Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-06-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosspappa
Då förtjänar du det. Vad hade du förväntat dig? "Förlåt för att jag provocerade dig online. Visste inte att folk som faktiskt har aspergers kollade på youtube klipp"

You fed the trolls.
jag trodde ju jag kunde banna honom!
mitt problem är inte vad han skrev utan att youtube gör honom immun mot att få honom att sluta
Citera
2013-06-11, 20:18
Medlem
MissionImpossibles avatar
Om han nu skrivit eller gjort något på youtube eller nätet är det bara du som kan se det.
För jag får då inte fram ett enda dugg då hans profil inte är offentligt...
Plocka bort honom från ditt egna konto så slipper du skiten...
Citera
2013-06-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Om han nu skrivit eller gjort något på youtube eller nätet är det bara du som kan se det.
För jag får då inte fram ett enda dugg då hans profil inte är offentligt...
Plocka bort honom från ditt egna konto så slipper du skiten...
hur kan jag plocka bort honom?
Citera
2013-06-11, 20:44
Medlem
graffsthlms avatar
Han har gjort ett nytt konto och ändrat sitt namn till det som han hade tidigare.
Citera
2013-06-11, 20:46
Medlem
MissionImpossibles avatar
Du får gå in på ditt google+ konto och gå in på följare o plocka bort honom, alt göra din egna profil till privat istället för offentlig..
Citera
2013-06-11, 20:47
Medlem
gulaLejonets avatar
ignorera honom bara så slutar han nog
Citera
2013-06-11, 20:57
Medlem
Adversariuss avatar
Jag har lösningen.

Gör såhär: stäng av datorn, gå ut ur lägenheten/huset och sätt dig utanför. Ta ett djupt andetag och se dig lite omkring. Tänk sedan "jag låter ett okänt, ansiktslöst användarnamn på internet, en person som jag aldrig träffat och aldrig kommer träffa, såra mina känslor. Varför gör jag det? Ska jag ta det personligt när helt okända människor, som inte vet ett dyft om mig, skriver något taskig på internet? Ska jag ägna min tid åt att försöka få dem att sluta, eller ska jag helt enkelt strunta i det?".
Citera
2013-06-11, 21:00
Medlem
donaukinds avatar
Strunta bara i skithögen, och gå vidare. Det är internettuffingar vi snackar om. Att diskutera någonting på Youtube/Facebook är som att självmant injicera sig själv med aids
Citera
2013-06-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Han har gjort ett nytt konto och ändrat sitt namn till det som han hade tidigare.
nej det har han inte, jag gick till hans konto för att testa blocka honom igen men det stod att han redan var blockad.
Citera
2013-06-11, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag har lösningen.

Gör såhär: stäng av datorn, gå ut ur lägenheten/huset och sätt dig utanför. Ta ett djupt andetag och se dig lite omkring. Tänk sedan "jag låter ett okänt, ansiktslöst användarnamn på internet, en person som jag aldrig träffat och aldrig kommer träffa, såra mina känslor. Varför gör jag det? Ska jag ta det personligt när helt okända människor, som inte vet ett dyft om mig, skriver något taskig på internet? Ska jag ägna min tid åt att försöka få dem att sluta, eller ska jag helt enkelt strunta i det?".
det är inte att han sårade mina känslor jag bryr mig om, jag är tonåring så jag är van och bryr mig inte.
det jag är oroad över är att han fortfarande kan skicka meddelanden trots min block.
är även oroad över att youtube inte har någon kontaktinfo.
Citera
2013-06-11, 21:56
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragomir
det är inte att han sårade mina känslor jag bryr mig om, jag är tonåring så jag är van och bryr mig inte.
det jag är oroad över är att han fortfarande kan skicka meddelanden trots min block.
är även oroad över att youtube inte har någon kontaktinfo.

Här har du kontaktinfo

http://www.youtube.com/t/contact_us

Hoppas det löser sig
Citera
2013-06-11, 22:04
Medlem
vilket klipp kollade du på?
undrar bara med tanke på asperger beskyllelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in