började i måndags, dc:ar helt random och pingen går upp till 400 ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in