2013-06-08, 16:06
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Återhållsam bröllopsklänning

Mycket, blev forvanad faktiskt
Citera
2013-06-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Fan, det är på gränsen till landsförräderi att gifta sig med en amerikan. I alla fall om man är en svensk prinsessa.

Victoria nöjde sig med en bondpojk. Madeline måste ha överklass och miljonärer.

Ska man inte se lite kära ut på sitt bröllop. Chris ser ut som han ska falla ihop när som helst
Citera
2013-06-08, 16:09
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Bävlar anamma, hon ger Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria en match i dekolletage-tävlingen. Jag hoppas för min del att bruden vinner över dem båda... å det gjorde hon inte såklart Fast hon ser ut att vara i bättre form än på länge, kanske för att hon slipper vräka i sig gigantiska hamburgare och cup cakes nu när hon är hemma i fosterlandet.

Fan vad bakis brudgummen är, han däckar nog i vagnen på väg från kyrkan
Risken är stor att han stupar innan vagnen körts fram.
Senast redigerad av Arkiater 2013-06-08 kl. 16:11.
Citera
2013-06-08, 16:20
Medlem
DIEXELs avatar
Detta bröllop är en av de största kungliga skandalerna på bra många år när man har valt att det ska framföras på engelska bara för att blidka jänkarjävlarna och de andra hjärndöda i kyrkan...

Att O'Neill inte ens kan säga "ja" är också bedrövligt. Hur svårt är det att uttala det?
Citera
2013-06-08, 16:23
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Att ta med en 1,5 åring fungerar inte så bra som föräldrarna hoppats, men till glädje för alla som vill se Estelle stjäla showen
De är ju folkliga, föräldrarna. typiskt svenskt att barn ska vara med och störa i alla sammanhang.
Citera
2013-06-08, 16:25
Medlem
Knotknets avatar
Madde var otroligt snygg tills hon öppnade käften och började prata. Maken till falskare ansiktsuttryck har jag aldrig förut skådat. Hon gifter sig för pengar helt klart men jag gillar Chris då han verkar lite tagen av situationen det känns mest äkta.
Citera
2013-06-08, 16:29
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Lägg av! Hon tillsammans med Chris ascoola morsa är behållningen.
För oss ja, men för föräldrar och prästerna är det nog lite orosmoment. Man vet ju inte om ungen ska spåra helt...

Fin sång - The first time I saw your face med Jöback. Tur att det inte var någon pinsam Svensktoppen låt som den hemska "det vackraste jag vet" e dyl
Citera
2013-06-08, 16:31
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Madde var otroligt snygg tills hon öppnade käften och började prata. Maken till falskare ansiktsuttryck har jag aldrig förut skådat. Hon gifter sig för pengar helt klart men jag gillar Chris då han verkar lite tagen av situationen det känns mest äkta.
Tagen?
Han ser ju ut att bryta ihop fullständigt vilken sekund som helst
Citera
2013-06-08, 16:32
Citat:
Ursprungligen postat av Shaytanis
Jag googlar hans namn men får inget entydigt svar. Det kommer upp saker. Det är visserligen taskiga vibbar i frågan judendom. Han har ju alla check för att vara en jude trots att efternamnet ger andra signaler.

Titta på Utseendet, hans jobb osv. Skulle gärna vilja veta. Han har ju inte tagit sin pappas namn utan möderns den blonda Eva Maria O'Neill. Mamman snygg rågblond och stackars med Chris midnattssvart hår och köttigt judeansikte. Undrar vem hans mystiska fader är?

Chris O'Neills arbete som financial adviser på Wall Street är en arbetsplats där endast personer av judisk härkomst har tillträde. Strukit under de judiska kopplingarna - de är 100%iga. Skolan han gick i Schweiz är judisk och det känns som ett ganska gott tecken att folk hälsar honom med Happy Hanukkah.

"Now we can't find the name of O'Neill's employer anywhere, but we know that Shaplen (who now works for Steinberg Asset Management and is also a Columbia finance grad) has previously worked for Goldman Sachs and Schroders, so perhaps he worked at either of those firms.
A check of the FINRA database, found a few Chris O'Neills, who work/ed for Charles Schwab, Wells Fargo, Rafferty Capital and Amherst Securities.

Expressen also reports that he attended "the prestigious private school in Switzerland, The Institut auf dem Rosenberg."

Vad ska man säga till paret? Kanske "Happy Chanukka" som judar i NY hälsar till Chris.

Läpparna avslöjar honom, de är osmakligt köttiga på det där typiskt ograciöst judiska sättet. Dock stämmer det inte som du skriver att Chris skulle ha tagit moderns efternamn. Modern Eva Maria O'Neill är född Walter. En riktig golddigger som satt i system att gifta sig rikt och sedan casha hem. Hon ser dock inte ett dugg judisk ut. Allting tyder tvärtom på att det är pappan som är jude. Jag menar, titta bara på bilderna:

http://www.kungahuset.se/brollopet/b...119aa48a5.html

"Herr Christopher O'Neills far Paul O'Neill flyttade till London från New York på 1960-talet för att etablera det europeiska huvudkontoret för Oppenheimer & Co, en New York-baserad investmentbank."

Citat:
Enligt mig är Christoffer O'Neill jude. Vad kan man dra för slutsatser om detta?

• Kanske att dagens och morgondagens elit bryr sig allt mindre om ras, etnisk och nationell tillhörighet.
• Kanske att kungahuset försöker blidka sina mobbare genom att omfamna dem.
• Kanske att Madeleine är omdömeslös.

Kanske en olycksvarslande men i sådana fall inte särskilt förvånande kombination av dessa trenne ting.
Citera
2013-06-08, 16:35
Medlem
curiousfanskapets avatar
Dåliga vibbar när brudgummen står och vaggar och ser ut att stupa tyngre än en kyrkopelare vilken sekund som helst.
Vilar man inte och ser till och är fräsch dagen innan bröllopet?!!
Visar bara hur oseriöst detta bröllop är.

Hur många år tippar ni det håller?

Jag slänger in 3 år
Citera
2013-06-08, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Prästrapp! Katolskt inslag?
Lugn, prästen brister nog snart ut i rap som mellanakt ska du se.
Citera
2013-06-08, 17:04
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Är inte Madeleine snäppet tätare än hedgefondkillen?

Nej, Chris har väl ett par hundra millar iallafallk, Madeleine sägs ha 30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in