Citat:
Ursprungligen postat av
Zom
Ah, och med samma logik vet du ju inte heller något om tråden eftersom du inte heller har några inlägg i den. Eller?
Jag ser folk med hundratals inlägg i tråden som försvarar den här, jag ser ingen som anser att den bör slängas.
Citat:
Ja, jo, fysik och teknologi är ju bara applicerad matematik, eller hur var det nu?
Typ. Men om du kollar i både tråden och i delforumet så är det bara matematik.
Citat:
Min poäng är fortfarande att de samlingstrådar som finns är avgränsade och inte täcker upp allt som underforumet tänkt diskutera. Den här tråden hade exakt samma avgränsning som underforumet, därför var den redundant. Det är inte ens något du verkar försöka bemöta med annat än "men jag tyckte den var trevlig!" och "titta där då, det är nästan samma sak!".
Astronomi-tråden. Skickade PM till ceph, får se om han svarar eller om han anser att det är ett idiotiskt resonemang som inte ens är värt att besvaras.
Citat:
Jag är inte ens moderator i forumdelen om du nu missat det. Fast det kanske är skönt med foliehatt i värmen?
Jag har aldrig påstått det, det är ditt försvarande som jag baserar det på. Sluta bygg halmgubbar.
Starkt argument Zom, inte konstigt att så många överväger din kompetens.
Läs tråden så ser du exempel på korta funderingar som skulle slängas p.g.a. bristande diskussionsunderlag. Det slängs ofta trådar med hänvisning till tunt diskussionsunderlag. Edit: I R&S! Men det vet ju inte du något om.