2013-06-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Lol. För att de gillar hans musik möjligtvis? För att han har gjort en jävla massa låtar man kan sjunga med till? Att känslan när en hel arena sjunger med i en och samma låt är helt obeskrivlig? Men fundera du ett tag till

Han spelade inte ens She Wolf, om du ni vill ha "sjunga med" så var det bara på Titanium och if I lose myself. 2 låtar på en och en halv timme
Tyvärr han är skit Live, tycker dock om han som producent!

Citat:
Tack vet jag riktiga djs som carl cox och fatboy slim. Men de spelar inte ID eller leave the world behind så summerburst kommer ju knappast boka dessa

Tack vet jag riktiga djs som Dj Adolf men han spelar inte carl cox låt så summerburst lär ju inte boka honom.
Citera
2013-06-10, 20:34
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Han spelade inte ens She Wolf, om du ni vill ha "sjunga med" så var det bara på Titanium och if I lose myself. 2 låtar på en och en halv timme
Tyvärr han är skit Live, tycker dock om han som producent!
Nu blev de ju intervjuade innan spelningen, så de hade ju ingen aning om hur hans set skulle se ut. Om jag går på en Guetta-konsert förväntar jag mig låtar som man känner igen med mycket sång, vilket skulle göra mig oerhört taggad - som de i intervjun.
Citera
2013-06-10, 22:26
Medlem
discomusens avatar
Summerbusters! Väderprognosen ser långt ifrån ljus ut inför helgen här i huvudstaden. Det har spöregnat hela dagen och regnet ser ut att hålla i sig veckan ut. Dags att tänka om med andra ord?!
Citera
2013-06-10, 22:42
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Summerbusters! Väderprognosen ser långt ifrån ljus ut inför helgen här i huvudstaden. Det har spöregnat hela dagen och regnet ser ut att hålla i sig veckan ut. Dags att tänka om med andra ord?!

Nu är du lite väl pessimistisk, så illa är det inte. Lördagen ser ut att bjuda på bra väder och fredagen verkar klarna upp på eftermiddagen, helt ok med andra ord (om prognosen inte ändras).
Citera
2013-06-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Tänka om? Om du menar att du ska stanna hemma för lite regn så gör gärna det. Då slipper vi sånt folk
Citera
2013-06-10, 22:49
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEE91
Tänka om? Om du menar att du ska stanna hemma för lite regn så gör gärna det. Då slipper vi sånt folk

HAHA oj det var inte meningen att det skulle tolkas som att jag tänker stanna hemma. Tänkte mer klädmässigt - man vill inte stå och frysa i ett dygnsurt linne så att säga.
Citera
2013-06-10, 23:23
Medlem
Mantisss avatar
http://www.youtube.com/watch?v=S53N1QamzZg

Tycker fortfarande att den här låten är sjukt bra.

Skön jävla stämning i pauserna under Summerburst 2011.
Citera
2013-06-11, 00:17
Bannlyst
Måste bara tillägga att den bästa låten som spelades på Summerburst 2013 i Göteborg var,

Noisecontrollers- Scared (spelad av W&W)
Citera
2013-06-11, 01:54
Medlem
zaaph1s avatar
Gåre att få tag på en fredagsbiljett någon stans?
Citera
2013-06-11, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel

Och de är "riktiga" för att de spelar musik som DU gillar? Nolla.
Nej, för att de spelar riktig house. Inte pop som nämnda Alesso.

Skulle nästan vilja gå så långt att påstå att Summerburst inte är en EDM festival. Större homogen grupp som samlats blir fan svårare att hitta än på summer~.

Att du tycker att guettas "låtar som man kan sjunga med i" är grymma säger ju allt. Guetta är en bra producent, värdelös dj dock ska han samarbeta med kändisar i tid och otid vilket gör att låtarna blir skit. Pop javisst, och kulorna rullar in. Men inte bra house, nej. Aldrig.
Citera
2013-06-11, 07:49
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Nej, för att de spelar riktig house. Inte pop som nämnda Alesso.

Skulle nästan vilja gå så långt att påstå att Summerburst inte är en EDM festival. Större homogen grupp som samlats blir fan svårare att hitta än på summer~.

Att du tycker att guettas "låtar som man kan sjunga med i" är grymma säger ju allt. Guetta är en bra producent, värdelös dj dock ska han samarbeta med kändisar i tid och otid vilket gör att låtarna blir skit. Pop javisst, och kulorna rullar in. Men inte bra house, nej. Aldrig.
Nu är du ju där igen, "riktig house". Det är ju din värdelösa åsikt. Du vet väl att det finns en jävla massa olika genrer inom housen?

Du kallar Alessos musik för "låtsashouse" för att du inte gillar den. Det är som att jag skulle påstå att Bajen inte är ett riktigt fotbollslag, med anledningen att de suger. Du hör ju hur dumt det låter.

Nu har jag inte påstått att Guettas musik är "grym", endast att det alltid är härligt med musik man både kan sjunga med och dansa till.
Citera
2013-06-11, 08:37
Medlem
Vad låg priser på i baren i göteborg?
för flaska rose, skumpa, cider bärs osv osv.....
kul att veta inför sthlm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in