2013-02-14, 13:44
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Wat nu verkar ju Ohmwrecker bara vara sämre, vem behöver AP och Philostone? Ger för dåliga tankstats för att köpas på någon som Maokai, och är för dyrt för att köpas av en Support, har man Philostone bygger man ju Shurelyas.
Haha, ärlig talat så förstår jag inte alls hur dem har tänkt. Hade dem tagit bort blasting wand och inte någon AP, hade den ju varit lite viable som support. Har man typ Olaf top som köper en Shurelyas så kan man ju satsa på att köpa en Ohmwrecker som support, men det kommer nog bli väldigt tight om pengar. Kan tänka mig att vi kommer få se många som "testar" den nu, och sen kommer den glömmas bort helt.
Citera
2013-02-14, 13:45
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Dem flesta kör väll med flat AD röda på Akali för att trigga hennes Passiva? Krävs väll att man visserligen har en run sida åt henne, men spelar man henne ofta så..

Läs patchnotes, de har gjort om hennes passive.

Citat:
These changes are to open up additional rune and mastery setups for Akali players. They’re intended to be a small change for those players who choose to stick with the setups they currently use.

Twin Disciplines
Discipline of Force
Now takes effect immediately instead of requiring 19.5 Ability Power
Base damage bonus reduced to 6% from 8%

Discipline of Might
Now takes effect immediately instead of requiring 9.5 Attack Damage
Base spell vamp bonus reduced to 6% from 8%
Citera
2013-02-14, 13:59
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Läs patchnotes, de har gjort om hennes passive.
Jag såg det alldeles jag postat, mitt fel. Röda mpen låter väldigt bra på henne. Som en standard ap sida bara, slipper man ju iaf ha en runepage åt henne bara.
Citera
2013-02-14, 15:08
Medlem
ItsAlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Hur kan du ha så låg genomsnitts-cs men ändå klättra uppåt?
Rumble är en väldigt svår gubbe att csa med, vilket gör att jag spelar väldigt aggresivt i lanen och försöker gå för kills efter level 4 +. Ibland ännu tidigare beroende på matchup. (Brukar spela top) Försöker ta team ASAP och gå och försöka forca fighter / ta andra torn, teamfights är där du shinar om du är en bra rumblespelare eftersom din ult har en grym utility.

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad heter du då på lolking? Om du ändå kan länka det där så borde du kunna länka hela din profil för annars känns det som du snott det där av någon annan. Inte för att jag förstår varför dock.
http://www.lolking.net/summoner/euw/20443092
Heter Iknoweverything, spelar på EUW, feel free 2 add.

Citat:
Ursprungligen postat av Antinomos
Hur många matcher spelar du per dag?!
Spelade väl 15 matcher / dag, har tröttnat lite nu så ska ta en break i några dagar sen köra igen.

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Tror tyvärr inte att det är du, det ska vara något proffs som är helt ruskigt bra med just rumble, är det du så är det väldigt coolt men tyvärr så litar jag inte på dig.
Jag är kanske ruskigt bra med rumble? Läste några väldigt bra guider skrivna av proffs, efter en dags "test" och theorycrafting så gick det jävligt bra helt enkelt.
Citera
2013-02-14, 15:20
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Haha, ärlig talat så förstår jag inte alls hur dem har tänkt. Hade dem tagit bort blasting wand och inte någon AP, hade den ju varit lite viable som support. Har man typ Olaf top som köper en Shurelyas så kan man ju satsa på att köpa en Ohmwrecker som support, men det kommer nog bli väldigt tight om pengar. Kan tänka mig att vi kommer få se många som "testar" den nu, och sen kommer den glömmas bort helt.
Är ju lika värdelös som Banner Of Command atm, och två Shurelyas är bättre än en Ohmwrecker och en Shurelyas dessutom.

För att Ohmwrecker ska vara bra måste den kunna skaffas innan midgame, helst innan lanephase är över, tror det är svårt att balansera itemet just pga detta.

CD Timer på Mobility Boots? Åh gud ja
Senast redigerad av HejAnton 2013-02-14 kl. 15:26.
Citera
2013-02-14, 16:25
Medlem
Någon som har koll på hur ofta lolkingscore uppdateras på lolking ?
Citera
2013-02-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsAlex
Rumble är en väldigt svår gubbe att csa med, vilket gör att jag spelar väldigt aggresivt i lanen och försöker gå för kills efter level 4 +. Ibland ännu tidigare beroende på matchup. (Brukar spela top) Försöker ta team ASAP och gå och försöka forca fighter / ta andra torn, teamfights är där du shinar om du är en bra rumblespelare eftersom din ult har en grym utility.

Har du några tips på bra champs om man vill klättra snabbt?
sitter för tillfället i Silver 4, så blitz, malph, shen, amumu är bannade 99% av alla games.

Kan spela alla lanes, även om jag oftast blir satt i jungle eller som support, där brukar jag köra Vi, Maokai eller xin. som support oftast Taric, leona eller sona Hamnar jag mid brukar jag picka ryze och top nidalee (om inte malph/shen är öppen vill säga )
Kan dock spela nästan alla champs, och äger alla utom heimer, karma, syndra, voli och naut

Peace! /Taro
Citera
2013-02-14, 16:31
Medlem
NinthAvenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsAlex
http://www.lolking.net/summoner/euw/20443092
Heter Iknoweverything, spelar på EUW, feel free 2 add.

Hehe, vi ligger också i Trundle's Daggers i 3v3.
Citera
2013-02-14, 16:36
Medlem
SwAxXs avatar
Muting a player will no longer mute his map pings; map pings have been throttled to prevent spam

Bra patch!
Citera
2013-02-14, 16:44
Medlem
wohoooooooo ban igen älskar detta spel
Citera
2013-02-14, 16:45
Avslutad
Är det fler än jag som har problem att komma in på west? Står bara EU West undefined och samma om jag prövar dom andra servrarna. Står att servern är online på deras hemsida.
Citera
2013-02-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.S.I
wohoooooooo ban igen älskar detta spel

...vad har du gjort nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto