2013-06-02, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Ah... Såg bilden nu och nu ser jag att den är stor.

Då kan jag iallafall jämföra, och min är inte riiiktigt lika stor som din i omkrets...
Bara för att behålla dryck-jämförelsen så är min lika stor som en redbull burk xD

Bör ju tilläggas att min kuk (som de flesta andra antar jag) inte är helt cylindrisk den är ju "oval" rätt så mycket bredare än "hög"
Citera
2013-06-02, 13:28
Medlem
Drdeoos avatar
Har inte gått igenom alla 130 sidorna men... jag har fundrerat på fråga 'hur lång är din kuk'
då är frågan, slak eller hård.
Är det när penisen är som minst, t.ex. i kallt vatten, som är svaret?
Citera
2013-06-02, 13:47
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdeoo
Har inte gått igenom alla 130 sidorna men... jag har fundrerat på fråga 'hur lång är din kuk'
då är frågan, slak eller hård.
Är det när penisen är som minst, t.ex. i kallt vatten, som är svaret?

Behagar min herre skämta? Frågan gäller givetvis penis vid erektion.
Citera
2013-06-02, 14:16
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Behagar min herre skämta? Frågan gäller givetvis penis vid erektion.

o i vissa fall när den är slak
Citera
2013-06-02, 18:28
Medlem
ni som klagar på att ni har liten kuk, varför gör ni inte något åt saken? Blir fullständigt vansinnig på dom som säger "det går inte göra något!" osv, jag insåg att min kuk var rätt liten och bestämde mig för att jag vill göra ett ärligt försök att göra den större, har pumpat kuken som en galning i min vatten-penispump och jelqat (töja ut vävnaden), sitter snart på 18 cm med råstånd nu, hade 15 cm förr.
jag skiter i om folk tror på det eller inte, det är förmodligen som allt annat, individuellt hur bra det fungerar. men har man inte ens testat och gett det en ärlig, tålmodig chans så ska man inte uttala sig heller. Helvete vad arg jag blir, finns tiotusentals män som vittnar om hur deras kukar växt av olika metoder.
Citera
2013-06-02, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
ni som klagar på att ni har liten kuk, varför gör ni inte något åt saken? Blir fullständigt vansinnig på dom som säger "det går inte göra något!" osv, jag insåg att min kuk var rätt liten och bestämde mig för att jag vill göra ett ärligt försök att göra den större, har pumpat kuken som en galning i min vatten-penispump och jelqat (töja ut vävnaden), sitter snart på 18 cm med råstånd nu, hade 15 cm förr.
jag skiter i om folk tror på det eller inte, det är förmodligen som allt annat, individuellt hur bra det fungerar. men har man inte ens testat och gett det en ärlig, tålmodig chans så ska man inte uttala sig heller. Helvete vad arg jag blir, finns tiotusentals män som vittnar om hur deras kukar växt av olika metoder.

Att du lagt till galning gör att jag faktiskt är benägen att tro att det funkar.

Det jag får problem med är att min borde i och för sig vara jävligt lång och smal med tanke på hur många år (antar att jag kommit upp i nått eller några år i total "faktiskt" runktid) jag runkat och i och med det klämt på ballen skulle uppskatta att min kuk skulle haft en längd på ca 46 cm och omkrets på 0.7 cm om det funkade.

Men kan man dra i örat och stretscha det med diverse mods så varför skulle man inte kunna påverka kuken?!

Tycker att om nån börjar med det här så skall ni ta en bild per dag med stånd med en referens och sen om två år klippa ihop en film av stilbilderna så vi kan se resultatet! (snälla gör det nån skulle ju bli en censurerad youtube hit)
Citera
2013-06-04, 16:53
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Med tanke på hur flertalet tjejer tyckt jag varit "för" stor så är 2 cm i omkrets inget hit eller dit.

Vet aldrig vad jag ska tro om sådant här. Jag har 19x18 kuk och haft sex med 26 stycken tjejer i mitt liv, ingen har sagt att jag är "för stor", För stor för vad? Fittan? Dom ska ju föda barn som är bra mycket större än 18 cm i omkrets där, så den är ju väl förberedd för olika storlekar.

Om ni menar analen bara så förstår jag dock. Men det låter inte som att det är bara analsex det gäller.

Visst, jag kanske har haft "otur". Och visa tjejer har tyckt att jag är stor (dock långt ifrån majoriteten som sagt något om det), men som det låter på vissa här så borde majoriteten skrika av smärta och säga att det gååår inte. Har aldrig hänt. Tror inte det händer någon som har 17cm i omkrets heller.

Men vad vet jag, du/ni kanske har haft sex med hundratals tjejer och har mycket bättre statistiskt underlag än mig, och jag har bara haft oturen att ha sex med tjejer som är utvidgade som tusan
Citera
2013-06-07, 23:01
Medlem
banzoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Det snackas mycket om bevis mm och att det går att fejka, och jo det gör det ju, men när jag för länge sedan la ut bild på min 50% Fb-dase så blev det "tittarstorm" trots att jag hade ett måttband virat runt den (att få till det själv är ju fan en bedrift bara det) då snackades det ändå om "fejk" men varför skulle jag fejka?

Visst jag gillar att få uppmärksamhet för att jag har en grov kuk, men att fejka för att få den uppmärksamheten är ju bara dumt, om jag skulle få ragg på grund av en fejkbild hur löser jag det då!? en ihålig dildo utanpå min egen snorre!?

Nä frågan är om man inte skulle inrätta nån typ av mätkontrollant, typ om det finns nån brud som vill mäta och provrida, så man kan få ett uttalande och intyg på hur man känns och hur stor man har?! SCB fixar sånt?

Edit: länkar till bilden så slipper era bortpundade hjärnceller jobba overtime https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fimg687.imageshack.us%2Fim g687%2F5545%2Fjadenrgrov.jpg
Skit,det va en tjockjäveln!!
Citera
2013-06-09, 00:31
Bannlyst
shit vilka snoppar alla har!
det beror helt på tekniken ska ni iaf veta. om din snopp är för stor, då får man (eller iaf jag) ont i magen och vill spy. haha! dt kan ju inte va ett bra tecken, eller?
Citera
2013-06-09, 00:57
Medlem
jag har 15 lång och omkrets 12!

Hur är det?
Citera
2013-06-09, 01:26
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xide94
jag har 15 lång och omkrets 12!

Hur är det?
För kort och för tunt. Som tjej hade det varit lika bra att använda ett finger istället
Senast redigerad av libanesa 2013-06-09 kl. 01:38.
Citera
2013-06-09, 01:38
Medlem
libanesas avatar
Ni killar med små penisar, blir ni nervösa när ni ska knulla och rädda att tjejen inte ska "känna" något?
Min signatur visar hur tjejer gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in