2013-05-14, 22:12
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paks123
Aktiva nu (2013) MADMAN, 138, 47K, MÖH, KBH, TOKIG, TRIQ, BUCK, MIC, ASK, GLC, KEVA, TOC, DIFF, WNC...
Nu tar du väl ändå i lite. Hälften av de du nämner skulle man verkligen inte kunna klassa som "aktiva", mic, ask, gl, wnc har väl inte lirat speciellt mycket alls i vinter.. konstigt att du nämner dessa men inte tex. youl eller iou. buck inte vart särskilt aktiv här kan jag tycka men han syns ändå överallt så han verkar ha grov intensitet i sin bombing. Keva har bara gjort tags, kan han ens måla? dock tagar han en hel del i vissa områden och de ser helt okej ut.

Sedan undrar jag vilka triq och toc är, aldrig sett någonsin, så att kalla de för akriva är väl grov överdrift. tycker överlag du verkar ha dålig koll på scenen..
Citera
2013-05-19, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Nu tar du väl ändå i lite. Hälften av de du nämner skulle man verkligen inte kunna klassa som "aktiva", mic, ask, gl, wnc har väl inte lirat speciellt mycket alls i vinter.. konstigt att du nämner dessa men inte tex. youl eller iou. buck inte vart särskilt aktiv här kan jag tycka men han syns ändå överallt så han verkar ha grov intensitet i sin bombing. Keva har bara gjort tags, kan han ens måla? dock tagar han en hel del i vissa områden och de ser helt okej ut.

Sedan undrar jag vilka triq och toc är, aldrig sett någonsin, så att kalla de för akriva är väl grov överdrift. tycker överlag du verkar ha dålig koll på scenen..

Då ber jag om ursäkt om jag glömt att skriva några.. triq,toc kör rätt mycket på skallberget,Gidde,Råby.. Men det är nog bara tags jag sett..
Citera
2013-05-19, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paks123
Då ber jag om ursäkt om jag glömt att skriva några.. triq,toc kör rätt mycket på skallberget,Gidde,Råby.. Men det är nog bara tags jag sett..

Mycket på skallberget? Nej glöm det...
Citera
2013-05-30, 23:25
Medlem
138 ä rökta
Citera
2013-05-31, 07:57
Medlem
gonzorockers avatar
Rökta som i stekta eller torskat?

Som nyinflyttad i västerås måste jag ju säga att det här är en av dom döaste städerna jag har varit i på graff fronten, är ju ändå sveriges 5e största stad..
Iof bor jag centralt men åker tåg i båda riktningarna en del.
Sist jag bodde här, för kanske 10 år sen var det ett jävla drag på scenen däremot.

Det finns alltså ingen laglig vägg? För jag har sett folk måla på dagen i utkanten av stan mot enköpings hållet.
Citera
2013-05-31, 08:00
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker

Som nyinflyttad i västerås måste jag ju säga att det här är en av dom döaste städerna jag har varit i på graff fronten, är ju ändå sveriges 5e största stad..
Sist jag bodde här, för kanske 10 år sen var det ett jävla drag på scenen däremot.

Det finns alltså ingen laglig vägg? För jag har sett folk måla på dagen i utkanten av stan mot enköpings hållet.
Håller med om att det är rätt dött här om man jämför med 10 år sedan. Den lagliga väggen öppnar nu på lördag faktiskt! Mer info på: http://vasterasvaggen.blogspot.se/
Citera
2013-05-31, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Håller med om att det är rätt dött här om man jämför med 10 år sedan. Den lagliga väggen öppnar nu på lördag faktiskt! Mer info på: http://vasterasvaggen.blogspot.se/
Alla städer är väl döda om man jämför med hur det var för tio år sedan!
Citera
2013-05-31, 17:10
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Fy fan va trevligt!
Citera
2013-06-03, 21:33
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker

Det är väl inget jättebra drag i scenen direkt. Just linjeväggar målas rätt sällan (även om det ploppar upp något nytt ibland) så ska du se nåt som händer, ta dig ut från centrum. Under vintern har det varit rätt många tunnlar och andra väggar målade här o där men kan tänka mig att det kommer bli mindre nu när värmen & buffen kommit - inte många väggar har sanerats under vintern. Laglig vägg finns och fejms finns där det målas rätt mycket. Rätt bra drag på godsen.

Finns nån blogg som jag fått hjärnsläpp o glömt nu där det postas en del bilder från stan.
Citera
2013-06-11, 16:40
Medlem
Montanaburkens avatar
Efter mer än en hel jävla månad har http://streetartwsr.blogspot.se/ uppdaterat sin sida med 2 bilder. Möhsen var riktigt fet! Undrar dock varför den andra bilden hamnade under etiketten BLACK BOOK. När man klickar sig in på BLACK BOOK kommer det massa old school. Så vitt jag vet är inte PBL några gamla rävar? Eller har jag bott under en sten?
Citera
2013-06-11, 17:07
Medlem
gonzorockers avatar
Väggen var ju skit fet ju, blir till att hänga där i helgen om vädret är okej.

MÖHS var ju schysst ja..
Citera
2013-06-11, 23:14
Medlem
Citat:
Efter mer än en hel jävla månad har http://streetartwsr.blogspot.se/ uppdaterat sin sida med 2 bilder. Möhsen var riktigt fet! Undrar dock varför den andra bilden hamnade under etiketten BLACK BOOK. När man klickar sig in på BLACK BOOK kommer det massa old school. Så vitt jag vet är inte PBL några gamla rävar? Eller har jag bott under en sten?

Han har klickat fel på etikett bara, 2013 skulle det nog vara , gissade jag att han tänkt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in