2013-05-31, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Medellängd enligt bodycontact är 18--19 cm och grovlek på 16-17 cm, ska man tro på det?

Antalet är ändå stort och det förvånar mig riktigt mycket. Alltså 16-17 i omkrets är en fet balle oavsett länge, eller ja, så länge den är över 11 cm i längd.
Svenskar kanske är bäst utrustade i världen, sinnesjukt enligt mig.

Ell ja vissa är väl säkert trollkonton också, men ändå, finns många som sagt.

Nej. Tro inte på det för ett öre.
Det är så jävla lätt att förfalska saker där så det är nästan skrattretande.
Citera
2013-05-31, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Nej. Tro inte på det för ett öre.
Det är så jävla lätt att förfalska saker där så det är nästan skrattretande.

Okej bra tack , var ärligt talat förvånad. Jag menar vissa hävdar att de har 24x18 i och jag har stöt på ungefär 40 såna personer med de måtten och det är alldeles för många, nån säger sanningen men ändå, 40 är fortfarande sjukt många för mått som 24x18.

Jag hade föredragit en balle på 12 cm längd och 18 grov eftersom måttet är så extremt. Med mina dryga 15x dryga 13 (14 vid roten) är inget extremt alls.
Fattar liskom inte trots så mycket forskning borde man väl ha kartlagt den där satans jävla genen som ger megakukarna.

Men iaf, kan säkert andas ut lite. Här på flashback postade nån en penis på 17 i omkrets och alla ojade, så det är stort även för flashback tack och lov.
Citera
2013-05-31, 14:44
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Medellängd enligt bodycontact är 18--19 cm och grovlek på 16-17 cm, ska man tro på det?
Det där är några ynka cm över medel, knappast monstersize. Därför verkar det rimligt. Tänk också på att BodyContact är en kontaktsida, där går det inte att ljuga vitt och brett om sina mått, då blir lögnaren avslöjad av de tjejer som lögnaren stämmer träff med. BodyContact vill inte ha dålig PR, så lögnare tolereras inte på den sajten, ej heller tolereras lögnare på de sajter som BodyContact på något sätt är involverade i.

Citat:
Ell ja vissa är väl säkert trollkonton också, men ändå, finns många som sagt.
BodyContact och dess samarbetspartners rensar kontinuerligt bort trollkonton. Så antalet trollkonton där är försvinnande få.
Citera
2013-05-31, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Det där är några ynka cm över medel, knappast monstersize. Därför verkar det rimligt. Tänk också på att BodyContact är en kontaktsida, där går det inte att ljuga vitt och brett om sina mått, då blir lögnaren avslöjad av de tjejer som lögnaren stämmer träff med. BodyContact vill inte ha dålig PR, så lögnare tolereras inte på den sajten, ej heller tolereras lögnare på de sajter som BodyContact på något sätt är involverade i.

BodyContact och dess samarbetspartners rensar kontinuerligt bort trollkonton. Så antalet trollkonton där är försvinnande få.

Men sluta trolla, vadå knappast monstersize, vad är monstersize då? 25 cm i omkrets?

Hitta en sån kuk på internet, ja juste, inte i verkligheten, på INTERNET! BILD MED MÅTTBAND!

Stämmer man träff tar man sällan fram måttbandet och mäter för att sen säga hej då, man knullar men säger inte till om kuken var för liten. Och vem orkar sen rapportera till BC att det fanns en lögnare?

Kanske borde sagt det innan men har frågat flera tjejer och par som säger att män inte är så stora som de tror. Det säger en hel del!!
Senast redigerad av landt81 2013-05-31 kl. 15:21.
Citera
2013-05-31, 17:13
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde

Medelomkretsen var 10 cm när man mätte 2300 västerländska män. Medellängden 15cm (I Sverige är det 15.8). Så jo, 17 cm omkrets är monstersize och 19 i längd är 4 cm över genomsnittet.

Ang. annonser på sexsidor så överdriver troligtvis majoriteten med någon/några cm. Sedan är det troligtvis fler storkukade som söker sig till de där sidorna. Inte värt mödan för en med 10 cm att lägga upp bild på sin där.
Citera
2013-05-31, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocD
Var mäter du omkretsen? Mitt på? Roten?
Där det är som tjockast såklart!

Däremot om man har en superlång (20cm+)
Så är det väl smartare och mäta vid den yttre delen, som faktisk kommer in i fittan...

Dvs om någon tjej då frågar om storleken :P
Citera
2013-06-01, 08:45
Medlem
Det snackas mycket om bevis mm och att det går att fejka, och jo det gör det ju, men när jag för länge sedan la ut bild på min 50% Fb-dase så blev det "tittarstorm" trots att jag hade ett måttband virat runt den (att få till det själv är ju fan en bedrift bara det) då snackades det ändå om "fejk" men varför skulle jag fejka?

