2013-06-12, 00:01
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Efter mer än en hel jävla månad har http://streetartwsr.blogspot.se/ uppdaterat sin sida med 2 bilder. Möhsen var riktigt fet! Undrar dock varför den andra bilden hamnade under etiketten BLACK BOOK. När man klickar sig in på BLACK BOOK kommer det massa old school. Så vitt jag vet är inte PBL några gamla rävar? Eller har jag bott under en sten?
pbl är typ två kids, mestadels en som kör Bekor som "målar". vet ej om han kör olagligt bortsett från fames då.
såg att han lagt en olaglig throw-up i en tunnel på bloggen, smart han är... han kommer torska eftersom han stekt ut sitt ansikte på internet.
Senast redigerad av jagluktarketchup 2013-06-12 kl. 00:21.
Citera
2013-06-12, 10:57
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
pbl är typ två kids, mestadels en som kör Bekor som "målar". vet ej om han kör olagligt bortsett från fames då.
såg att han lagt en olaglig throw-up i en tunnel på bloggen, smart han är... han kommer torska eftersom han stekt ut sitt ansikte på internet.
Mjo, inte så jävla smart att ha ansiktet ute på youtube när man målar kanske. Har för mig att det inte var så jävla svårt att hitta killen på facebook heller. Å andra sidan är dt ju bara någon som "snott hans tag och målat olagligt" om fel person skulle fråga.

Möhs feta som vanligt.. den där spoten är rätt skojjig.
Citera
2013-06-19, 15:41
Medlem
Montanaburkens avatar
Ni har säkert märkt av att nya busshållplatser suttit upp. Jag har redan sett en tag på glaset där reklamen ska sitta, gjord med en tjock penna. Kan tänka mig att alla writers kommer vara sugna på dessa nya platser!
Citera
2013-06-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ni har säkert märkt av att nya busshållplatser suttit upp. Jag har redan sett en tag på glaset där reklamen ska sitta, gjord med en tjock penna. Kan tänka mig att alla writers kommer vara sugna på dessa nya platser!

Varför skulle det vara någon skillnad mot dom gamla busskurerna?
Citera
2013-06-19, 22:44
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen
Varför skulle det vara någon skillnad mot dom gamla busskurerna?
Shysst med lite ny ''bakgrund'' antar jag? Jag är i alla fall taggad på att tagga dem.
Citera
2013-06-19, 22:49
Medlem
Citat:
Shysst med lite ny ''bakgrund'' antar jag? Jag är i alla fall taggad på att tagga dem.

Kör hårt!
Citera
2013-06-28, 04:41
Bannlyst
Hur ser det ut i Västerås nu för tiden egentligen?.. Har inte varit där på åratal.. Ligger "MADMAN" och dom rävarna i något fof.?
Citera
2013-06-29, 11:30
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Hur ser det ut i Västerås nu för tiden egentligen?.. Har inte varit där på åratal.. Ligger "MADMAN" och dom rävarna i något fof.?
Ja dom kör väl litegrann men absolut inte som för ett par år sedan, kanske kan ploppa upp nån tag ibland bara. I övrit skulle jag säga att det är ganska dött för tillfället, i alla fall på min sida av stan. Under vintern hände det lite mer vad jag såg iaf.
Citera
2013-07-05, 11:47
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Vill tillägga att det är svarta sittplatser så en vit, chrome eller någon ljus penna på dem skulle sitta fint!
Citera
2013-07-05, 18:46
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Vill tillägga att det är svarta sittplatser så en vit, chrome eller någon ljus penna på dem skulle sitta fint!
Ja, tror inte någon missat detta. Har du hållt ögonen öppna skulle d även sett att många redan gjort just det också, silverpenna är standard att ha i fickan 24/7.
Citera
2013-09-03, 20:05
Medlem
EnLitenkilles avatar
Va i V-ås i helgen. Vad har hänt med stan?? Hur kan stan gå från att vara Sveriges fetaste graffitistad till att bli rena raka motsatsen? IAK, kom tillbaka!!
Citera
2013-09-03, 21:01
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Va i V-ås i helgen. Vad har hänt med stan?? Hur kan stan gå från att vara Sveriges fetaste graffitistad till att bli rena raka motsatsen? IAK, kom tillbaka!!
Västerås har klottrare men många kör där det inte syns för gemene stadspromenerare och gör det mycket bra, tolka det hur du vill. Det är klart att det inte ser ut som då, men vilken stad har en scen som idag är lika stark som tidigt 2000-tal? däremot är jag beredd att hålla med om att det är rätt tråkigt i stan (själva streetscenen, räknar bort tåglirare och fames) just nu. Min tes är att det under ett antal år saknats någon/några riktigt aktiva målare som håller gatuscenen igång. Det finns gott om sporadiska målare som gör pieces då och då men det räcker inte för att hålla det "igång", pieces buffas snabbare än nya kommer upp och det leder i sin tur att staden blir rätt tom på graff - toys tröttnar när det inte finns några att se upp till och nya generationers graffare blir färre. Alltid några som har aktiva perioder men det finns ingen som enligt mig ligger i ihärdigt år efter år vilket jag kan tycka behövs för en levande scen.. någon som "drar lasset" så att säga. Just i vintras tyckte jag scenen var på uppsving, men nu vettefan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in