Citat:
Ursprungligen postat av
Akinator
Det tycks uppenbart att du är vän med R och då har jag all förståelse för att du inte vill tänka så, men samtidigt så lär ju eventuella medhjälpare finnas bland de närmsta vännerna.
R ger ett minst sagt konstigt intryck.
Nej jag är inte vän med herr R, inte ens bekant faktiskt.. kan ha nånting med sisådär drygt 15 år åldersskillnad, helt andra intressen samt +100mils avstånd att göra, vad vet jag..
JA han ger ett konstigt intryck om man enbart går på lösryckta citat och försöker pussla in dem i en lagom luddig teori.
Det här med "frälsaren", det kan inte vara så att hans polare kallat honom det p.g.a hans "jesusskägg"?
och det här med "jävla satanister", ja det ter sig ju misstänksamt eftersom vi skapat en trådsanning angående ritualmord. Jag skulle inte lägga för mycket värderingar i det, han kunde ju lika gärna skrivit "jävla rövhomos". Hade det då varit ett sexualmord?
Citat:
Ursprungligen postat av
ANANAN
Killen är med i hemvärnet. Håller en gammal AK5 på bilden. Reguljära försvarsmakten gick över till AK5C 2008-2010, och den har att annat, heltäckt, axelstöd. Om nån är intresserad...
Kom in i matchen, de är Airsoft-spelare, där hittar du alla möjliga skumma replikor
Har för mig att han har en G36(?) på bilderna från Fallen angel,
http://s22.photobucket.com/user/Zvanilj/media/DSC_0372.jpg.html