2013-05-26, 19:49
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taeyang
Jaha... nu har man fått sitt konto hackat av nån dryg jävel. Kom hem idag och möttes av "Invalid username/password" trots att jag inte har lånat ut kontot eller byt lösen. Blir så jäkla lack

Kan vara så att det är lite segt ibland, har känt samma sak då jag loggat in, vet att jag skrivit in rätt lösenord men att det ändå är fel. Testa igen, tänk på att du kanske hade stor bokstav i slutet eller något.
Citera
2013-05-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taeyang
Jaha... nu har man fått sitt konto hackat av nån dryg jävel. Kom hem idag och möttes av "Invalid username/password" trots att jag inte har lånat ut kontot eller byt lösen. Blir så jäkla lack

Kolla så inte caps lock har varit i!
Brann av en dag då mitt acc inte gick att logga in på. Visade sig vara caps lock som spelade mig ett spratt bara
Citera
2013-05-26, 20:22
Medlem
Kan inte spela nåt game, när jag ska starta game så står det att jag redan är inne i ett game, avslutade mitt senaste game så vet inte vad som händer
Citera
2013-05-26, 20:35
Medlem
sv1nt0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anlu
Kan inte spela nåt game, när jag ska starta game så står det att jag redan är inne i ett game, avslutade mitt senaste game så vet inte vad som händer

samma för mig o en polare, står "reconnect" när man loggar in, men det går inte att reconnecta och inte att göra någonting annat heller. GG!
Citera
2013-05-26, 21:09
Medlem
Kan inte logga in :/

''Connection Failure: Unable to connect to the PVP.net server''
någon annan som har samma problem?
Citera
2013-05-26, 21:10
Medlem
StandardKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Men ska du promt ha sjuka trades early så finns det bättre gubbar, och sätter man en kill early och lyckas farma så blir ju vilken bruiser som helst stark? Till exempel fungerar Olaf, Jax & Irelia mycket bättre som "stanna" på ad carryn, och alla tre går att bygga tanky med skada. Ska du promt peela så är ju Cho bättre också. Visserligen kan dem inte bidra med hennes tveksamma counter-junglade efter ha clearat lanen, men för att spela så måste man ha grym map awarness och ha ett bra lag.
Finns ju så många bättre gubbar toplane som kan peela åt en ad carry alternativ vara på motstådarnas ad carry hela tiden, eller bli tanky. Visst, är du asbra med henne så är det väll en annan sak men det är absolut ingen gubbe jag skulle vilja att en lagkamrat till mig pickar då det finns mycket bättre gubbar på hennes saker.
Går väll visserligen göra orianna kombon med henne, men det går det göra med både Irelia & jax också.
Jag gillar Shyvanas skillset, det är grymt på att counter-jungla, men det krävs ju som sagt att dem gör om scalings för att hon ska bli spelbar imo

Precis, menar verkligen inte att hon på riktigt kan utmana någon av de bättre bruisersen, försöker bara få fram ett bra användningsområde för henne, men det känns just nu lite som ett dead case..
Citera
2013-05-26, 21:18
Medlem
qbertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnusifk
Kan inte logga in :/

''Connection Failure: Unable to connect to the PVP.net server''
någon annan som har samma problem?

Samma här
Citera
2013-05-26, 21:57
Medlem
Overminds avatar
Asså. Kan inte skriva på trådar på officiella forumen eller skapa trådar... Jag är inloggad på huvudsidan men när jag går in på forumdelen så loggas jag ut.

Sen när jag klickar log in igen står det:

"Access denied
You are not authorized to access this page."
Citera
2013-05-27, 00:27
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Är lite i samma situation, fast sitter fast i Silver 4. Tror dock att jag inte är så mycket bättre än såhär faktiskt. Antar att jag skulle gått upp i så fall. Lyckas alltid hamna på en winstreak 7+ games innan promotion och väl där förlorar jag alltid två raka. Riktigt otajmat.

Spelar mestadels support för att slippa trolls och tycker det är riktigt kul. De som säger att man inte kan carrya som support har fel - somliga matcher vinner jag till stor del på välplacerad CC och 10 wards. Varför tycker folk man inte kan carrya som support och varför vägrar så många spela det? Är en riktigt kul roll imo.

På mitt smurfkonto har jag spelat support ~85-95% av matcherna och har kommit till Plat IV tror jag det är ATM. Thresh och Blitz har ju sjukt stort inflytande i hur matchen går. Leona och Sona har man också väldigt hög förmåga med att styra spelet. Säkert andra också men det är dessa jag drar fram när jag presterar.

Enligt mig så .. det är en annan typ av carrying att carrya som support. Man måste ha något att gå efter från start.

Du kan inte döda deras feedade Zed som support. Du kan se till att han inte våldtar din bitch till ADC men sen måste du förlita dig på att resten gör rätt. Ah du fattar, det är ju enklare att göra matchavgörande drag fullt ut från andra positioner. Som support gör du så att ditt lag kan göra matchavgörande drag

Och juste, det där klassiska "Hur ska jag göra för att stiga i divisioner" tipset.
När du slutar bry dig om förluster och spelar för att du tycker det är kul, då. Då kommer du stiga. Det är statistiskt omöjligt att vinna 100%, så spela bara på och jobba på att förbättra dig själv så löser det sig
Senast redigerad av MrSweeneyTodd 2013-05-27 kl. 00:29.
Citera
2013-05-27, 08:41
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eliefant
Var det inte ikv som finalen spelades, all-star??

Den spelades på morgonen då korea är "före" oss i tid.
Citera
2013-05-27, 10:08
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Den spelades på morgonen då korea är "före" oss i tid.
Kina..

CLG gör roster change igen.
Top - Nientonsoh
Jungle - Jiji
Support - Chauster.

Aphromoo lämnar och HSGG är sub/coach nu.
Citera
2013-05-27, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Kina..

CLG gör roster change igen.
Top - Nientonsoh
Jungle - Jiji
Support - Chauster.

Aphromoo lämnar och HSGG är sub/coach nu.

Jiji jungel? Känns lite konstigt, han har väl alltid spelat mid? Att byta från mid till jungel känns som ett väldigt stort steg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in