Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-06-09, 18:35
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Är jag ensam om att få mejl ifrån YouTube så fort det är någon aktivitet på min prenumerationssida, varje gång någon lägger till en spellista till att lägga upp ett videoklipp får jag ett mejl om det.
Nej. Det är inställt som standard.
Citera
2013-06-11, 18:09
Medlem
youtube snubbe som gör allt för att såra

Om detta är fel forum kan någon sätta det rätt tack?

det är en snubbe på youtube som sänder mycket nedvärderade meddelanden om mig för att jag har Aspergers syndrom (han är tydligen och jävlas med folk hela tiden, hans konto är bara för att jävlas tydligen) självklart så blockade jag honom för att slippa fler meddelanden och jag skev till honom att jag blockade honom.
nu får jag detta av honom:
You can't block me faggot, Youtube admin gave my account a special status for that, that's why I can still reply you. everyone is looking at you like you were a retard.

Seriöst?
vad fan är detta?
han har alltså någon tillstånd av youtube som gör honom o ban bar, och nu sitter han där och bara fortsätter håna mig
jag försökte hitta något nummer eller mejl till youtube så dom kan få reda på vad denna snubben håller på med men jag hittar inte en dyft, har youtube inget sätt att nå dom?
känner mig jävligt sårad av denna snubben och tycker jag åtminstånde ska kunna banna honom
Citera
2013-06-11, 18:12
Medlem
katt08s avatar
Har du kollat så att det är samma användarnamn? Han kan ju gjort ett nytt konto och använt Sitt google+namn, som då var samma som på det förra kontot. Har du provat att blocka igen alternativt rapportera honom? Har för mig att det finns någon sådan funktion.
Citera
2013-06-11, 18:21
Medlem
MissionImpossibles avatar
Vad heter snubben på youtube??
Citera
2013-06-11, 18:23
Medlem
DreamNights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
MM, precis. Det undrar jag okså.
Citera
2013-06-11, 18:26
Medlem
Gh0steds avatar
"Youtube admin", hah.
Personen skapade med all sannolikhet ett nytt konto, eller har hittat något sätt att låsa upp ignores som ligger mot sitt konto.
Citera
2013-06-11, 18:31
Medlem
khys avatar
Ska du kunna banna honom?
Sedan kan man ju undra hur han fick reda på att du har Aspergers syndrom, gissade han bara rätt eller har du sagt det till honom av någon anledning?
Citera
2013-06-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt08
Har du kollat så att det är samma användarnamn? Han kan ju gjort ett nytt konto och använt Sitt google+namn, som då var samma som på det förra kontot. Har du provat att blocka igen alternativt rapportera honom? Har för mig att det finns någon sådan funktion.
japp det är samma
Citera
2013-06-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible
Adolf Poole
Citera
2013-06-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khy
Ska du kunna banna honom?
Sedan kan man ju undra hur han fick reda på att du har Aspergers syndrom, gissade han bara rätt eller har du sagt det till honom av någon anledning?
han sa att alla som tittade på ett youtube klipp var idioter och hade Aspergers.
jag sa att jag faktiskt hade Aspergers och fan det han skrev nedvärderande.
and then it was going on...
Citera
2013-06-11, 19:49
Medlem
Likbleks avatar
Vad är problemet? Finns det någon läsplikt på PMs?
Citera
2013-06-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragomir
han sa att alla som tittade på ett youtube klipp var idioter och hade Aspergers.
jag sa att jag faktiskt hade Aspergers och fan det han skrev nedvärderande.
and then it was going on...

Då förtjänar du det. Vad hade du förväntat dig? "Förlåt för att jag provocerade dig online. Visste inte att folk som faktiskt har aspergers kollade på youtube klipp"

You fed the trolls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in