Citat:
Ursprungligen postat av
POTESTATIVUS
Jag är inte kulturmarxist.
Okej då, vi gör väl ett nytt försök.
Citat:
1. Jag sa inte att alla judar är intelligenta.
Du sa att "många vetenskapsmän och framgångsrika är judar" när vi pratade om etnicitet. Jag försökte t.o.m avstyra diskussionen att handla om judar och sa istället att du kunde jämföra somalier med italienare, men då du är en sionist som älskar judar så verkar du inte kunna släppa dem. Det är skitsamma om judar är intelligenta, de är fortfarande genetiskt främmande och det finns ingen anledning för dem att vara i Sverige eller styra över svenskarna. Likaså är en somalier genetisk främmande.
Citat:
2. Jag sa inte att alla svenskar är "skitsamna".
Jag ställde en fråga om varför du tycker att svensk kultur är överordnat svensk genetik vilken du inte kunde svara på. Istället började du tjata ännu mer om kulturen och midsommarfirande. Ingen har förnekat att somalier eller judar kan apa efter svensk kultur likt en apa kan lära sig skala en banan eller lära sig symboler, det förändrar ingenting. Och då du inte är intresserad av det etniska arvet samtidigt som du drar upp intelligenta judar så tolkar jag det som att du tycker att svenskar är skitsamma. Hur ska jag annars tolka det?
Citat:
3. Jag sa att jag byter hellre ut dig mot einstein.
Där är skillnaden mellan dig och mig. Jag värderar en lågbegåvad svensk högre än jag värderar en intelligent jude. Du vill ju dock sparka på svensken istället för att vårda honom, lära honom eller vad som nu behövs då det är bättre att byta ut honom mot en intelligent jude som kan berika Sverige.
Citat:
4. Jag måste göra nummerlista för du är genetisk korkad och lättkonkurrerad av negrer.
Ja, vi vet att du gillar negrer och judar mer än svenskar. Det har du varit ganska öppen med.