2013-06-03, 16:51
Medlem
När ska man helst fylla på med mera om ruset börjar släppa 2-4 timmar efter intag av 2?
Vad är bäst att fylla på med av 1-2 evil viktor till (redan tagit 2), Lite hasch, mera sub, eller en blandning de tre(blanda 3-mix eller 2)?

Alltså vad ger dig mest rus och håller kvar ruset i påfyllnings syfte?

Uppskattar snabba svar jävligt mycket då jag är i nod-mode ganska gött men det släpper
Senare svar är även det grymt bra.

Mvh
Citera
2013-06-05, 01:25
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Vet någon hur det är med blandning av subutex och ritalina? är det någon fara med den blandningen

Lugnt, brukar köra det.
Citera
2013-06-06, 07:42
Bannlyst
Fastnade på subben i 5-6 veckor i stort sett dagligen, och nu sitter man och tänder av. Har gått 2 veckor, och visst är det bättre nu än i början. Men mår fortfarande otroligt dåligt. Haft en massa olika substanser att gå på för att minska at'n. Gick på ghb dom första dagarna, sen massa lyrica o benzo. Och dom senaste dagarna phenibut.

Skulle jag kunna fortsätta på phenibut ett par dagar till om jag slutar med det direkt sen och låter bli det i någon månad? Mår så jävla mycket värre utan phenibut, doserna jag kör är 3-4g om dagen.

Hur länge tror ni jag kommer må såhär? Märker fan inte ens skillnad från dag till dag.
Senast redigerad av Ticsmongo 2013-06-06 kl. 07:45.
Citera
2013-06-06, 21:44
Medlem
Stone..s avatar
Jag och polaren köpte en varsin sub 8:a för ett tag sen. Båda två tyckte det var dåligt mot vad man hört! Men jag fick inget speciellt rus av den 8:an.
Citera
2013-06-08, 23:32
Medlem
Om jag tagit 2mg clonazepam och 2mg subutex för 4-5 timmar sedan. Kan jag då fylla på med lika mycket och få tillbaka en del av ruset eller är det bara slöseri? Ni kan även svara på frågan som om jag hade tagit det för 2-3 timmar sedan istället om det gör något skillnad.

Fråga 2 som inte är lika viktigt: Är det värt att fylla på med bara mer benso eller någon annan booster
som hasch? Eller är det mest värt att bara fylla på med sub tro? eller sub och en booster samtidigt?

Alla seriösa svar på dom här frågorna skulle jag uppskatta riktigt mycket

Hjälp mig underbara flashback medlemmar

Mvh
Citera
2013-06-09, 15:25
Medlem
JanDolmes avatar
Hejsan fick ta på en sort sub som är orange. Någon som testat? svider mer i näsan än den äldre varianten. Tycker den är mindre potent också. Får boosta med 2st xanor så kanske det blir åka av! Sveper lite grapejucie också! Ha det bra opiatorskar!
Citera
2013-06-10, 08:57
Medlem
lah-mis avatar
Det tar skitlång tid (ca 3 timmar) innan jag känner av subutex, och typ det dubbla innan full effekt. Tar det nasalt. Går det att snabba upp det på något sätt? Har testat att kombinera med Lyrica men det blir ingen skillnad.
Citera
2013-06-10, 11:10
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lah-mi
Det tar skitlång tid (ca 3 timmar) innan jag känner av subutex, och typ det dubbla innan full effekt. Tar det nasalt. Går det att snabba upp det på något sätt? Har testat att kombinera med Lyrica men det blir ingen skillnad.

för mig tar det aldrig mer än 1 timma att känna av subben och då tar jag under tungan, näsan ska ju gå snabbare så det låter ju konstig att det tar 3 timmar för dig.
Citera
2013-06-10, 11:34
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
för mig tar det aldrig mer än 1 timma att känna av subben och då tar jag under tungan, näsan ska ju gå snabbare så det låter ju konstig att det tar 3 timmar för dig.

Ja, mediciner etc brukar ta lång tid att verka på mig av någon anledning... Kanske har något med ämnesomsättningen att göra, jag vet inte. Det sitter i väldigt länge sedan vilket iofs är positivt. Men något irriterande när det tar en halvtimme för kompisen och jag får vänta i evigheter
Citera
2013-06-10, 12:43
Medlem
svartwhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanDolme
Hejsan fick ta på en sort sub som är orange. Någon som testat? svider mer i näsan än den äldre varianten. Tycker den är mindre potent också. Får boosta med 2st xanor så kanske det blir åka av! Sveper lite grapejucie också! Ha det bra opiatorskar!

Var den mycket hårdare? Fick tag i en sub som var stenhård, gick inte krossa till pulver och tog riktigt lång tid för mig att krossa så det gick fint att snorta. Men funkade som den skulle
Citera
2013-06-10, 15:55
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartwhite
Var den mycket hårdare? Fick tag i en sub som var stenhård, gick inte krossa till pulver och tog riktigt lång tid för mig att krossa så det gick fint att snorta. Men funkade som den skulle
De är väl dom vita utan märkning och bara brytskåra? buprenorphine orifarm (dom "nya" B8orna som inte finns längre)
Citera
2013-06-10, 22:55
Medlem
Denoms avatar
Har rökt en hel del bra sativa och måste säga att det helt eliminerar all dåsighet och trötthet så får man ett rus som utöver riktigt bra eufori var skönt flummig utan att bli särskilt mystrött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in