2013-06-13, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Du har ju inte rätt antal kromosomer. Det är ju för fan du som har dolda intentioner med det här. Du vill ha tjänster utförda utan att ge något tillbaka. Tänk om de här killarna faktiskt VILL lära känna dig, gå på bio med dig, äta med dig? Självklart vill de ligga OCKSÅ, det vill alla, men de kanske faktiskt har goda intentioner.

Sluga fittluder...

Riktigt bra killar beter sig inte som parasiter för min närvaro, dom hör inte av sig 3-4 ggr om dagen och gör sitt bästa för att ställa in sig hela hela tiden.
Citera
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Du skulle alltså ha problem att ta pengar av någon som försökte förskingra pengar av dig? Om jag tar med dig till en skidort enbart för att sälja på dig en Time-share utan att ha berättat om det innan har du alltså skyldighet att köpa den?

Om jag ger dig en klocka, och båda förstår att jag egentligen vill ha betalt för den (men jag säger inget), så kan du förstås välja att se den som en gåva. Det bästa alternativet vore dock att du lämnar tillbaks den om du inte vill betala, eller betalar för den.

Vid de två senare alternativet så går båda nöjda ur affären, vid det första alternativet har en blivit blåst trots att båda ifrån början bör ha varit medvetna om att klockan skulle betalas för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Nu lär ju det här vara en av dom "snälla killarna" på Flashback som har skapat det här kontot och inte nån tjej.

Håller med. Exakt allt tyder på att det här är en av alla dessa jättejättejättesnälla killarna som skrivit detta.
Citera
2013-06-13, 15:46
Medlem
Citat:
Korrekt, de föreställer sig vara min vän för att sedan kunna få knulla. Nu pratar jag om "snälla" killar som är som klister på mig och aldrig slutar höra av sig, det är så uppenbart att jag som person inte har något direkt värde utan det är endast säd som skall tömmas.

Så, hur dejtar man dig?

Ska man skicka en presentation på sig själv där man beskriver vilka färger man tycker om, vad man har för hobby, vilken mat man gillar? Ska man ha bild med så du kan avgöra ifall man är " av genuint intresse" ?

Så många frågor, så få svar.
Citera
2013-06-13, 15:46
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Korrekt, de föreställer sig vara min vän för att sedan kunna få knulla. Nu pratar jag om "snälla" killar som är som klister på mig och aldrig slutar höra av sig, det är så uppenbart att jag som person inte har något direkt värde utan det är endast säd som skall tömmas.

Om du inte är värd mer än din fitta för människor så borde du kanske göra något nytt i ditt liv som gör dig värd att träffa av andra anledningar?

När människor träffar mig så gör de det kanske för att jag är intelligent, rolig, trevlig eller generös. Sällan för att jag har kuk.
Citera
2013-06-13, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Om jag ger dig en klocka, och båda förstår att jag egentligen vill ha betalt för den (men jag säger inget), så kan du förstås välja att se den som en gåva. Det bästa alternativet vore dock att du lämnar tillbaks den om du inte vill betala, eller betalar för den.

Vid de två senare alternativet så går båda nöjda ur affären, vid det första alternativet har en blivit blåst trots att båda ifrån början bör ha varit medvetna om att klockan skulle betalas för.

Du förutsätter att tanken är att jag skall ha varit medveten om detta, något de "snälla" killarna inte tror.
Citera
2013-06-13, 15:47
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Riktigt bra killar beter sig inte som parasiter för min närvaro, dom hör inte av sig 3-4 ggr om dagen och gör sitt bästa för att ställa in sig hela hela tiden.
Det måste vara jobbigt för dig.
Citera
2013-06-13, 15:48
Bannlyst
Citat:
Om du inte är värd mer än din fitta för människor så borde du kanske göra något nytt i ditt liv som gör dig värd att träffa av andra anledningar?

När människor träffar mig så gör de det kanske för att jag är intelligent, rolig, trevlig eller generös. Sällan för att jag har kuk.

För vissa människor, jag tror du har svårt att sortera i olika begrepp här.
Citera
2013-06-13, 15:48
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyeNEye
Så, hur dejtar man dig?

Ska man skicka en presentation på sig själv där man beskriver vilka färger man tycker om, vad man har för hobby, vilken mat man gillar? Ska man ha bild med så du kan avgöra ifall man är " av genuint intresse" ?

Så många frågor, så få svar.

Hej mitt namn är TurboLaser
Jag gillar turkos och digipass-grönt
På fritiden fiskar jag lax och virkar dukar
När jag äter så är det främst torsk
Bild kommer vid intresse.

Ligga?
Citera
2013-06-13, 15:49
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Du förutsätter att tanken är att jag skall ha varit medveten om detta, något de "snälla" killarna inte tror.

Hur vet du det? I deras värld är det antagligen ganska tydligt att de vill ligga när de bjuder dig på diverse saker.

Jag bjuder sällan på något förrens jag är på G med en tjej (kanske efter första sexet), just eftersom sådana som du existerar. Killarna du umgås med är ju uppenbarligen inte vidare street smarta, men det behöver inte innebära att de försöker luras.
Citera
2013-06-13, 15:51
Bannlyst
Citat:
Hur vet du det? I deras värld är det antagligen ganska tydligt att de vill ligga när de bjuder dig på diverse saker.

Jag bjuder sällan på något förrens jag är på G med en tjej (kanske efter första sexet), just eftersom sådana som du existerar.

Tja, det är väl samma sak som att killar bjudar på drinkar och anser att det ger dem rätten att bli avsugna på en nattklubbstoa. Trist människosyn, något som vi tjejer OFTA utnyttjar.
Citera
2013-06-13, 15:52
Medlem
Extrakts avatar
Så vad är planen? Att hitta någon som "älskar dig" men varken gör något åt dig eller vill ha sex med dig?

Your life is going to be awesome...
Påminner mig om låten "You better die young" - Nomy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in