Visst jag gillar att få uppmärksamhet för att jag har en grov kuk, men att fejka för att få den uppmärksamheten är ju bara dumt, om jag skulle få ragg på grund av en fejkbild hur löser jag det då!? en ihålig dildo utanpå min egen snorre!?

Nä frågan är om man inte skulle inrätta nån typ av mätkontrollant, typ om det finns nån brud som vill mäta och provrida, så man kan få ett uttalande och intyg på hur man känns och hur stor man har?! SCB fixar sånt?

Edit: länkar till bilden så slipper era bortpundade hjärnceller jobba overtime https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fimg687.imageshack.us%2Fim g687%2F5545%2Fjadenrgrov.jpg
Senast redigerad av purrsorfarn 2013-06-01 kl. 08:54. Anledning: Länk
Citera
2013-06-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Det snackas mycket om bevis mm och att det går att fejka, och jo det gör det ju, men när jag för länge sedan la ut bild på min 50% Fb-dase så blev det "tittarstorm" trots att jag hade ett måttband virat runt den (att få till det själv är ju fan en bedrift bara det) då snackades det ändå om "fejk" men varför skulle jag fejka?

Visst jag gillar att få uppmärksamhet för att jag har en grov kuk, men att fejka för att få den uppmärksamheten är ju bara dumt, om jag skulle få ragg på grund av en fejkbild hur löser jag det då!? en ihålig dildo utanpå min egen snorre!?

Nä frågan är om man inte skulle inrätta nån typ av mätkontrollant, typ om det finns nån brud som vill mäta och provrida, så man kan få ett uttalande och intyg på hur man känns och hur stor man har?! SCB fixar sånt?

Edit: länkar till bilden så slipper era bortpundade hjärnceller jobba overtime https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fimg687.imageshack.us%2Fim g687%2F5545%2Fjadenrgrov.jpg

Men hur fan kan den bli 19 i omkrets???
Ursäkta men den ser mycket mindre ut än min, såvida inte mätbandet är i abnormal storlek??
Citera
2013-06-01, 15:04
Medlem
Citat:
Men hur fan kan den bli 19 i omkrets???
Ursäkta men den ser mycket mindre ut än min, såvida inte mätbandet är i abnormal storlek??

Har du gått sykunskap i skolan så ser du att måttet är 17!
Citera
2013-06-01, 15:11
Medlem
Citat:
Har du gått sykunskap i skolan så ser du att måttet är 17!

Skit samma, två cm mer eller mindre.. Whatever,

Tycker fortfarande det ser mycket mindre ut än så...
Eller så måste det bannemig vara jag som har mätt helt åt helvete på mig själv...
Äsch skit samma, dina ligg är väl glada för det, thats all that matters
Citera
2013-06-01, 18:03
Medlem
Citat:
Skit samma, två cm mer eller mindre.. Whatever,

Tycker fortfarande det ser mycket mindre ut än så...
Eller så måste det bannemig vara jag som har mätt helt åt helvete på mig själv...
Äsch skit samma, dina ligg är väl glada för det, thats all that matters

Med tanke på hur flertalet tjejer tyckt jag varit "för" stor så är 2 cm i omkrets inget hit eller dit.

sen är ju bilden ingen bra storleksreferens eftersom du inte ser hela, dock blir det skumt eftersom den är rätt gorv och rätt lång (19 cm lång, 20 om happyending är med i spelet) så tar du en bild på en kortare men mindre grov så ser dem ju lika stora ut.

finns nån mer bild med en 50cl cola flaska som "referens" långt bak i tråden Fb´s kukoar och fittor så ta en bild med din kuk jämte en pet 50 cl och jämnför
Citera
2013-06-02, 03:54
Medlem
Citat:
Med tanke på hur flertalet tjejer tyckt jag varit "för" stor så är 2 cm i omkrets inget hit eller dit.

sen är ju bilden ingen bra storleksreferens eftersom du inte ser hela, dock blir det skumt eftersom den är rätt gorv och rätt lång (19 cm lång, 20 om happyending är med i spelet) så tar du en bild på en kortare men mindre grov så ser dem ju lika stora ut.

finns nån mer bild med en 50cl cola flaska som "referens" långt bak i tråden Fb´s kukoar och fittor så ta en bild med din kuk jämte en pet 50 cl och jämnför

Ah... Såg bilden nu och nu ser jag att den är stor.

Då kan jag iallafall jämföra, och min är inte riiiktigt lika stor som din i omkrets...
Bara för att behålla dryck-jämförelsen så är min lika stor som en redbull burk xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in