Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig 1.1
Personligen ar jag pessimistoch misstanker att slaget forlorades slutgiltigt med regeringen Bildt. Darefter har det bara fortsatt i tangentens riktning. Att fa tillbaka ett samhalle som paminner om det jag vaxte upp i kan vi glomma (sen far SvP-folk dagdromma hur mycket de vill om kommande etniska rensningar och steriliseringskampanjer som aldrig kommer att ske). Att kraftigt begransa invandringen, forsoka assimilera det som kommit och forsoka uppmuntra frivillig atervandring ar ungefar det basta man kan hoppas pa realistiskt sett.
Det fetade säger mycket. Det finns lätt utrymme bland folkdjupet att t.ex. stoppa invandringen, börja skicka hem kriminella, fuskare och megaantiassimilationister och erkänna svenskar som Sveriges herrar. Det är bara att göra det. Invandringsvurmandet är mycket ytligt och massmedialt konstruerat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig 1.1
På så vis. Tyahnybok har alltså inte kastat ut de värsta stollarna (dvs öppna nazister, anti-semiter och liknande), inte bytt ut Varghaken mot en reklambyrålogga, inte gått med i den uttalat demokratiska Alliansen för Europeiska Nationella Rörelser och inte förnekat att partiet är antisemitiskt.
Ska du dra den om Rödluvan också när du ändå är igång?
Partiledare Tyahnybok:
Citat:
[You are the ones] that the Moscow-Jewish mafia ruling Ukraine fears most.
Finns mer på Critizism towards Svoboda på Wikipedia.
De var även med på Svenskarnas Partis
oerhört proffsiga europakonferens i mars i år. Om nu Svoboda kastat ut en alkoholiserad skinnskalle som heilade mycket säger inte det så mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Kan hålla med om mångkulturen och den politiska eliten. Men exakt vad har juden gjort för ont mot dig? För mig är judarna ett osedvanligt välintegrerat folk, som dessutom är väldigt intelligenta och därigenom genererar många arbetstillfällen. Bra på alla sätt helt enkelt!
Att de dessutom står i frontlinjen mot giftet Islam gör att jag hejar på dem ännu mer.
(förekommer frågan: jag är pursvensk själv, och inte en milliliter judeblod i mina ådror)
Judar står i mångt och mycket, ibland enbart, bakom folksplittrande kommunism, globaliserad och i många fall grotesk masskultur som bryter ner olika folks unika kulturer samt massinvandringen till europeiska länder. Att de klär sig fint, kan prata olika värdspråk och vinner många Nobelpris kanske väger upp det andra för dig, eller? Bra litteraturtips av Straybullet förresten. Hur Sverige blev en mångkultur och Kritikkulturen klargör tydligt och klart judiskt inflytande i svensk invandringspolitik samt den judisk-amerikanska gruppens olika angreppsmekanismer mot den europeisk-amerikanska kulturen.