Citat:
Ursprungligen postat av
POTESTATIVUS
Att rösta på SvP är inte det rätta alternativet då. SvP vill bara kasta ut folk de tycker är äckliga bara. Håller med att zigenare är ingen vacker syn att titta på. Men dessa kastar ut sig själv förr eller senare.
Problemet med SvP politiken är att man drar alla invandrare över en kam. Jag är mycket medveten att DU är medveten att det finns duktiga och bra invandrare som är inte allt för svart upp i skallen som det ser ut. Men du har fått för dig att dessa skulle vara något hot mot Sveriges kultur och nation.
Sådan politik kommer inte att genomföras i Sverige då nästan ingen stödjer den förutom SvP. Kollar man andra mätningar som är SD ett mer intressant alternativ om man jämför invandringskritiska partier med varandra.
Det är inte individerna i sig som är hotet, det är människorna som styr landet i dagsläget som är hotet. Som hjärntvättar folk, luras och ljuger.
Politikerna gör ingenting för att lösa detta, dom bryr sig bara om sig själva. Ibland måste man sätta hårt mot hårt även om priset blir dyrt.
Tro mig, jag har velat på detta beslut länge, jag har velat tro på demokratin länge. Men politikerna gör ingenting... bara ljuger och mörkar och fortsätter med propaganda.
Dom skiter i oss.
Detta är politik, enbart, så styrs världen och det är det verktyget man måste använda.