2013-06-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Då hade hon med största sannolikhet skrivit det. Dessutom tror jag aldrig hon får ett förskott på en bok igen, hon sa väl till och med att hon fortfarande är skyldig sitt gamla förlag en bok?

Nu vet jag för övrigt helt säkert att det är en LSS-lägenhet hon bor i, på Östra Promenaden i Malmö. Kan det inte vara så enkelt att det är det boendet som sponsrar möblerna? Eller att hon lyckats tigga till sig ett utökat bidrag från kommunen pga dubbeldiagnoser osv.

Jag kan bekräfta hon bor på Östra Promenaden 23.
Nej det här boendet består av vanliga lägenheter. Man få själv stå för möbleringen. Man kan söka försörjningsstöd för möbler och TV om man saknar inkomst. Det föregående hyresgästen blev vräkt på grund av grov vanskötsel och grova hot mot personalen. Lägenheten fick en helrenovering.
Hon har ingen namnskylt på lägenhetsdörren, men hon är nyinflyttad.
Det finns nio stycken som bor på boendet. Det är endast en av dem som arbetar och han arbetar halvtid. Han arbetar som IT-ansvarig åt SeniorNet Malmö
Citera
2013-06-11, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNyfiken59
Jag kan bekräfta hon bor på Östra Promenaden 23.
Nej det här boendet består av vanliga lägenheter. Man få själv stå för möbleringen. Man kan söka försörjningsstöd för möbler och TV om man saknar inkomst. Det föregående hyresgästen blev vräkt på grund av grov vanskötsel och grova hot mot personalen. Lägenheten fick en helrenovering.
Hon har ingen namnskylt på lägenhetsdörren, men hon är nyinflyttad.
Det finns nio stycken som bor på boendet. Det är endast en av dem som arbetar och han arbetar halvtid. Han arbetar som IT-ansvarig åt SeniorNet Malmö

Är du en av de boende?
Citera
2013-06-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManiDrama
Nej, bara till dig faktiskt. Vad det säger om mig? Att jag och många andra är sjukt trött på ditt off topic-babbel. Håll dig till ämnet!

Eller att du är en mycket arrogant och obildad människa.
Citera
2013-06-11, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regrepsa
Är du en av de boende?
Nej, en av mina vänner bor där, så jag har så att säga inside information. Han skulle aldrig skriva här.
Citera
2013-06-11, 12:34
Medlem
Ingen som vet var Jonas är och gör? Han levde väl på bernys cash, sägs det i alla fall, så han borde väl antingen ha styrt upp sig och skaffat jobb eller är ett bidragsfall vid det här laget...
Citera
2013-06-11, 13:06
Medlem
Citat:
Nej, en av mina vänner bor där, så jag har så att säga inside information. Han skulle aldrig skriva här.

Kan din vän skvallra om något annat till dig som du kan skvallra vidare till oss?
Citera
2013-06-11, 13:42
Medlem
Citat:

Vet du om det är ok att man bor flera i de lägenheterna? berny har ju inneboende nu.
Citera
2013-06-11, 16:20
Medlem
check it out; http://bernyblue.se/2013/june/rattsprocess.html
Citera
2013-06-11, 17:16
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
check it out; http://bernyblue.se/2013/june/rattsprocess.html

Som vi trodde då. Sen att det här skulle bli ngt slags nytt knutby som Berny framställt det köper jag inte för fem öre. Det är inget som säger att det blir en fällande dom bara för att det gått upp i tingsrätten.
Citera
2013-06-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Som vi trodde då. Sen att det här skulle bli ngt slags nytt knutby som Berny framställt det köper jag inte för fem öre. Det är inget som säger att det blir en fällande dom bara för att det gått upp i tingsrätten.

Hennes försök till att manipulera alla är ju helt fantastiska. Lika fantastiska som hennes storys.
Hon borde bli fantasy-författare.
Citera
2013-06-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Hennes försök till att manipulera alla är ju helt fantastiska. Lika fantastiska som hennes storys.

Haha! Vad är det egentligen för rättsprocess?
Citera
2013-06-11, 20:01
Medlem
violinsofviolences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway

Haha, ja serri

Jag ser fram emot att läsa om rättsprocessen & hennes uppväxt, oavsett om det hon skriver är sant eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in