2013-06-13, 15:35
Medlem
aeons avatar
Varför skulle inte "snälla killar" vilja ligga? Fortplantning är ju del i vad vi är.
Citera
2013-06-13, 15:37
Medlem
Dawnriders avatar
Om du ser det som en överenskommelse, att de bara bjuder dig på middag för sex. Så är det ju du som bryter det avtalet.

Sen som jag nämnde, så har du totalt jävla fel.

Du kanske har missat någon som du hade kunnat bli gammal med genom att dissa killar för att de blir kåta på dig. Att någon vill knulla dig betyder inte att de inte vill ha ett förhållande.
Citera
2013-06-13, 15:38
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Haha, kvinnor.

Inte undra på att man måste kvotera in er överallt, ni har inget annat än utseende och fitta att erbjuda. Inte så konstigt att världens äldsta yrke också är en kvinnlig sådan.

Haha tänk om vi män kunde gå ut på krogen, bli bjudna på drinkar och slyna runt utan att behöva lyfta ett finger, och dessutom kräva att tjejerna skulle ha bra jobb och vara vältränade!
Citera
2013-06-13, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Om du ser det som en överenskommelse, att de bara bjuder dig på middag för sex. Så är det ju du som bryter det avtalet.

Sen som jag nämnde, så har du totalt jävla fel.

Du kanske har missat någon som du hade kunnat bli gammal med genom att dissa killar för att de blir kåta på dig. Att någon vill knulla dig betyder inte att de inte vill ha ett förhållande.

Jag ser det inte som en överenskommelse, jag ser det som bedrägeri och jag straffar det. Frågor?
Citera
2013-06-13, 15:40
Medlem
Busk1ss avatar
Ok, jag ska sluta bjuda ut tjejer och försöka lära känna dom. Du har helt rätt TS
Citera
2013-06-13, 15:42
Medlem
givemefives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
Jag har varit ihop med samma tjej, trogen i mer än femton år.

När vi först träffades så gav jag henne sjuss, kollade in hennes bröst och fantiserade lite om att sätta på henne i bilen.

Det betyder inte att jag var oseriös eller bara tänkte på henne som en knulleksak.

Precis det jag menar ju, innan man lär känna någon så kan man omöjligt veta om man är intresserad av något långvarigt. Bara för att man blir intresserad och vill ha sex med en person eller spanar in någons bröst betyder det inte alltid att man bara vill ligga.

Man blir ju oftast intresserad ytligt först innan man börjar gilla någon ordentligt.
Citera
2013-06-13, 15:42
Medlem
aeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Jag ser det inte som en överenskommelse, jag ser det som bedrägeri och jag straffar det. Frågor?

Jag förstår faktist inte vad som är bedrägligt? Är det de faktum att de vill något med dig genom att vara på ett visst sätt?
Citera
2013-06-13, 15:43
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Min tes är ju att det är de "snälla" killarna som är onda, vi kan kalla dem flaska om inte annat. Snälla killar är egentligen inget annat än fega "badboys" något som ingen vettig tjej vill ha i längden.
Du har ju inte rätt antal kromosomer. Det är ju för fan du som har dolda intentioner med det här. Du vill ha tjänster utförda utan att ge något tillbaka. Tänk om de här killarna faktiskt VILL lära känna dig, gå på bio med dig, äta med dig? Självklart vill de ligga OCKSÅ, det vill alla, men de kanske faktiskt har goda intentioner.

Sluga fittluder...
Citera
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Haha tänk om vi män kunde gå ut på krogen, bli bjudna på drinkar och slyna runt utan att behöva lyfta ett finger, och dessutom kräva att tjejerna skulle ha bra jobb och vara vältränade!

Skulle säga att det har med attityd att göra. Vill man ragga på krogen och behandla tjejer som alla andra miffon så visst.

På min tid, tja för ca 20 år sedan, så betalade fan i mig en tjej för mig på dejten om hon bjöd ut mig. Fattar inte var självkänslan har tagit vägen.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Jag förstår faktist inte vad som är bedrägligt? Är det de faktum att de vill något med dig genom att vara på ett visst sätt?

Korrekt, de föreställer sig vara min vän för att sedan kunna få knulla. Nu pratar jag om "snälla" killar som är som klister på mig och aldrig slutar höra av sig, det är så uppenbart att jag som person inte har något direkt värde utan det är endast säd som skall tömmas.
Citera
2013-06-13, 15:44
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Korrekt, de föreställer sig vara min vän för att sedan kunna få knulla. Nu pratar jag om "snälla" killar som är som klister på mig och aldrig slutar höra av sig, det är så uppenbart att jag som person inte har något direkt värde utan det är endast säd som skall tömmas.
Du är ju sjuk i huvudet. Var fan får du det här ifrån? Du verkar ju leva i någon slags psykos...
Citera
2013-06-13, 15:45
Medlem
Dawnriders avatar
Citat:

Är du telepatisk eller nåt?

Eller hade du en dålig erfarenhet och är rejält bitter pga det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in