Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-06-07, 22:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Gör som Tyskland under mellankrigstiden och diskriminera mot invandrarna samtidigt som du uppmuntrar emigration. Alternativt köp eller på annat sätt införskaffa någon ö eller avskilt territorium och tvångsdeportera alla invandrare dit.

Så länge viljan finns så finns möjligheten att lösa problemet.

Eller så bygger man helt enkelt koncentrationsläger och gasar bort "judefrågan". Det funkade ju för NSDAP, så varför inte för NSF/SvP? Jag har läst en del, och det är väldigt tydligt att den officiella retoriken hos NSF/SvP är betydligt brutalare än den som gällde som officiell retorik hos NSDAP. Judeutrotningen skedde ju som bekant "under cover" och inte officiellt, och det officiella nazistpartiet gjorde allt för att försöka hemlighålla den från befolkningen i stort.

Idag har vi ett NSF/SvP som är öppnare med sitt judehat än någonsin NSDAP. Jag vill inte se vad det kan leda till.
Citera
2013-06-07, 22:09
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Eller så bygger man helt enkelt koncentrationsläger och gasar bort "judefrågan". Det funkade ju för NSDAP, så varför inte för NSF/SvP? Jag har läst en del, och det är väldigt tydligt att den officiella retoriken hos NSF/SvP är betydligt brutalare än den som gällde som officiell retorik hos NSDAP. Judeutrotningen skedde ju som bekant "under cover" och inte officiellt, och det officiella nazistpartiet gjorde allt för att försöka hemlighålla den från befolkningen i stort.

Idag har vi ett NSF/SvP som är öppnare med sitt judehat än någonsin NSDAP. Jag vill inte se vad det kan leda till.

Du har fastnat i gamla tider, tror du på riktigt att det skulle fungera idag?... dags att bli realistisk...koncentrationsläger? Gaskammare? Kom igen...

Det man måste göra är att slå sig fri från deras agendor, därefter kan man börja tänka på lösningar. Och med att slå sig fri menas att man gör det mentalt, på egen hand.
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-07 kl. 22:17.
Citera
2013-06-07, 22:16
Medlem
Citat:
Vad är då "judefrågan"

Att hata judar så mycket som möjligt, eller? Dessutom helt irrationellt.

Finns inget irrationellt med att hata de som vill utplåna både dig själv och hela ditt folk.

Citat:
Tysklands judeutrotning på 40-talet baserades på någon sorts avundsjuka, att judarna var framgångsrika affärsmän.

Det förekom ingen judeutrotning begången av Tyskland under 40-talet. Det förekom däremot medveten diskriminering, tvångsdeportering samt slavarbetskraft. Detta berodde dock snarare på en insikt om judarnas parasitiska natur än någon avundsjuka. Vem skulle vara avundsjuk på ett motbjudande och illvilligt parasitfolk vars enda egentliga förmåga är att korrumpera och förstöra allt som är vackert och friskt i sin tvåtusenåriga färd för att förslava världen och återskapa den i sig egen förtvinade och vanskapta avbild?

Citat:
Nu plötsligt så heter det att de står för mångkulturalism. Kan ni bestämma er

Har judarna någonsin inte stått för mångkulturism och har någon någonsin hävdat annorlunda?
Citera
2013-06-07, 22:21
Medlem
Citat:
Finns inget irrationellt med att hata de som vill utplåna både dig själv och hela ditt folk.

källa på det, som vi brukar säga här på Flashback. På vilket sätt skulle judarna vilja utrota mig och hela mitt folk??

Citat:
Det förekom ingen judeutrotning begången av Tyskland under 40-talet.

Blir lite löjligt att debattera mot dig om du säger så. Jorden är rund, även om du säger att den är platt.
Citera
2013-06-07, 22:25
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
källa på det, som vi brukar säga här på Flashback. På vilket sätt skulle judarna vilja utrota mig och hela mitt folk??

Blir lite löjligt att debattera mot dig om du säger så. Jorden är rund, även om du säger att den är platt.

Dom vill inte utplåna oss, dom vill blanda upp oss så vi ska bli massa dumma zombies med skräp genetik så att dom kan styra över oss utan att vi säger nej till något.

Varför tror du dom själva bara prioriterar sina egna hela tiden. Dom blandar inte upp sig med annat folk.

Judar är Nationalister.
Citera
2013-06-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av positivitizer
Varför tror du dom själva bara prioriterar sina egna hela tiden. Dom blandar inte upp sig med annat folk.

Judar är Nationalister.

Nu blir det ju lite löjligt, för det är ju precis det som både du och jag gillar? Att prioritera sitt eget folk.

Jag gillar till exempelvis Japaner, för att de är nationalister och prioriterar sitt eget folk.

Men är detta orsaken till att du hatar judar Förstår verkligen inte hur ni NFS/SvP'are tänker (om ni tänker).
Citera
2013-06-07, 22:30
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Nu blir det ju lite löjligt, för det är ju precis det som både du och jag gillar? Att prioritera sitt eget folk.

Jag gillar till exempelvis Japaner, för att de är nationalister och prioriterar sitt eget folk.

Men är detta orsaken till att du hatar judar Förstår verkligen inte hur ni NFS/SvP'are tänker (om ni tänker).

Jag sa precis att jag inte hatar judar, att hata folk ligger inte i min natur.

Jag gillar också Japaner, men japaner äger och styr inte våran media idag och påtvingar något fejkat som mångkultur och blandar in detta med invandring.

Det finns Nationalister som är goda (jag, du, japaner), men det finns Nationalister som inte är lika goda och inte vill andra deras bästa (judar)

Dom japaner jag känner och har stött på, dom kommer hit, startar upp en ärlig affärsverksamhet, bidrar med skatt och välfärd till oss så vårat samhälle kan växa.

Judar kommer hit och hjärntvättar oss med mångkulturspropaganda, snor våra pengar(privatiserade banker) och tvingar invandring(köpta politiker) på oss, stor skillnad.

Och tyvärr så har Åkesson och hans partianhängare hamnat under dessa korrupta politiker, kan man se klart och tydligt i hur hans retorik har förändrats under åren. Dom är emot invandring (på sitt sätt), men dom är inte emot bankernas utveckling. SD är Pro-Judiska, det har jag läst och fått konfirmerat från Björn Söder.

http://makteliten.com/index.php/homepage/yttrandefriheten/144-sd-och-willy-silberstein-gillar-inte-yttrandefrihet-antisemitiskt-att-pasta-att-judar-ar-overrep resenterade-inom-maktens-korridorer
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-07 kl. 23:06.
Citera
2013-06-07, 22:48
Medlem
Citat:

Jag vet inte vilket ditt folk är men att de vill utrota både svenskarna och andra europeiska folkslag är ganska uppenbart. Ta ex det faktum att judarna har varit ledande i att driva fram de nuvarande massinvandringen vilket kommer att innebära vår utplåning.

https://www.flashback.org/t1874284
http://www.vitbok.se/10/c.html

Citat:

Men då kan ju du lämpligen pröva på att debattera frågan med mig i revforat-länken som jag bifogar nedan, så får vi se hur goda bevis du har. Om din inställning nu är så uppenbart sann så borde du inte ha några som helst problem med att vinna en debatt. Personligen så tror jag att du kommer fega ur precis som holohoaxare brukar göra när det krävs att man presenterar bevis för sina påståenden

https://www.flashback.org/t1601509
Senast redigerad av Skoll 2013-06-07 kl. 22:51.
Citera
2013-06-07, 23:15
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Hur fan orkar ni SvP:are sitta och gagga om judar i tråd efter tråd på olika politikforum ?
Ni är besatta av judar och judefrågan, erkänn.

Samtidigt är detta naturligtvis bra att SvP:arna visar sitt rätta ansikte. Dom är inget annat än ett gäng gapiga nazister som aldrig kommer att bli större än några 1000 personer i Sverige.

Inget hot mot SD således.
Citera
2013-06-07, 23:18
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Hur fan orkar ni SvP:are sitta och gagga om judar i tråd efter tråd på olika politikforum ?

Samtidigt är detta naturligtvis bra att SvP:arna visar sitt rätta ansikte. Dom är inget annat än ett gäng gapiga nazister som aldrig kommer att bli större än några 1000 personer i Sverige.

Ja man blir lite besatt eftersom det rör sig om våran överlevnad, både affärsmässigt och folkmässigt.

Det är min anledning till att jag orkar, och en jävligt bra sådan. Men du är väl en judisk anhängare som kör sin vanliga piss retorik. Motbevisa mina argument istället och så får vi se vad du har att komma med.

Nazister tillhörde Hitler's arme och anhängare i Tyskland för längesedan. Jag är inte del av denna armé och jag bor inte i Tyskland i den tiden, därav är det omöjligt att jag är en Nazist.

Närmaste Nazisten jag känner till idag i maktsammanhang, han kallas Löfven och är partiledare för Socialdemokraterna.

Dessutom känner jag till en "skinnskalle" också i maktsammanhang, Reinfeldt.
Senast redigerad av positivitizer 2013-06-07 kl. 23:42.
Citera
2013-06-07, 23:22
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1

För att det är högst relevant. Vad tycker du ska diskuteras? Hur man lättast får somalier att dansa runt midsommarstången?
Citera
2013-06-07, 23:30
Medlem
Hur fan orkar ni SD:are sitta och gagga om muslimer i tråd efter tråd på olika politikforum ?
Ni är besatta av muslimer och islamfrågan, erkänn.

Samtidigt är detta naturligtvis bra att SD:arna visar sitt rätta ansikte. Dom är inget annat än ett gäng gapiga kontrajihadister som aldrig kommer att bli större än några 100 000 personer i Sverige.

Inget hot mot sjuklöverpartierna således.

Kvillebacken1, för att vara lite seriös nu, så är det faktiskt så att SD:are som du ofta känner ett irrationellt hat mot muslimer, trots att det blott rör sig om en religiös bekännelse. Det rör sig ofta om sekulära muslimer som ställer till med trubbel. Visst det förekommer att det rör sig om faktiska troende, men med tanke på att det sker minst lika mycket kaos bland sekulära sådana, så kan man fråga sig om det verkligen är islam som bär skulden för deras beteende.

Det är väldigt få nationalister som föraktar alla judar, de vi föraktar är de judar som har en uppenbar agenda som är klart svenskfientlig. Som alla dessa judar som verkar och äger massmedia exempelvis. Så du ska nog vara riktigt försiktig innan du pekar udden mot SvP:are, när din egen grupp brukar vara mycket värre.
Senast redigerad av Feru 2013-06-07 kl. 23:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in